Mä taas olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa loppuu (tai vähenee radikaalisti) seksi, niin syy on silloin sen toisen osapuolen käytöksessä. Ei ne seksihalut ihan oikeasti niin vain lopu vuosien aikana, taatusti maistuisi seksi jonkun toisen ihmisen kanssa kuitenkin. Jos tällainen pari eroaisi ja tämä haluton osapuoli löytäisi heti uuden kumppanin, niin maistuisiko seksi? Aivan varmasti.
Jos ei ikinä pidä toista hyvänä, kerro mukavia asioita, tee toisen mieliksi jotain, niin ei sitä toista kyllä seksikään kiinnosta sellaisen ihmisen kanssa.
Jos nainen on esim huomannut, ettei mies tee mitään kotitöitä ja pelkästään seksin lupaamisella se mies alkaa tekemään, niin eikös siinä kohtaa kannattaisi tehdä niitä juttuja ihan oma-aloitteisesti? Silloin ehkä sitä seksiäkin heruisi.
Jos nainen on se joka joutuu hoitamaan koko kodin ja lapset, miten hän jaksaisi sitten vielä seksiäkin, jos vaihtoehtona on esim nukkuminen? Väsyneenä seksi ei ehkä ole ensimmäisenä mielessä ja jos itse on saanut kaiken tehdä, niin pitäisi sitten vielä miestäkin miellyttää seksillä?
Ei se mene ihan niin, että mies voi olla kuin ei parisuhteessa olisikaan ja silti seksiä saa säännöllisesti. Kyllä siinä pitää olla parisuhteessa täysillä mukana jos meinaa että seksi pysyy säännöllisenä. Peräänkuulutan sitä huomioon ottamista