Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
Ja vastaus itse aloitukseen, kyllähän sitä "ilmaista" seksiä saa esim baarista jos raahaat jonkun yhdenillan tyypin kotiin. Ei maksa välttämättä edes vaivaa.
Parisuhteessa taas seksi "maksaa", sitä ei tule jos ei tee sen parisuhteen eteenkin jotain, anna rakkautta, hellyyttä, ota huomioon jne.
Ilman näitä on onneton parisuhde ja siinähän ei sitä seksiäkään ole.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
koffi, sää vedät nyt aika pahasti mattoa toisten mammojen alta

ne on sivutolkulla todistellu että seksillä ja kotitöillä ei ole mitään yhteyttä ja sä tuot nyt ketjuun vääränlaista todostusaineistoa
:D

Ja onhan sitä huomioon ottamista muutkin asiat kuin vain kotityöt. Voihan olla sellaisia pariskuntia, ettei nainen edes halua että mies alkaa siivoamaan :)

Mulle tulee ainakin tosi ihana fiilis jos mies vaikka alkaa imuroimaan, koska tiedän että hän huomioi siinä minua, ettei minun tarttis alkaa imuroimaan. Näin mä olen taatusti illalla lasten mentyä nukkumaan paljon pirteämpi ja jaksan seksiäkin.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Suhde on kompromisseja eikä aina halut kohtaa päivittäisessä elämässä kun väsyttää ja harmittaa ja stressaa ja ketuttaa, mutta hyvä puoliso osaa vaihtaa senkin vaihteen turn onille ;) Sanoin, teoin. Miehet yleensä tietää että nainen tarvitsee jotain ennen sitä itse aktia, mutta se ei ole paljon vaadittu! Huomioinen ja piristäminen vie jo tosi pitkälle <3
 
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29766805:
:D

Ja onhan sitä huomioon ottamista muutkin asiat kuin vain kotityöt. Voihan olla sellaisia pariskuntia, ettei nainen edes halua että mies alkaa siivoamaan :)

Mulle tulee ainakin tosi ihana fiilis jos mies vaikka alkaa imuroimaan, koska tiedän että hän huomioi siinä minua, ettei minun tarttis alkaa imuroimaan. Näin mä olen taatusti illalla lasten mentyä nukkumaan paljon pirteämpi ja jaksan seksiäkin.
kiva että joku nainenkin myöntää että tollaikin se voi mennä
 
iu
koffi, sää vedät nyt aika pahasti mattoa toisten mammojen alta

ne on sivutolkulla todistellu että seksillä ja kotitöillä ei ole mitään yhteyttä ja sä tuot nyt ketjuun vääränlaista todostusaineistoa
Kaikki riippuu kaikesta parisuhteessakin, ei kai sitä kukaan kiistä. Jos toinen on ihan rättipoikki työtaakan alla (vaikkapa se mies uudessa vaativassa ja stressaavassa duunipaikassa hillittömine ylitöineen), niin ei kai se seksi ihan päällimmäisenä mielessä ole - ainakaan, jos tilanne jatkuu samanlaisena tai vielä pahempana kuukausia ja vuosia. Vallankin, jos kumppani odottaa, että tämä työllä raskautettu tekee kaiken vielä siellä kotonakin ja itse vaan makaa perse homeessa. (Vai miten on miehet, jaksaisko moinen puoliso silti herättää haluja miten tiuhaan? :O )
 
iu
veikkaan että valtaosa miehistä antais riman kotiaskareiden osalta vajota toooodella alas ja rykäseis romut torveen päivittäin
On kotiaskareita, joita ei voi skipata: ruoka, puhtaat vaatteet, lapset kaikkineen (aamupuuhat, hoitoon, nouto töiden jälkeen, ruokinta, ulkoilu, pesu, nukkumaan - ihan vaan varalta luettelin, en toki kuvittele ettet tietäis :) ) Jos oikeesti vielä sen piiiitkän työpäivän ja tän rumban jälkeen jaksaisit, niin hattua nostan, oot supermies! :)
 
On kotiaskareita, joita ei voi skipata: ruoka, puhtaat vaatteet, lapset kaikkineen (aamupuuhat, hoitoon, nouto töiden jälkeen, ruokinta, ulkoilu, pesu, nukkumaan - ihan vaan varalta luettelin, en toki kuvittele ettet tietäis :) ) Jos oikeesti vielä sen piiiitkän työpäivän ja tän rumban jälkeen jaksaisit, niin hattua nostan, oot supermies! :)
ei ehkä voi skipata mutta monet askareet voi hoitaa 80/20 säännön periaatteella

80% tuloksesta 20% työpanoksella
 
"mmies"
Alkuperäinen kirjoittaja kooäffä;29766773:
Mä taas olen sitä mieltä, että jos parisuhteessa loppuu (tai vähenee radikaalisti) seksi, niin syy on silloin sen toisen osapuolen käytöksessä. Ei ne seksihalut ihan oikeasti niin vain lopu vuosien aikana, taatusti maistuisi seksi jonkun toisen ihmisen kanssa kuitenkin. Jos tällainen pari eroaisi ja tämä haluton osapuoli löytäisi heti uuden kumppanin, niin maistuisiko seksi? Aivan varmasti.

Jos ei ikinä pidä toista hyvänä, kerro mukavia asioita, tee toisen mieliksi jotain, niin ei sitä toista kyllä seksikään kiinnosta sellaisen ihmisen kanssa.
Jos nainen on esim huomannut, ettei mies tee mitään kotitöitä ja pelkästään seksin lupaamisella se mies alkaa tekemään, niin eikös siinä kohtaa kannattaisi tehdä niitä juttuja ihan oma-aloitteisesti? Silloin ehkä sitä seksiäkin heruisi.
Jos nainen on se joka joutuu hoitamaan koko kodin ja lapset, miten hän jaksaisi sitten vielä seksiäkin, jos vaihtoehtona on esim nukkuminen? Väsyneenä seksi ei ehkä ole ensimmäisenä mielessä ja jos itse on saanut kaiken tehdä, niin pitäisi sitten vielä miestäkin miellyttää seksillä?

Ei se mene ihan niin, että mies voi olla kuin ei parisuhteessa olisikaan ja silti seksiä saa säännöllisesti. Kyllä siinä pitää olla parisuhteessa täysillä mukana jos meinaa että seksi pysyy säännöllisenä. Peräänkuulutan sitä huomioon ottamista :)
Olen eri mieltä. Itse tein kotitöitä; mm. hoidin ruokaostokset ja tein ruoat. Olin töissä, vaimo kotona... Pidin paljon hyvänä, palvoin ja rakastin, järjestin romanttisia yllätyksiä. Mikään ei auttanut. Ei tunteita voi pakottaa. Minua ei rakastettu; käytettiin hyväksi, haukuttiin, nälvittiin, alistettiin ja petettiin vuosia. Luojan kiitos pääsin siitä kaikesta lopulta irti. Rakkaudesta eroon pääseminen kesti vuosia siitä huolimatta, että tuli petetyksi ja törkeästi kohdelluksi. Varmaankin exä halusi taas kiihkeästi seksiä niiden lukuisten, vaihtuvien, uusien miesten kanssa...
 
"mmies"
Onko sulla mitään käsitystä siitä, mikä muuttui ja miksi? Alkoiko pihtaus lasten syntymän jälkeen, kun velvollisuudet lisääntyivät? Jaettiinko lasten myötä kasvanutta työmäärää niin, että vaimokin sai edes joskus omaa aikaa, vai oliko kaikki lisähomma vaimon harteilla? Jos tällä saralla kaikki kunnossa, sitten voi miettiä suhteen ilmapiiriä muuten. Tai sitten on kyse ihan vaan hormoneista. Kannattaisi varmaan keskustella sen vaimon kanssa vakavasti, ikävähän tuommoinen tilanne on molempien kannalta. :(
Se liitto loppui jo aikoja sitten. Lopullinen niitti erolle oli vaimon ulkopuoliset seksisuhteet. Sanoisin että vaimo kyllästyi perhe-elämään ja halusi jotain muuta ja uutta. Oli valmis hylkäämään lapsetkin uuden rakkauden takia. Tuota uutta rakkautta kesti sitten muutaman kuukauden...
 
iu
ei ehkä voi skipata mutta monet askareet voi hoitaa 80/20 säännön periaatteella

80% tuloksesta 20% työpanoksella
Huomasitko, että siivousta ei tuossa pakollisten hommien listalla ollut ollenkaan? :) 20 % työpanos onnistuu vielä noissa ruuassa ja vaatteissa, mutta lasten kanssa ihan kaikessa ei voi mennä siitä missä aita on matalin, kostautuu myöhemmin...

(Ja puolustukseni - siltä varalta että vaikutan katkeralta jankkaajalta: Meillä MIES on se, joka on paaaaaljon tarkempi noiden kotihommien suhteen, mulle riittäis vähempikin. Mutta ihan se tyytyy tähänkin kodinhoidon tasoon, ja antaa kuitenkin sitä seksiäkin aina kun haluan. :D On se ihana. :heart: )
 
iu
[QUOTE="mmies";29766898]Se liitto loppui jo aikoja sitten. Lopullinen niitti erolle oli vaimon ulkopuoliset seksisuhteet. Sanoisin että vaimo kyllästyi perhe-elämään ja halusi jotain muuta ja uutta. Oli valmis hylkäämään lapsetkin uuden rakkauden takia. Tuota uutta rakkautta kesti sitten muutaman kuukauden...[/QUOTE]
No miten tään nyt nätisti sanois... Paska mäihä sulla naisen suhteen. :hug:

Paremmalla onnella sittemmin, toivon?
 
[QUOTE="mmies";29766960]No sanotaan niin että usko rakkauteen ei mennyt, mutta tuli opittua että kehenkään ei voi koskaan luottaa täydellisesti.[/QUOTE]

tärkeä oppi, valitettavasti sen saa vain kantapään kautta
 
[QUOTE="mmies";29766960]No sanotaan niin että usko rakkauteen ei mennyt, mutta tuli opittua että kehenkään ei voi koskaan luottaa täydellisesti.[/QUOTE]

Mä olen aina ollut tuota mieltä. Enhän voi mitenkään olla varma etteikö mies jonain kauniina päivänä päätä että hän on löytänyt elämänsä rakkauden ja lähtee lätkimään. Siksi ole pitänyt huolen että pärjään taloudellisesti myös itsekseni ja osaan perus"äijä"jutut kuten öljyn tai lamppujen vaihdot autoon. Enpä jää kädettömäksi persaukiseksi
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
alkaa olla aika pahasti off-topic mutta mää en pitäis öljynvaihtoa perusäijäjuttuna

aniharva niitä enää ite vaihtaa, autotki on nykyään niin matalia että ei sinne alle mahdu pirukaan
No mä osaan sen tehdä mutta tottakai yleensä vaihdatan huollon yhteydessä. Eikä nykyautoihin juuri pissapojan täyttämistä kummempaa voi itse tehdäkään kun menee huoltonollaukset ja tietokoneet sekasin. Renkaat vaihdan itse paitsi nyt kun pistettiin kuopus vaihtamaan. Tyttö sai kortin vähän aikaa sitten ja hyvä se on osata jos tien päällä sattuu jotain
 
  • Tykkää
Reactions: krut
iu
Eiköhän kaikissa ketjuissa kaikki kymmenennen sivun jälkeen kirjoitettu ole enemmän tai vähemmän OT.

Mutta teemaan liittyen: Ei näihin nykyisiin autoihin ihan helpolla sitä lamppuakaan vaihdeta. Korjaamohommia useimmiten, vaikka olis miten äijä.
 
Eiköhän kaikissa ketjuissa kaikki kymmenennen sivun jälkeen kirjoitettu ole enemmän tai vähemmän OT.

Mutta teemaan liittyen: Ei näihin nykyisiin autoihin ihan helpolla sitä lamppuakaan vaihdeta. Korjaamohommia useimmiten, vaikka olis miten äijä.
no lampunvaihtoon ei kumminkaan tarvi autonosturia eikä siinä synny ongelmajätettä että kyllä se pitäs olla tehtävissä kun lukee ohjeet ajatuksen kanssa

tosin joudun myöntämään että mulla on viimeks palunu lamppu vm 2001 autosta ja 2007 jälkeen ei ole tarvinnut edes koittaa
 
Viimeksi muokattu:
iu
no lampunvaihtoon ei kumminkaan tarvi autonosturia eikä siinä synny ongelmajätettä että kyllä se pitäs olla tehtävissä kun lukee ohjeet ajatuksen kanssa

tosin joudun myöntämään että mulla on viimeks palunu lamppu vm 2001 autosta ja 2007 jälkeen ei ole tarvinnut edes koittaa
Vierestä lampun vaihtoa tuollaiseen suht uuteen autoon seuranneena (vaati koko etuosan purkamisen) en ehkä lähtis itse tekmään vaikka olisin millainen äijä. Mutta lienee merkki- ja mallikohtaista tämäkin. (En usko itsekään, että tässä leppoisasti jutustelen AUTOREMPASTA. :D )
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Vierestä lampun vaihtoa tuollaiseen suht uuteen autoon seuranneena (vaati koko etuosan purkamisen) en ehkä lähtis itse tekmään vaikka olisin millainen äijä. Mutta lienee merkki- ja mallikohtaista tämäkin. (En usko itsekään, että tässä leppoisasti jutustelen AUTOREMPASTA. :D )
määkin olen kuullu tämmösistä kauhutarinoista mutta ei ole osunut vielä kohdalle

aika paljon noita ykslamppusia autoja näkee tien päälle että kaitpa se jostain kertoo
 
yäk
[QUOTE="mmies";29765555]On kuitenkin mielestäni eri asia käyttää "kauppatavarana" seksiä kuin normaalia kumppanin kunnioittamista ja huomioimista...[/QUOTE]

No niin on kyllä. Onhan se paljon alhaisempaa käydä kauppaa toisen huomioimisella ja kunnioittamisella.
 

Yhteistyössä