Onko ilmaista seksiä olemassa?

  • Viestiketjun aloittaja "aviomies"
  • Ensimmäinen viesti
Ehkä jos molemmat on tarpeeksi hyviä syyttelemään niin molemmat ymmärtää mistä on kyse.
Osittain samaa mieltä kun peilaan omaan parisuhteeseeni. Ei ole meinaan ihan yksi tai kaksi kertaa kun olemme vääntäneet ja kinanneet jostain asiasta ja molemmat heittää pökköä pesään nokitellen milloin mistäkin. Samalla (tai viimeistään myöhemmin) kumpikin ymmärtää oman typeryytensä ja sen miten tuolla syyttelyllä on peitelty ongelman ydintä. Ja SITTEN voidaan puhua niistä oikeista asioista kun on ensin vähän pöllyytelty :).
 
jos nainen käy töissä ja hänen elintasonsa on suhteessa palkkatasoon niin en pitäisi naista silloin miehen elättinä mutta jos miehen pitää siihen päälle kustantaa kesämökkiä, purjevenettä ja ulkomaanmatkaa niin tilanne alkaa muuttua
Hmmm... eli miehen nimiin ostettu moottorikelkka tai moottoripyörä (joita minä olen kustantanut vähintään yhtä paljon) ovat minun maksua saamastani seksistä? Vai miten se nyt oli?

NOT.
 
Osittain samaa mieltä kun peilaan omaan parisuhteeseeni. Ei ole meinaan ihan yksi tai kaksi kertaa kun olemme vääntäneet ja kinanneet jostain asiasta ja molemmat heittää pökköä pesään nokitellen milloin mistäkin. Samalla (tai viimeistään myöhemmin) kumpikin ymmärtää oman typeryytensä ja sen miten tuolla syyttelyllä on peitelty ongelman ydintä. Ja SITTEN voidaan puhua niistä oikeista asioista kun on ensin vähän pöllyytelty :).
No tämä kyllä käy järkeen, ihan hyvä pointti. Mutta silti väittäisin että keskustelemaan oppiminen on parempi tapa sopia asioita, kuin tappeleminen.

Paitsi jos tappelemisen jälkeen on luvassa jotain muuta. :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Turkilmas
säpäle harmaana
mulla semmosta oletusta ei ole, mutta jos ajatellaan että miehen tulotaso on huomattavasti naisen tuloja suuremmat niin naisen elintason kohoaminen (miehen siivellä ) ohi naisen oman tulotason edellyttämän elintason voitaisiin ajatella olevan miehen suunnasta tulevaa elatusta

tämän ketjun aihepiirissä mies silloin maksaisi seksistä tarjoamalla naiselle paremman elintason kuin mihin naisen omat rahkeet muuten riittäisivät
No niin. Ja katsotaas mitä tapahtuu vaiheessa kaksi, eli käännetääs päälaelleen tuo sinun tekstisi.

"jos ajatellaan että naisen tulotaso on huomattavasti miehen tuloja suuremmat niin miehen elintason kohoaminen (naisen siivellä ) ohi naisen oman tulotason edellyttämän elintason voitaisiin ajatella olevan naisen suunnasta tulevaa elatusta

tämän ketjun aihepiirissä naine silloin maksaisi seksistä tarjoamalla miehelle paremman elintason kuin mihin miehen omat rahkeet muuten riittäisivät"
 
Hmmm... eli miehen nimiin ostettu moottorikelkka tai moottoripyörä (joita minä olen kustantanut vähintään yhtä paljon) ovat minun maksua saamastani seksistä? Vai miten se nyt oli?

NOT.
jos sä oot kustantanu miehelles harrastusvehkeitä joihin hänelle muuten ei olis varaa niin silloin oot elättänyt miestäs

tän ketjun logiikalla mies on velvollinen antamaan sulle seksiä
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29766249:
No niin. Ja katsotaas mitä tapahtuu vaiheessa kaksi, eli käännetääs päälaelleen tuo sinun tekstisi.

"jos ajatellaan että naisen tulotaso on huomattavasti miehen tuloja suuremmat niin miehen elintason kohoaminen (naisen siivellä ) ohi naisen oman tulotason edellyttämän elintason voitaisiin ajatella olevan naisen suunnasta tulevaa elatusta

tämän ketjun aihepiirissä naine silloin maksaisi seksistä tarjoamalla miehelle paremman elintason kuin mihin miehen omat rahkeet muuten riittäisivät"
tekstin totuusarvo ei muutu vaikka siinä roolit käännettiin toistappäin
 
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "aviomies" Näytä viesti
faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.


Lainasin tämän kirjoituksen tuolta kommenteista, sillä tästä tulin jotenkin surulliseksikin.

Onko sulla "aviomies" todella huono parisuhde, vaiko vain todella huono itsetunto? En nimittäin ollenkaan muuten ymmärrä, että miksi ihmeessä kuvittelet naisen "suostuvan" seksiä harrastamaan?

Tiesitkö ollenkaan, että sinulla on mahdollisuus saada nainen jopa itkemään onnesta ravisuttavan orgasmin jäljiltä? Teillä on mahdollisuus harrastaa sellaista seksiä keskenänne, että jälkeenpäin makaatte lamaantuneena sängyllä, typerä hymy naamallanne.

Voin muuten ihan kokemuksesta kertoa senkin, että kunnon session jälkeen oma mies tuntuu parhaalta maailmassa ja kunnoitus häntä kohtaan on aivan käsittämätön. Se, että hän pystyy tuottamaan tajunnan räjäyttävää nautintoa, on ihan mieletön juttu.

Että eipä tarvi paljon "suostua" kun tiedossa on parasta nannaa ikinä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29766264:
Oletko krut siis ihan täysin varma, että vaimosi sinua enemmän tienaama osuus menee yksin hänen omaan elintasoonsa, etkä sinä hyödy siitä yhtään?
täysin varmahan ei voi olla mistään mutta oon lähes varma, että mulla ei ole mitään sellaista johon mulla omana itsenäni ei olis varaa

sen tiedän että lapset on hyötyny
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29766292:
No niin. Luepas tässä vaiheessa tuo ensimmäinen viestisi, ihan ensimmäisellä sivulla. Kuka teidän perheessänne maksaa seksistä? Tuskin sinä ainakaan.
nyt sait mut kiikkiin ja joudun tunnustamaan että lähdin mukaan tähän ketjuun ihan pirruuttani ja provoilemaan

tosipuhheessa mulla on varsin hyvät välit rouvani kanssa ja meillä on aika tasapainoinen suhde, ei nyt ehkä ihan peijjoonin ja veeärrän tasoinen mutta aika hyvä kummiski
 
säpäle harmaana
Ja krut, vielä jos ajatellaan, että lapset ovat hyötyneet, niin kyllähän lapsiesi hyöty on myös sinun hyötyäsi, eikös. Jos vaimosi ostaa lapsille polkupyörät, koska hänellä jää palkasta enemmän, sehän tarkoittaa myös sitä, että sinun ei tarvitse osallistua pyörien ostoon.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29766315:
Ja krut, vielä jos ajatellaan, että lapset ovat hyötyneet, niin kyllähän lapsiesi hyöty on myös sinun hyötyäsi, eikös. Jos vaimosi ostaa lapsille polkupyörät, koska hänellä jää palkasta enemmän, sehän tarkoittaa myös sitä, että sinun ei tarvitse osallistua pyörien ostoon.
no määkin pystyn ostelemaan halutessani polkupyöriä mutta periaatteessa oot tietenkin oikeassa
 
jos sä oot kustantanu miehelles harrastusvehkeitä joihin hänelle muuten ei olis varaa niin silloin oot elättänyt miestäs

tän ketjun logiikalla mies on velvollinen antamaan sulle seksiä
Hyi, en ikinä kustanna miehelle enää mitään jos se siks minua panee. :saint: Mies ei kyllä ole velvollinen minulle antamaan seksiä missään muussa valossa kuin halustaan rakastella kanssani.
 
"aviomies"
Lainaus Alkuperäinen kirjoittaja "aviomies" Näytä viesti
faktahan on se, että ei naiset seksiä hyväntekeväisyydestä harrasta. Jotain te siltä mieheltä saatte, joka aiheuttaa sen, että suostutte seksiä hänen kanssaan harrastamaan.


Lainasin tämän kirjoituksen tuolta kommenteista, sillä tästä tulin jotenkin surulliseksikin.

Onko sulla "aviomies" todella huono parisuhde, vaiko vain todella huono itsetunto? En nimittäin ollenkaan muuten ymmärrä, että miksi ihmeessä kuvittelet naisen "suostuvan" seksiä harrastamaan?

Tiesitkö ollenkaan, että sinulla on mahdollisuus saada nainen jopa itkemään onnesta ravisuttavan orgasmin jäljiltä? Teillä on mahdollisuus harrastaa sellaista seksiä keskenänne, että jälkeenpäin makaatte lamaantuneena sängyllä, typerä hymy naamallanne.

Voin muuten ihan kokemuksesta kertoa senkin, että kunnon session jälkeen oma mies tuntuu parhaalta maailmassa ja kunnoitus häntä kohtaan on aivan käsittämätön. Se, että hän pystyy tuottamaan tajunnan räjäyttävää nautintoa, on ihan mieletön juttu.

Että eipä tarvi paljon "suostua" kun tiedossa on parasta nannaa ikinä :)
Ei mun pointti ollut varsinaisesti siinä, etteikö nainen voisi haluta seksiä. Kuitenkin niiden olosuhteiden pitää olla kunnossa ennen kuin seksiin asti päädytään. Jos sinä olet tyytymätön mieheen, syystä tai toisesta, niin luultavasti et hänen kanssaan sänkyyn päädy vaikka arvelisitkin saavasi tajunnan räjäyttävää nautintoa. Kun ei se taaskaan tai taaskin se. Eihän parisuhteessa mikään tule ilmaiseksi. Jotain saadaan ja jotain annetaan, mutta kovin kauaa ei kestä, jos vain toinen antaa ja toinen saa. Tavallaan meitä kaikessa motivoi itsekkyys ja ajatus siitä, mitä minä tästä hyödyn.
 

Yhteistyössä