Miksi teillä ei käy/käy siivooja?

• Viestiketjun aloittaja kertokaahan
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Päällimmäinen syy on, että siivooja puhdistaa vain pinnat. Mä tarttisin sellaisen siivoojan, joka ensin siivoaisi (= laittaisi tavarat paikoilleen) ja sitten puhdistaisi pinnat.

dddd
Meillä käy 2krt/kk. Ihanaa kun ei tarvitse aina olla itse hinkkaamassa kotia puhtaaksi. Joka toinen viikko tehdään viikkosiivous itse ja päivittäistä siistimistä riittää kun talossa on pieniä lapsia. Eli siivoamista kyllä riittää muutenkin. On kivaa kun välillä sen tekee joku muu.

laiska kotiäiti
Ei ole rahaa,aikaa kyllä olisi katsoa pienten lasten kanssa kun siivooja kuurais taloa :D Oisha se leviää elämää istua sohvalla lasten kanssa rivissä ja katsoa kun imuri hurisisi ja luutu heiluisi!:)
Paljonko maksaa siivooja per kerta????

ksös
Mä oon niin perfektionisti siivouksen suhteen ettei toisten siivoomiset kelpaa. :D Enkä kyllä maksais muutenkaan siivoamisesta vaikka on varaa koska se ei ole mulle niin vastenmielistä tai aikaavievää.

Pin
Käy kunhan a) saadaan aikaiseksi edes ettiä siivooja b) löydetään sellainen joka siivoaa ja myös järkkäilee

Edellisessä asunnossa kävi, nyt ei käy. Olisi kyllä mukavaa, voisimme käyttää senkin säästetyn ajan johonkin parempaan.

Meillä on kayny siivooja kahteen eri otteeseen. Ensimmäinen oli kun oli 3 vaippaikäistä ja molemmat vanhemmat käytiin 1-1,5h työmatkan takaa töissä ja äitini kuoli. Sain joka toinen pe koko kämpän siistiksi ja hiukan lepoa. Neliöitä oli tuolloin kuiten 170. Toinen kerta oli kun itse sairastuin pahasti ja sen seurauksena jouduin vaihtamaan työpaikkaa. Tuolloin jo 5 lasta ja tuntui, että heelpotusta tarvittiin, neliöitä oli 180. Nyt kun neliöt 135, lapset isompia ja töissä samalla paikkakunnalla niin hyvin jaksaa itse. Tosin aika luksusta oli tulla perjantaisin kiiltävään hienosti siivottuun kotiin. Voin suositella ainakin Kotileenan palveluita, asiallista väkeä!
Meillä maksoin kk noin 300€, kesälomaisin esim eivät käyneet. Iso raha ja siksi käytetty vain kun enää ei ollut vaihtoehtoja ja kotona olo oli yhtä hinkkaamista.

....
Varaa olisi, mutta järkeä siinä ei olisi.
En anna kenenkään muun pestä mun pyykkiä taikka koskea mun tavaroihin.
ei ei siitä olis liikaa haittaa..
ajatuksena se olis loistava!

siivousta
Varaa olisi, mutta en voi kuvitellakaan, että päästäisin ketään tänne siivoamaan. Yksityisyys kärsisi....

Olemme itse laiskoja siivoamaan, mutta meille riittää normipuhtaus. En arvosta kerran viikkoon luututtuja lattioita niin paljon, että rupeisin maksamaan siitä jollekin. Pihi kaiketikin olen....

Yhteistyössä