Hyväksyisitkö, jos 17-vuotias tyttäresi alkaisi seurustella yli 25-vuotiaan miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten on?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sen suvussa/lähipiirissä ei ole sellaisia.
Tosin mistäs sitä tietää, jos tytär vaikka lyö teininä päänsä betoniin ja sitä kautta kokee älyllisen vajauksen ja sen seurauksena tuollaiset suhteet ym.

Mä en tiä mikä on bensalenkkari, mutta sen mä tiän että sulla on melkoosen ikävä asenne. Ei siinä tarvitte olla mitää epänormaalia jos seurustelee nuorella iällä vanhemman ihmisen kans.

En todellakaan hyväksyisi, edes sitä 25-vuotiasta. Tai edes 24-vuotiasta.

Tosin mun tyttärestä tuskin tulee mitään bensalenkkaria, eli sinänsä aika absurdi skenaario.

Niin että ollaan vähän hienompaa väkeä? Tyttö ottaa kivan suomenruotsalaispojan, vaikka sellasen 1-2v vanhemman, se on just passeli ikäero. Segelbåten ja kesähuvila tulee kivasti kylkijäisenä.

Noin ne meidänkin porukat ajatteli... Mitäs kävikään, 18v olin, kun 26v BENSALENKKARIN matkaan lähdin. Paitsi että sillä oli silloin jo omistusasunto ja vakiduuni, nykyään elättää niillä pikku duunarituloillaan tätä perhettä ja minä nautin kotirouvana leppoisasta elämästä lasten kanssa. ;) Joko mies oli ihan kakara, tai sitten itse olin ikääni kypsempi (lähipiirin mielipiteet tukisi jälkimmäistä), mutta hetkeäkään ei ole ollut olo, että ikäero haittaisi. Jäi teinikännäibaarisekoiluvaihe lyhyeksi eikä todellakaan harmita. :)

Niin että ollaan vähän hienompaa väkeä? Tyttö ottaa kivan suomenruotsalaispojan, vaikka sellasen 1-2v vanhemman, se on just passeli ikäero. Segelbåten ja kesähuvila tulee kivasti kylkijäisenä.

Noin ne meidänkin porukat ajatteli... Mitäs kävikään, 18v olin, kun 26v BENSALENKKARIN matkaan lähdin. Paitsi että sillä oli silloin jo omistusasunto ja vakiduuni, nykyään elättää niillä pikku duunarituloillaan tätä perhettä ja minä nautin kotirouvana leppoisasta elämästä lasten kanssa. ;) Joko mies oli ihan kakara, tai sitten itse olin ikääni kypsempi (lähipiirin mielipiteet tukisi jälkimmäistä), mutta hetkeäkään ei ole ollut olo, että ikäero haittaisi. Jäi teinikännäibaarisekoiluvaihe lyhyeksi eikä todellakaan harmita. :)

Mitä nauttimista kotona homehtumisessa on?

Yhteistyössä