Mutta onhan tuo kommunikatiivinen ero niin selkeä ja kyllä sillä saa spekuloida kuka tahansa. Se on todella kiinnostava kysymys minulle. Sosialistinen "justiinamaisuus" naiseuden toimintamallina - johon kuuluu esimerkiksi voimakas tahto, suorasukaisuus ja vähäinen itseen satsaus esteettisesti - tuntuu olevan pikku hiljaa häviämässä, katoamassa. Tilalle on tulossa porvarillisempi ja elegantimpi, hienostuneempi ja kaikkiaan länsimaalaisempi suomalainen nainen. Tästä muutoksesta olen innoissani ja kenties se näkyy täälläkin.Ihan oikeasti, älä sinä luule sen enempää tuntevasi Happygirl-91:stä kuin meitä muitakaan palstalla kirjoittavia, sovitaanko niin? Hän on jo pyytänyt, ettet kirjoittele siihen sävyyn, kuin tuntisit hänet, anna hänen olla rauhassa.
Niin niin, mutta minulle tämä muutos on yhtä aikaa kiintoisa ja tervetullut yleisellä tasolla Vanha kaarti on tietenkin vastaan kuten rock-musiikinkin kanssa oli. On hienoa, että suomalaisnaiset ovat löytämässä uudelleen feminiiniyden selkeästi sosialistisemman vaiheen jälkeen, jonka katsoisin laajemmin alkaneen 1990-luvun lamasta ja jonka päättyminen alkoi kun Halosen kakkoskausi loppui.Eikö sulla tosiaankaan ole koskaan mitään uutta sanottavaa? Voisit edes vaihdella käyttämiäisi ilmaisuja (kaunis kielemme on täynnä synonyymeja), jottei olis niin puuduttavaa. Kaikki tuo ylläolevakin on luettu jo satoja kertoja (tosin lempiadjektiivisi "karkea" tuolta nyt taisi puuttua).
Et taida tuntea sosiologiaa? Se kannattaisi. Olen tapaillut naisia, jotka tuntevat alaa.Justiinamaisuus, hyvä sana. Et ehkä hahmota sitä, miten tungettelevasti kirjoitat. Etkö voisi uskoa sitä, kun se sinulle kerrotaan?
peeeeesi.Todella todella todella toivon ettei hän ole oikea ihminen, en ole kyllä koskaan aikaisemmin tavannut noin yksinkertaista ja lapsellista tyhjäpäätä.
Sen myönnän, että olen aika tuuliviirimäisen kuvan antanut joidnkin aloitusten perusteella mutta oikeasti olen todella empaattinen ja kiltti, mutta kaikki kivat rekkautuneet on tervetulleita mun facebookiin! Koska täällä viettelee aikaa niin kiva ois saada kasvotkin ihmisille Menen nyt, moikka.En ole kyllä missään vaiheessa saanut sitä kuvaa että HG olisi kovinkaan lämmin tai empaattinen. Kovin itsekkään ja lapsellisen oloinen noiden kirjoitustensa perusteella.
Myös nikki Helmiäinen tulee joskus HG:Stä mieleen.jep. Sittemmin tämä kyseinen tyyppi on lopettanut copypasteamisn ja siirtynyt sivistyssanojen käyttöön.
Musta teksteissään hän osaa antaa arvonsa itselleen, mutta on myös naiivi. Psykologisesti kysyy, mun mielestä, vahvuutta olla noin avoin ja iloinen tällaisessa kulttuurissa. Hän tosi harvoin hyökkää kenenkään kimppuun tai puhuu rumasti ilman hyvää syytä. Hän on ehkä vähän "hupsu", mutta musta on hienoa, että nainen on vähän tätä. En kestäisi liiaksi tasaista tai vakavaa naista, ihailen naisessa liikettä ja vilkkautta paljon enemmän, tiettyä itsen ulospäinsuuntautuneisuutta. Siis ääripäistä.En ole kyllä missään vaiheessa saanut sitä kuvaa että HG olisi kovinkaan lämmin tai empaattinen. Kovin itsekkään ja lapsellisen oloinen noiden kirjoitustensa perusteella.
Ei niin, yritän vain perustella miksi tsemppailen HG:tä. Ja tietenkin kaikki perustuu teksteihin, joita olen häneltä lukenut. Mulle tulee hänestä myös hieman mieleen suomenruotsalaisten tapa viestiä, se on kokemukseni mukaan usein iloisen hyväntuulinen ja välitön.Mutta kun naiset nyt eivät pääsääntöisesti ole täällä sinua varten. Ihan sama mitä sä et kestä tai mitä ihailet, ketään ei kiinnosta.