En vaan tajua tota omat rahat -juttua.

• Viestiketjun aloittaja --*
  • Ensimmäinen viesti
"mies1"
Sosialistis-kommunistinen perusfeministi tietenkin on käärmeissään kun miehiä noin urakalla miellytetään - ja löytää tukijoukkoja uskovaisista, joille lihan himot ovat kauhistus :)

Mut joo, illanjatkoja munkin puolesta!

säpäle harmaana
[QUOTE="mies1";29749511]Sosialistis-kommunistinen perusfeministi tietenkin on käärmeissään kun miehiä noin urakalla miellytetään - ja löytää tukijoukkoja uskovaisista, joille lihan himot ovat kauhistus :)

Mut joo, illanjatkoja munkin puolesta![/QUOTE]

Ai miehiä miellytetään nykyään velaksi juhlimalla? Kyllä olen jälleen ihan mielelläni sosialistis-kommunistinen feministi.

iu
[QUOTE="mies1";29749457]Taidat olle Echo :) [/QUOTE]

Ei tarvi olla Echo - tai ees uskovainen - että sun jutut ajoittain oksettais! :D

HG:tä välillä jopa symppaan, mutta noi sun jutut on OIKEESTI jotenkin limaisia. Se on se jokin vivahde tuossa kehuskelussa, sen joko osaa tai sitten ei. Sä et osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29749534:
Ai miehiä miellytetään nykyään velaksi juhlimalla? Kyllä olen jälleen ihan mielelläni sosialistis-kommunistinen feministi.
Älä kirjota tolle mitään, se oli just lähössä ryömimään sinne perseen reikään mistä tuliki.

"sipsi"
Pummaustahan se on sopia rahasopimuksesta aikuisten kesken jep :headwall:
Ja mitä tuohon vanhempien rahalliseen tukeen tulee niin ilman muuta jokainen hyvä äiti/isä haluaa tukea oman lapsensa opiskelua ja maksaa mielihyvin jos vain suinkin voi.

No höpöhöpö :) Kääntäisin asian näin: jokainen hyvä lapsi haluaa aikuistuttuaan pärjätä omillaan, eikä odota vanhempien kukkaron olevan auki omiin eläkevuosiin saakka.

Kyllä se hyvä vanhemmuus minulle on omien vanhempien osalta ollut omilleen opettamista. En kyllä aikuisena edes viitsinyt heiltä rahaa pyytää, olin ennemmin töissä opintojen ohessa. Oikeastaan, minusta olisi ollut hirvittävän noloa olettaa heidän elättävän minua vielä omillaan asuvana aikuisena naisena.

Ja tämä liittyy alkuperäiseen aiheiseen yhtäpaljon kuin kala polkupyörään, sori.

• Tykkää
Reactions: Puuhippa

Yhteistyössä