No ei niin, mutta tärkeää se voi joskus olla oman jaksamisen kannalta että sinne tai jonnekin muualle (kuntosali yms) pääsee. Ei ystäville tarvitse perustella, he tietää.Siis eihän se ole mikään hätä, jos haluaa mennä baariin vaik ei oo rahaa. :O
No ei niin, mutta tärkeää se voi joskus olla oman jaksamisen kannalta että sinne tai jonnekin muualle (kuntosali yms) pääsee. Ei ystäville tarvitse perustella, he tietää.Siis eihän se ole mikään hätä, jos haluaa mennä baariin vaik ei oo rahaa. :O
Joo No mielummin olen ikuinen teini kun haudanvakava ja tylsä aikuinen vapaa-ajallani.Mä olen teinien suusta kuullut asioita mitä sä täällä sönkötät elämästä, mutta kyllä sun pitäis jo alkaa ajattelemaan kuin aikuinen ihminen. Olet jotenkin henkisesti jäänyt teinitasolle.
Niin minäkin, selvis vuosisadan kusetuksesta ehin nahkoin.Olen kyllä niin onnellinen sen hypoteettisen hapygirlin hypoteettisen lääkispoikiksen puolesta, että niille tuli ero.
Voi luoja, tää vasta todisti sun kypsymättömyydenJoo No mielummin olen ikuinen teini kun haudanvakava ja tylsä aikuinen vapaa-ajallani.
Täyttä shittiä. Tuo saa nautintoa siitä että raha makaa tilillä ennemmin kun että on nätit vaatteet, hyvä asunto, auto ja mitä nyt ikinä kukin tarvitsee ARKIelämässään Jätänpä sanomatta mitä ajattelen.Alkuperäinen kirjoittaja lhä;29749108:Jollain on happygirlille asiaa: Rahalla vapaaksi: Raha - "Sitä ei saa mukaansa"
Ei vaan kysyin sitä, mitä tapahtuu, jos sinulla ei ole rahaa ja haluaisit lainata kaverilta, mutta hänelläkään ei ole rahaa.Luottaa hänen maksusuoritukseen kun hän siihen pystyy ja toisessa tapauksessa taas luottoon hänen puoleltaan mulle että maksan takaisin. Monien kanssa niistä ei pidetä kirjaa ja se on vastavuroista mikä on minusta ihanne.
Ei nyt koko aikaa, mutta kumminkin ainakin kerran viikkoon nykyään
No sitten ei ole ja ei se mitään haittaa, mutta kyllä mun äiti maksaa erittäin mielellään niin kauan kun töitä paiskin tai opiskelen aktiivisesti niin tarpeelliset menot ja hankinnat jos itsellä ei raha riitä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29749160:Ei vaan kysyin sitä, mitä tapahtuu, jos sinulla ei ole rahaa ja haluaisit lainata kaverilta, mutta hänelläkään ei ole rahaa.
Voi sua tyhmää. Mamma betalar, ja jos ei jaksa kuunnella sen saarnoja voi pummata taksikuskilta, tai joltain muulta mieheltä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29749160:Ei vaan kysyin sitä, mitä tapahtuu, jos sinulla ei ole rahaa ja haluaisit lainata kaverilta, mutta hänelläkään ei ole rahaa.
Tällaista "hätätilannetta" ei yksinkertaisesti voi tulla joka kuukausi. Tällaisista kriiseistä pääse myös ihan mielikuvitusta käyttämällä.No ei niin, mutta tärkeää se voi joskus olla oman jaksamisen kannalta että sinne tai jonnekin muualle (kuntosali yms) pääsee. Ei ystäville tarvitse perustella, he tietää.
Etkös sinä just kirjoittanut et mielellään vippaat kaverille jolla ei ole rahaa?Häiritsee todellakin jos ihminen ei voi leffaan/kahville/baariin/matkalle lähtiessä nauttia vaan pitää kokoajan stressata ja valittaa kun ei riitä rahat ja kaikki on kallista. Siinä menee muiltakin ilo. Kokemusta on.
Ja sinusta on käsittämätöntä, ettei kaikki voi elää äidin kukkaron varassa?No sitten ei ole ja ei se mitään haittaa, mutta kyllä mun äiti maksaa erittäin mielellään niin kauan kun töitä paiskin tai opiskelen aktiivisesti niin tarpeelliset menot ja hankinnat jos itsellä ei raha riitä.
Pummaustahan se on sopia rahasopimuksesta aikuisten kesken jep :headwall:Voi sua tyhmää. Mamma betalar, ja jos ei jaksa kuunnella sen saarnoja voi pummata taksikuskilta, tai joltain muulta mieheltä.
Eihän äitikää niitä rahojansa voi hautaan viedä, kyllä häppärin pitää saada ne dokattua ennen sitä.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29749194:Ja sinusta on käsittämätöntä, ettei kaikki voi elää äidin kukkaron varassa?
Harmillista jos työssäkäyvinä ihmisinä vanhemmat eivät halua auttaa omaa lastaan, olisihan se kummallista.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29749194:Ja sinusta on käsittämätöntä, ettei kaikki voi elää äidin kukkaron varassa?
Muistanko väärin, kun luulin että sulla ei nyt ne opinnot ollu niinkään etusijalla vaan ihan työkeikkaa teet? Ja sitä rahaa ei siis mene opiskeluihin vaan juurikin hauskaan elämään (=baareihin)? Ei siinä, kyllä mäkin sinkkuna opiskelijana pubeilin ja baareilin, mutta en todellakaan tenhyt sitä kaverien saati äitini rahoilla.Pummaustahan se on sopia rahasopimuksesta aikuisten kesken jep :headwall:
Ja mitä tuohon vanhempien rahalliseen tukeen tulee niin ilman muuta jokainen hyvä äiti/isä haluaa tukea oman lapsensa opiskelua ja maksaa mielihyvin jos vain suinkin voi.
Jep. Joissakin tilanteissa vanhemmat voi tehdä karhunpalveluksen rahoittamalla aikuisen lapsen "opintoja". Näitä on nähty.Muistanko väärin, kun luulin että sulla ei nyt ne opinnot ollu niinkään etusijalla vaan ihan työkeikkaa teet? Ja sitä rahaa ei siis mene opiskeluihin vaan juurikin hauskaan elämään (=baareihin)? Ei siinä, kyllä mäkin sinkkuna opiskelijana pubeilin ja baareilin, mutta en todellakaan tenhyt sitä kaverien saati äitini rahoilla.
Aika mauton heitto.Häpygirlin äitiparalla ei tietenkään saa eikä voi olla mitään omia unelmia jotta voisi upottaa rahaa vaihteeksi itseensä. Tottakai tytärtä on elätettävä, vaikka tämä ryyppää tienestinsä, kusee ihmissuhteensa ja opiskelu ei maita eikä pääkään vissiin riitä. Toivottavasti terveys äitimuorilla kestää eikä katkea suoni päästä tai syöpä iske tai muuta semmoista tapahdu.
On se eri asia tietysti nyt kun päätoimisesti olen töissä, mutta ennen mulla meni koulu edelle ja toki perhe tukee rahallisesti, kun yleensä siinä keski-iässä lasten lennettyä pesestä ja työvuosia kertyneenä on sitä rahaa. En ymmärrä että joillekin opiskelijoille vanhemmat eivät voi edes kuntosali jäsenyyttä sponssata vaan joutuu sitten luopumaan siitäkin. Kaikenlaisia vanhempia on tää maailma pullollaan.Muistanko väärin, kun luulin että sulla ei nyt ne opinnot ollu niinkään etusijalla vaan ihan työkeikkaa teet? Ja sitä rahaa ei siis mene opiskeluihin vaan juurikin hauskaan elämään (=baareihin)? Ei siinä, kyllä mäkin sinkkuna opiskelijana pubeilin ja baareilin, mutta en todellakaan tenhyt sitä kaverien saati äitini rahoilla.