G: Tällaisia me Mitäs nyt-palstan ihmiset olemme!

• Viestiketjun aloittaja Kolmepluskaksi
  • Ensimmäinen viesti
22v, sinkku, maailman parhaiden ystävien "omistaja" ja positiivinen, valitettavasti myös impulsiivinen nainen. Motto voisi olla work hard play hard. ; ) Mutta kuitenkin enemmän kun mtn muuta haluan lapsia monta tulevaisuudessa ja naimisiin<3
Älä suotta pyytele anteeksi, olet mitä olet :) Ja muuten, sulle olis yks tärkeä yksityisviesti odottamassa :)

Mä oon.................................... miespuolinen ja asun Etelä-Suomessa. Ja kolmissakymmenissä. Mut musta tuntuu että palstalla on niin sherlock-henkistä porukkaa että en vaan voi paljoa muuta kertoa, osaltaan työni takia.

Mä oon ihan tavallinen, stadista maalle karannut 3-kymppinen neljän tytön yh-äiti, yrittäjä, heppatyttö töissä ja vapaalla. Välillä yritän ehtiä leipoa ja ommellakin, mutta ei sitä aikaa harrastamiseen ihan rajattomasti ole.
Nurkissa pyörii lasten lisäksi pari kissaa, pari koiraa, papukaija, undulaatti ja 6 hevosta, viikonloppuisin myös herraseura.
Näytänkin ihan tavalliselta. Tumma(ksi värjätty) tukka, siniset silmät, kroppa työn takia suht koht kuosissa, sen mitä sitä nyt hevonpaskakerroksen alta erottaa.

Älä suotta pyytele anteeksi, olet mitä olet :) Ja muuten, sulle olis yks tärkeä yksityisviesti odottamassa :)

Mä oon.................................... miespuolinen ja asun Etelä-Suomessa. Ja kolmissakymmenissä. Mut musta tuntuu että palstalla on niin sherlock-henkistä porukkaa että en vaan voi paljoa muuta kertoa, osaltaan työni takia.
menisit ämmä ensin edes töihin.
:stick:

Yhteistyössä