G: Tällaisia me Mitäs nyt-palstan ihmiset olemme!

• Viestiketjun aloittaja Kolmepluskaksi
  • Ensimmäinen viesti
31v. avoliitossa oleva nainen ja asutaan kerrostalossa. Koira löytyy meidän huushollista. Lapsia ei ole siunaantunut kohta 7-vuotisen yhteiselomme aikana mutta toivottavasti jossain vaiheessa saamme olla vanhempia =)
Työtön oon tällä hetkellä, toivon pääseväni syksyllä jompaan kumpaan hakemaani kouluun ja opiskelemaan..
Niin, ja tykkään ulkoilusta, leffoista, kirjoista, leipomisesta ja ruoanlaitosta yms.

Viimeksi muokattu:
40v just täytin, yhden lapsen äiti (tyttö 12v, enempää ei tule). On aviomies, on koirii, on yritys. Maaseudulla asustellaan, vaan lähtöisin itse olen kaupungista.
Tykkään tehdä kaikkea kivaa, elämässä pitää olla jännää. Joskus saatan vaikkapa unohtaa tehdä perheelle ruokaa, kun on muuta mielessä, kuten esim. eilen kävi.

• Tykkää
Reactions: BlackDahlia
Wieruus
Vanhempi äiti, puolisoni on ulkomaalainen, lapsia löytyy ( kaikki yhteisiä ja kummallakaan ei ole lapsia muiden kanssa, ainakaan tiettävästi). Olen töissäkäyvä työtön tällä hetkellä. Asumme omakotitalossa ns. eteläisemmässä suomessa.

tämmöinen tapaus
Olen 51-vuotias nainen eteläsuomalaisesta kunnasta, asun omakotitalossa. Olen toista kertaa naimisissa, ja minulla ja miehelläni on yhteensä neljä lasta ja kuusi lapsenlasta (ei lasketa mitkä on tarkkaan ottaen kenenkin). Olen osa-aikaeläkkeellä vakavan sairauteni vuoksi; onneksi saan kuitenkin hiukan vielä työskennellä, koska pidän haastavasta työstäni, ja pitkän koulutuksen joutuminen hukkaan tuntuisi kurjalta. Harrastan hengissäpysymistä, mihin kuuluu säännöllinen liikunta.

Minua on sanottu kauniiksi, mutta tiedä nyt sitten yli viisikymppisen kauneudesta. Olen ruskeatukkainen harmaasilmäinen 161 cm pitkä nainen, jonka paino on 60 kg.

Mie oon 37 v nainen, avioliitossa 8 vuotta yhteensä yhessä 12 vuotta, tahattomasti lapseton.Asutaan vuokralla luhtitalossa Pohjois-Savossa, lähihoitaja,tällä hetkellä oon kuntouttavassa työtoiminnassa kehitysvammaisten palvelukodissa ja meillä on 2 kissaa.
Mie oon 164 cm ja ylipainoo on. Ruskeat pitkät hiukset ja siniharmaat silmät :)
Yleensä oon aika iloinen, huumorintajuinen, positiivinen ja rauhallinen, mut jos suutun, ni suutun sit pahasti. :D

Viimeksi muokattu:
Olen pian 25 täyttävä yhden pienen lapsen äiti. Asun avoliitossa lapsen isän kanssa omakotitalossa. Lapsia ei ole suunnitella tehdä lisää, vaikka mies ei ihan vielä olekaan tätä päätöstä hyväksynyt. Yksi kissakin löytyy. Tällä hetkellä ihan kotiäitinä. Olen hoikka siro blondi.

"klh"
36-vuotias opettaja. Naimisissa ja kaksi päiväkoti-ikäistä lasta. Asumme pääkaupunkiseudulla omakotitalossa. Rakastan leipomista, ruuanlaittoa (ei niitä arkipöperöitä), lukemista, käsitöitä, matkustelua. Liikunnan suhteen pitäisi tsempata, mutta kotoilu houkuttelee huomattavasti enemmän. Ulkonäöltä olen aika tavis, ei mitään erityistä suuntaan eikä toiseen.

"äippäx5"
Tukeva lyhythiuksinen ja kaukosuhteessa, syntynyt v 1975, 2 lasta syntyneet 1993&1994, asuvat jo omillaan, 1 lapsi syntynyt 1999 asuu isällään, eri isä kuin 2 ekan. 2 viimeistä asuvat kanssani, syntyneet 2007&2009, nuorimmaisen isän kanssa olen parisuhteessa, 2007 syntynyt lapsi saanut alkunsa seksisuhteesta. 2 kertaa naimisssa, 2 kertaa eronnut, 2 ammattitutkintoa takana ja nyt 2 vuotta myös työttömyyttä.

Olen 30v. Helsingissä asuva tamperelainen. Lapset 5v, 3v ja 2v. Aviomieskin löytyy.
Töitä teen painotalossa, repron puolella. Mies ravintola-alalla.
Tykkään tehdä käsitöitä ja pelata Xbox360:lla. Äärimmäisen epäsosiaalinen tapaus olen, ts en juuri juttele, jos mulla ei asiaa ole. Nauran paljon ja ainakin yritän olla positiivinen, synkistely ei ole kivaa :)

Viimeksi muokattu:
"äippäx5"
[QUOTE="äippäx5";29740487]Tukeva lyhythiuksinen ja kaukosuhteessa, syntynyt v 1975, 2 lasta syntyneet 1993&1994, asuvat jo omillaan, 1 lapsi syntynyt 1999 asuu isällään, eri isä kuin 2 ekan. 2 viimeistä asuvat kanssani, syntyneet 2007&2009, nuorimmaisen isän kanssa olen parisuhteessa, 2007 syntynyt lapsi saanut alkunsa seksisuhteesta. 2 kertaa naimisssa, 2 kertaa eronnut, 2 ammattitutkintoa takana ja nyt 2 vuotta myös työttömyyttä.[/QUOTE]

Lemmikeitä ei ole tällä hetkellä, oli koira 1990-2002 ja sen jälkeen hamsteri 200-2007, lapset toivovat kissaa. Asutaan vuokralla e-Suomessa, muuttoa suunnitellaan. Syntyjäni olen Lahdesta, josta muutin v 1993 2 ekan lapsen isän luokse Järvenpäähän, mentiin naimisiin.1995 muutto takaisin Lahteen ja ero seuraavana vuonna. 1998 uusiin naimisiin ja muutto Nastolaan silloisen miehen kanssa, ero vuonna 2004 ja takaisin Lahteen, josta pian Vantaalle. 2007 tutustuin nykyiseen mieheeni ja muutin 3 lapsen kanssa hänen luokseen Kouvolaan, 2009 saimme yhteisen lapsen. Ja asumuseroon 2011, jolloin palasimme Vantaalle. Pian takaisin parisuhteeseen ja suunnitellaan muuttoa Forssaan tai Turun seudulle yhdessä.

Olen viittäkymppiä lähentelevä nainen, 10-vuotiaan pojan äiti. Mies löytyy myös. Asumme Etelä-Pohjanmaalla omakotitalossa. Meillä ei ole lemmikkejä. Olen ollut samassa työpaikassa vuodesta 1998 alkaen. Harrastuksena matkustelu, bloggaus.

luciferi
Olen päälle kolmekymppinen, kahden pojan ja yhden ottopojan äiti. Rikas kuin mikä, maailman onnellisin ja omaan maailman parhaan ja rakkaimman puolison. Yli puolet palstalaisista kadehtii elämääni.
Olen kuollut.

kaunis, nuori ja rikas
Olen 19-vuotias, tänä vuonna 20 vuotta täyttävä, lapseton (onneksi ja sellaisena vielä vuosia eteenpäin pysynkin) ja seurustelen maailman ihanimman miehen kanssa. Olen ylioppilas, samoin poikaystäväni, opiskelen erittäin tasokkaassa paikassa erittäin tasokasta alaa. Poikaystäväni on tällä hetkellä armeijassa. Me molemmat olemme ERITTÄIN rikkaista perheistä kotoisin, tapasimme toisemme varakkaiden sekä vaikutusvaltaisten ihmisten tapahtumassa. Isäni on erittäin suuren ja vaikutusvaltaisen yhtiön toimitusjohtajana, erittäin korkealla palkalla ja äitini on myös erittäin korkeapalkkaisessa työssä. Myös minä olen aina kesäisin ja välillä muulloinkin sekä perheeni että tuttavieni yrityksissä töissä ja saan paljon tuloja.

Olen 19-vuotias, tänä vuonna 20 vuotta täyttävä, lapseton (onneksi ja sellaisena vielä vuosia eteenpäin pysynkin) ja seurustelen maailman ihanimman miehen kanssa. Olen ylioppilas, samoin poikaystäväni, opiskelen erittäin tasokkaassa paikassa erittäin tasokasta alaa. Poikaystäväni on tällä hetkellä armeijassa. Me molemmat olemme ERITTÄIN rikkaista perheistä kotoisin, tapasimme toisemme varakkaiden sekä vaikutusvaltaisten ihmisten tapahtumassa. Isäni on erittäin suuren ja vaikutusvaltaisen yhtiön toimitusjohtajana, erittäin korkealla palkalla ja äitini on myös erittäin korkeapalkkaisessa työssä. Myös minä olen aina kesäisin ja välillä muulloinkin sekä perheeni että tuttavieni yrityksissä töissä ja saan paljon tuloja.
Olisit kyllä voinu kertoa sun kauneudesta vähän tarkemmin :(

22v, sinkku, maailman parhaiden ystävien "omistaja" ja positiivinen, valitettavasti myös impulsiivinen nainen. Motto voisi olla work hard play hard. ; ) Mutta kuitenkin enemmän kun mtn muuta haluan lapsia monta tulevaisuudessa ja naimisiin<3

"Moonbell"
Olen 26v. kahden lapsen äiti. 5 ja 3 v lapset. Kolmatta yritetään. Perinteinen sairaanhoitaja - insinööripari ollaan. Omakotitalo ja farmari auto. Kaksi kissaa ja kani. Naimisissa.

kolmenkympin ja neljänkympin välissä keikkuva naikkonen Savon suunnalta,
perheeseeni kuuluvat avomies & kaksi leikki-ikäistä tyttöä. luen paljon (lähinnä kauhua & dekkareita, murhamysteerit kiinnostavat erityisesti), käyn kuntosalilla. öisin jumitan koneella tai puuhaan kaikkea muuta kuin nukun..

naamasta olen tavallisen näköinen, pottunokkainen rillipöllö . hiukset mustiksi värjätyt & polkaksi pätkäistyt, muutama tatuointi löytyy. kroppa alkaa olla hyvässä kuosissa kiitos elämäntapa-remontin!
sain painon kuudestakymmenestäkahdeksasta kuuteenkymmeneenkahteen, vielä muutama kilo tarkoitus tiputtaa & kiinteytyä mutta hilijaa hyvä tulloo :p

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Moonbell";29741170]Olen 26v. kahden lapsen äiti. 5 ja 3 v lapset. Kolmatta yritetään. Perinteinen sairaanhoitaja - insinööripari ollaan. Omakotitalo ja farmari auto. Kaksi kissaa ja kani. Naimisissa.[/QUOTE]

Sori mutta mietin heti, että miten teidän kissat ja kani on naimisissa :LOL: :D

• Tykkää
Reactions: Phoebsi

Yhteistyössä