en o tekemässä kumpaakaan: / ...en kyllä edes kaljasta tykkää että eipä se maistuisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29737043:Nussimassa tai kaljalla
en o tekemässä kumpaakaan: / ...en kyllä edes kaljasta tykkää että eipä se maistuisikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29737043:Nussimassa tai kaljalla
mun suunnitelma on mennä tunnin päästä nukkumaan,ei taida ihan onnistua.No jopa on hiljasta täällä. Where's everybody?
piti ruokkia kersatNo jopa on hiljasta täällä. Where's everybody?
Mii äm hier.No jopa on hiljasta täällä. Where's everybody?
Mii äm hier.
Virkistäkääpä mua 10min niin sitten jaksan taas lukea tenttiin.
Vielä en ole nussinut kampaajaani eikä siellä kaljaakaan tarjoilla |O.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29737043:Nussimassa tai kaljalla
Joo mää oon just tuo toka Paitti tentti on jo huomenna...
Joku on ollut reipas :snotty:Heips! Olin jumpassa.
Miun oli ihan pakko käyttää aikani jumpan sijasta hiuskuontalon laittoon :xmas:.Olin reipas tunnille mennessä, nyt on aivan raato olo. Kyllä liikunta tekee hyvää
Mut eikö epäily ollut, että kaikki on panemassa? Eli sulla on siis nyt ns panopörröAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737150:Miun oli ihan pakko käyttää aikani jumpan sijasta hiuskuontalon laittoon :xmas:.
mun kuontalon mennyt ihan ohkaseks ja kamalaks tän ihme syömättömyyden ja muiden sivuoireiden takia:| Tahtoo kampaajalle heti|OAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737150:Miun oli ihan pakko käyttää aikani jumpan sijasta hiuskuontalon laittoon :xmas:.
Totta kai. Kuka sitä nyt jumppaan menisi, jos on kuontalo sekaisin. Ei se yhteiskunta sillai pyöri, että minä käyn jumpassa, sinä käyt jumpassa, me kaikki käydään jumpassa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737150:Miun oli ihan pakko käyttää aikani jumpan sijasta hiuskuontalon laittoon :xmas:.
mää tahon kans tollasenMut eikö epäily ollut, että kaikki on panemassa? Eli sulla on siis nyt ns panopörrö
Ai sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää .Mut eikö epäily ollut, että kaikki on panemassa? Eli sulla on siis nyt ns panopörrö
Joo just se :saint:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737177:Ai sellainen hemaisevan seksikäs pörröpää .
Mää en, mulle riittää et hiukset on ku harakanpesä vaikkei paniskaanmää tahon kans tollasen
Pitäisikö sun ottaa nyt joku vitamiini ja hivenainekuuri? Voisi tehdä hyvää hiuksille.mun kuontalon mennyt ihan ohkaseks ja kamalaks tän ihme syömättömyyden ja muiden sivuoireiden takia:| Tahtoo kampaajalle heti|O
Siun ruoto on taipunut jo jumpalla .Totta kai. Kuka sitä nyt jumppaan menisi, jos on kuontalo sekaisin. Ei se yhteiskunta sillai pyöri, että minä käyn jumpassa, sinä käyt jumpassa, me kaikki käydään jumpassa.
Oikeesti, nyt ei ruoto taivu kuin palstailemaan.
Mene vaan ajoissa nukkumaan jos olo tuntuu kipeältä :hug:.Meikä heitti just kersan yöpuulle, saas nähä nukahtaako ku aamulla torkuttiin pommiin. Ite oon ainaki ihan väsyny mut ei näin aikasin kehtais nukkumaankaan mennä.
Vittu, meikä on taas tulossa kipeäksi.
[video=youtube;VDQKjBrZ4rU]http://www.youtube.com/watch?v=VDQKjBrZ4rU[/video]Joo just se :saint:
Pannaan pannaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737193:Pannaan sen kunniaksi .
En mää vielä malta. Meinaan olla hetkisen ihan rauhassa vaan läppäri sylissä ja ehkä otella iltapalaa vielä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29737190:Mene vaan ajoissa nukkumaan jos olo tuntuu kipeältä :hug:.