Pikaista apua KIITOS!

viera.s
kiinnostaa kun kilo *****, en ole tuolla kun keikan tekemässä ja vakkaripaikan ihmiset tietää millainen olen. Mua ei kiinnosta ollenkaan millä työkaverit tulee töihin kunhan tulee. : D
No kiinnostihan sua aiempien kommenttien perusteella todella paljon, niin paljon ettet voinut mitenkään ottaa riskiä, että melkein myöhästyisit, kuten sulle oli joskus käynyt. En tosin ymmärrä, mitä kamalaa melkein myöhästymisessä on. Itse olen muuten ihan taksin kanssa joskus myöhästynyt, kun se ei saapunutkaan noutamaan minua sovittuun aikaan. Ja epäilisin, että riski tällaiseen on erityisen suuri silloin kuin matkustaa pummilla, sillä taksikuski saattaa priorisoida maksavan asiakkaan korkeammalle.
 
Musta osa kohtelee HG:ta pelkkänä air headina. Musta hän on silti monimutkaisempi :) Ja mulle vaan henkilökohtaisesti toimii riittävä naisellisuus meiningeissä plus järkevät näkemykset samassa ihmisessä. Tykkään siviilielämässä sellaisista.

En kaiken tekemänsä ja sanomansa takana seiso kuten ei voikaan eikä tarvi. Mutta mukaviakin juttuja ja näkemyksiä on paljon.
 
Semmoistakin tulee mieleen että se matkan jälkeen maksamatta jättävä ei ole välttämättä sen taksikuskin ainut vastaavanlainen asiakas sinä päivänä, heitä on ainakin viimeistään baarijonossa ym. Taksikuskit ovat varmasti joutuneet paljon venymään, kun taas esim. bussikuskit ja konduktöörit eivät niin paljon joudu tuommoisiin tilanteisiin. En tykkäisi venyttää taksikuskin pinnaa yhtään enempää.

Mulle on pari kertaa käynyt lähikaupassa niin että lompakko tai pankkikortti on jäänyt kotiin. Tuo kauppias on meidän tuttu ja on antanut mun maksaa myöhemmin, mutta silloinkin olen yrittänyt hoitaa sen maksun parin tunnin sisään (tuo maksuaika ei tietty päde HG:n työpäivän pituuden kanssa).
 
Viimeksi muokattu:
Aika jännä, ensin saarnaat siitä kuinka ensivaikutelma voi mennä jos myöhästyy ekana päivänä (vaikka myöhästymiseen olisi tosi hyvä syy), ja nyt sitten sanot että sua kiinnostaa kuin kilo ****** mitä muut susta ajattelee työntekijänä? Ohoh, oletpas sä ailahtelevainen.
Miks mua kiinnostais mitä ne tuon keikkapaikan työntekijät ajattelee kun omassa työpaikassani saan olla oma itseni ilman pahansuopaa. Varmasti kerron tämänkin sähläyksen heille :D No kuka nyt katsois hyvällä jos tyyppi tulee ekana kertana myöhässä:S
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
"vieras."
Musta osa kohtelee HG:ta pelkkänä air headina. Musta hän on silti monimutkaisempi :) Ja mulle vaan henkilökohtaisesti toimii riittävä naisellisuus meiningeissä plus järkevät näkemykset samassa ihmisessä. Tykkään siviilielämässä sellaisista.

En kaiken tekemänsä ja sanomansa takana seiso kuten ei voikaan eikä tarvi. Mutta mukaviakin juttuja ja näkemyksiä on paljon.
Tyhjäpäätä yleensä kohdellaan tyhjäpäänä.
 
hyhaho
mies1: susta, susta, susta, sulle toimii, sulle toimii, säkin oot.

Ei tää oo mikään senssipalsta, tai mikään teini-ikäisten toistensa arviointipalsta. Tää alusta ei ole tarkoitettu sun karjamarkkinaksi, jossa arvioit ihmisiä. Se on outoa ja oksettavaa.

Miltä tää nyt kuulostais jos jokainen alkaisi samanlaisia viestejä kirjottamaan. Tässä omani:

Musta hg on pikkuvanha kontrollifriikki, joka on leikkinyt liikaa kotileikkejä pienenä ja joku normaali kasvuvaihe jäänyt välistä. Mulle vaan henkilökohtaisesti toimii nainen joka tuntee ittensä. Ois ihanaa jos ois jotenkin muodokas ja äidillinen myös, mutta toki ymmärrän että nuori voi haluta pitää huolta kropastaan vielä. Mä tykkään siviilielämässä, kun on vähän perää mihin tarttua.

Kuulostaisko hyvältä jos kaikki aina selittäisi tollasia hourailuja joka hemmetin ketjuun?
 
"vieras."
Musta osa kohtelee HG:ta pelkkänä air headina. Musta hän on silti monimutkaisempi :) Ja mulle vaan henkilökohtaisesti toimii riittävä naisellisuus meiningeissä plus järkevät näkemykset samassa ihmisessä. Tykkään siviilielämässä sellaisista.

En kaiken tekemänsä ja sanomansa takana seiso kuten ei voikaan eikä tarvi. Mutta mukaviakin juttuja ja näkemyksiä on paljon.
Sä alat menettää sun otetta, ollaan jo sivulla 16, etkä vieläkään ole saanut ketjua käännettyä siihen, minkälainen tyttö toimii sinulle ja kuinka eroottinen olet. Yritys on kyllä kova, mutta nyt ei vaan lähde. Mustuminen ei tehnyt sulle hyvää, susta tuli vakikalustoa, sellainen Meh *olankohautus*- seinäruusu.
 
Semmoistakin tulee mieleen että se matkan jälkeen maksamatta jättävä ei ole välttämättä sen taksikuskin ainut vastaavanlainen asiakas sinä päivänä, heitä on ainakin viimeistään baarijonossa ym. Taksikuskit ovat varmasti joutuneet paljon venymään, kun taas esim. bussikuskit ja konduktöörit eivät niin paljon joudu tuommoisiin tilanteisiin. En tykkäisi venyttää taksikuskin pinnaa yhtään enempää.

Mulle on pari kertaa käynyt lähikaupassa niin että lompakko tai pankkikortti on jäänyt kotiin. Tuo kauppias on meidän tuttu ja on antanut mun maksaa myöhemmin, mutta silloinkin olen yrittänyt hoitaa sen maksun parin tunnin sisään (tuo maksuaika ei tietty päde HG:n työpäivän pituuden kanssa).
Joo siis mäkin sanoin sille kuskille että haluatko että maksan ennen neljäs päivää että tietenkin läheiset voi vipata sen tilille ja hän sanoi et laita vain sitten neljäs päivä:)

Mulla on täysin erilaiset kokemukset takseista:O Niiin leppoisia, rauhallisia ja lempeitä ollut lähes aina.. Ehkä kerran on osunut hiljainen kuski kohdalle. Siinä on juteltu läpi kaikki kurjuudet ja vääryydet =D Mut niin siis tarkotitko että on epäreilua laittaa siihen tilanteeseen, kun he muutenkin joutuvat joustamaan paljon? Se voi olla totta :/ Mä laittasin mielelläni tuolle pelastavalle enkelille hiukan enemmän rahaa mut saa nyt nähdä.
 
Miks mua kiinnostais mitä ne tuon keikkapaikan työntekijät ajattelee kun omassa työpaikassani saan olla oma itseni ilman pahansuopaa. Varmasti kerron tämänkin sähläyksen heille :D No kuka nyt katsois hyvällä jos tyyppi tulee ekana kertana myöhässä:S
No niin no ei kai sillä sitten ole väliä. Mutta mä ottaisin sun alalla työni sen verran tosissani että kyllä mua kiinnostaisi mitä musta ajateltaisiin, jopa siellä keikkapaikassakin.
 
[QUOTE="vieras.";29733773]Tyhjäpäätä yleensä kohdellaan tyhjäpäänä.[/QUOTE]

Mutta ei hän sitä ole. Hänellä on esim. paljon hienoja ajatuksia mitä mä oon lukenut. Tulee mieleen eräs nainen yhdestä sarjasta, josta kaikki luulee että on pelkkä bimbo mutta joka onkin aika viisas vaikka on feminiini. Se on mulla tavoiteltua.

Tietenkin ehkä raha-asioissa olisi hyvä miettiä. Ja alkon kanssa. Mutta hän on mitä on. Annetaan naisten olla erilaisia, se on Suomessa rikkaus. Musta kärkevät mielipiteet naisella on vaan mukavia joskus, jopa seksikkäitä ;) Kun ei ole sellainen kivikasvonainen tmv.

Mutta tietysti ymmärrän sitäkin jos hän neuvoo liian paljon. Mutta nuorella on paljon ajatuksia ja näkemyksiä, eikä se kokemus takaa sitä, että sitten vasta on hyviä tai oikeita, kelpaavia näkemyksiä. Kiinnostus on hyvä merkki. Tietysti hyvä puntaroida niitä omia näkemyksiä - mutta sitä ei taida läheskään kaikki kokeneetkaan tehdä, enemmän päinvastoin osa tuntuu kivettyvän. Vähän sama kuin seksissä eka kerralla todella on kiinnostunut siitä asiasta, ainakin näin miehenä. Kun taas kokenut voi hoitaa homman rutiinilla. Eli se "naiivius" ei ole aina mikään tuomittava asia ihmissuhdeasioissa. Enemmän suomalainen kulttuuri paheksuu asiaa.
 
Joo siis mäkin sanoin sille kuskille että haluatko että maksan ennen neljäs päivää että tietenkin läheiset voi vipata sen tilille ja hän sanoi et laita vain sitten neljäs päivä:)

Mulla on täysin erilaiset kokemukset takseista:O Niiin leppoisia, rauhallisia ja lempeitä ollut lähes aina.. Ehkä kerran on osunut hiljainen kuski kohdalle. Siinä on juteltu läpi kaikki kurjuudet ja vääryydet =D Mut niin siis tarkotitko että on epäreilua laittaa siihen tilanteeseen, kun he muutenkin joutuvat joustamaan paljon? Se voi olla totta :/ Mä laittasin mielelläni tuolle pelastavalle enkelille hiukan enemmän rahaa mut saa nyt nähdä.
No juu, tuossa tilanteessa voisi semmoinen ulkomailla harrastettu juomaraha olla paikallaan. Se voisi olla kohteliasta. :)

Ja jos asiakaspalvelija on lempeä ja rauhallinen niin ei kannata antaa sen hämätä, kyse voi olla vain siitä että hän on hionut ammattitaitonsa niin hyväksi että pystyy hymyilemään ja juttelemaan leppoisasti, vaikka mielessä marmattaisi "jaaha, tää oli päivän sadas maksunlykkääjä."
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Spencer Hastings
Alkuperäiseen aiheeseen ei enää mitään lisättävää, hyvä että pääsit sinne töihin.
Mutta eräiden keskustelijoiden mielestä jälleen kerran ei ole missään nimessä välimuotoa rahansa juovalla huithapelilla ja beigessä jakkupuvussa istuvalla pienellä Päivi Räsäsellä....
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
No juu, tuossa tilanteessa voisi semmoinen ulkomailla harrastettu juomaraha olla paikallaan. Se voisi olla kohteliasta. :)

Ja jos asiakaspalvelija on lempeä ja rauhallinen niin ei kannata antaa sen hämätä, kyse voi olla vain siitä että hän on hionut ammattitaitonsa niin hyväksi että pystyy hymyilemään ja juttelemaan leppoisasti, vaikka mielessä marmattaisi "jaaha, tää oli päivän sadas maksunlykkääjä."

Totta.
Ja se jäljessä tuleva maksu on varmasti parempi kuin se rahaton pari tuntia siellä taksistolpalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Alkuperäiseen aiheeseen ei enää mitään lisättävää, hyvä että pääsit sinne töihin.
Mutta eräiden keskustelijoiden mielestä jälleen kerran ei ole missään nimessä välimuotoa rahansa juovalla huithapelilla ja beigessä jakkupuvussa istuvalla pienellä Päivi Räsäsellä....
no meeppä tiiä, suurin osa palstan leideistä on kummiski tyyppiä "asialliset hommat hoijjetaan mutta muuten ollaan kuin ellun kanat"

eli just niinkö pittääki :heart:
 
Sopiipa muuten hienosti tähän ketjuun.:D
:heart:HooGeelle:
[video=youtube_share;scBcbh8I9e4]http://youtu.be/scBcbh8I9e4[/video]

"koivun oksa hiljaa hakkaa ikkunaan tuuliko
se on kun huutaa vai onko se joku muu" -Katkara palstamamma?:LOL:
 
Viimeksi muokattu:
iu
[QUOTE="vieras.";29733813]Sä alat menettää sun otetta, ollaan jo sivulla 16, etkä vieläkään ole saanut ketjua käännettyä siihen, minkälainen tyttö toimii sinulle ja kuinka eroottinen olet. Yritys on kyllä kova, mutta nyt ei vaan lähde. Mustuminen ei tehnyt sulle hyvää, susta tuli vakikalustoa, sellainen Meh *olankohautus*- seinäruusu.[/QUOTE]
Mä alan olla yhä enemmän sitä mieltä, että tää musta miekkonen ei oo se sama tyyppi joka kirjoitteli harmaalla nikillä. Tässäkään ketjussa ei oo vielä yhtään kilometrin mittaista, puolivillaisella käsitesekasotkulla hämmennettyä pseudotieteellistä analyysia suomalaisista naisista. (Joo tää liittyy hirveesti aiheeseen, mutta niinhän moni muukin viesti tässä ketjussa. :) )
 
Sopiipa muuten hienosti tähän ketjuun.:D
:heart:HooGeelle:
[video=youtube_share;scBcbh8I9e4]http://youtu.be/scBcbh8I9e4[/video]
Oih ihana<3 tää urpo lähtee nyt nukkumaan, mutta jospa huomenna olisi hieman vähemmän sekava päivä ja teillä hyvä myös! Onneksi kaikissa meissä asuu pieni älykääpiö jollain osa-alueella=) yötä!
 
  • Tykkää
Reactions: mies1 ja Lispetti
Mä alan olla yhä enemmän sitä mieltä, että tää musta miekkonen ei oo se sama tyyppi joka kirjoitteli harmaalla nikillä. Tässäkään ketjussa ei oo vielä yhtään kilometrin mittaista, puolivillaisella käsitesekasotkulla hämmennettyä pseudotieteellistä analyysia suomalaisista naisista. (Joo tää liittyy hirveesti aiheeseen, mutta niinhän moni muukin viesti tässä ketjussa. :) )
Eikös mulla ole kuitenkin suhteellisen yksinkertaista viestintää täällä? Pretty please... :)
 
sdiud
Mä alan olla yhä enemmän sitä mieltä, että tää musta miekkonen ei oo se sama tyyppi joka kirjoitteli harmaalla nikillä. Tässäkään ketjussa ei oo vielä yhtään kilometrin mittaista, puolivillaisella käsitesekasotkulla hämmennettyä pseudotieteellistä analyysia suomalaisista naisista. (Joo tää liittyy hirveesti aiheeseen, mutta niinhän moni muukin viesti tässä ketjussa. :) )
Se on vaan tiputtanut osan roolistaan pois matkan varrella... Pian paljastuu loputkin.
 

Yhteistyössä