Tämän toivottavasti avaat!Oot nyt kyllä vähän kaksinaamainen
Tämän toivottavasti avaat!Oot nyt kyllä vähän kaksinaamainen
On tuo nauru maittanut toisessa ketjussa siihen malliin, että tuommoinen päähäntaputtelu tässä ketjussa on vähän epämiellyttävää.Tämän toivottavasti avaat!
Erikoista, minä en toisena miehenä ole niin epävarma itsestäni että kokisin uhaksi tuon. Musta on mukava saada vaikutteita kaikenikäisiltä. Viisautta on niin vauvoilla kuin vaareilla Jokainen ihminen on mahdollisuus oppia uutta.eipä tietenkään 22-vuotiaan tarvi olla vielä ihan aikusten tasolla mutta toisaalta niin nuoren kannattais ehkä aika varovasti ja harkiten käydä meitä varttuneempia opettamaan
vahvat mielipiteet.. kaikesta Mutta toisaalta tosielämä on tarpeeks vaikeaa ja vakavaa etteikö täällä voisi hieman höllätä pipoa ja myöskin huumorilla ottaa ja heittää asioistaeipä tietenkään 22-vuotiaan tarvi olla vielä ihan aikusten tasolla mutta toisaalta niin nuoren kannattais ehkä aika varovasti ja harkiten käydä meitä varttuneempia opettamaan
no sikäli kun noita häppärin purkauksia oon lukenu niin ei niissä hyvin paljoa opittavaa ole ollut 4 lapsen isälleErikoista, minä en toisena miehenä ole niin epävarma itsestäni että kokisin uhaksi tuon. Musta on mukava saada vaikutteita kaikenikäisiltä. Viisautta on niin vauvoilla kuin vaareilla Jokainen ihminen on mahdollisuus oppia uutta.
Raha-asiat ovat asioita joiden suhteen ei voi koskaan "höllätä pipoa tai ottaa huumorilla".vahvat mielipiteet.. kaikesta Mutta toisaalta tosielämä on tarpeeks vaikeaa ja vakavaa etteikö täällä voisi hieman höllätä pipoa ja myöskin huumorilla ottaa ja heittää asioista
Nauru toisessa ketjussa tekee minusta kaksinaamaisen?On tuo nauru maittanut toisessa ketjussa siihen malliin, että tuommoinen päähäntaputtelu tässä ketjussa on vähän epämiellyttävää.
Liftaamallakin pääsee.:attn:Vastaisuuden varalle kannattaa opetella käyttämään reittiopasta ja karttapalveluita. Niiden lisäksi kannatta edellisenä päivänä käydä katsomassa reitti, jos ei ole varma ja epäilee ehtimistään.
Tiedät itsekin mitä tarkoitan. Mutta ollaan vaan eri mieltä tästä, ei se mitään haittaa.Nauru toisessa ketjussa tekee minusta kaksinaamaisen?
Ei se sitä tarkoita, jos tässä ketjussa olen HooGeen kanssa samoilla jäljillä, että joka asiassa olisin samaa mieltä. Ja jos joku osaa kirjoittaa argumentin hauskasti ja nasevasti niin aivan varmasti saatan nauraa, ihan sama kenelle se on kirjoitettu.
Juu mutta tuskinpa enää otan tuolta korvesta töitä.Vastaisuuden varalle kannattaa opetella käyttämään reittiopasta ja karttapalveluita. Niiden lisäksi kannatta edellisenä päivänä käydä katsomassa reitti, jos ei ole varma ja epäilee ehtimistään.
13 kilometrin työmatka, ja paikka on mielestäsi korvessa?Juu mutta tuskinpa enää otan tuolta korvesta töitä.
Kuten tuossa jo aiemmin sanoin; toivottavasti avaat tämän.Tiedät itsekin mitä tarkoitan. Mutta ollaan vaan eri mieltä tästä, ei se mitään haittaa.
olen olen, joutuu kävelee ensin keskustaan ja dösä ei edes vie siihen työpaikan viereen vaan on aika nippa nappa et olen sen 5min aikasemmin paikalla. Noh tuleepahan nähdyksi tuo paikka=)13 kilometrin työmatka, ja paikka on mielestäsi korvessa?
Olethan nyt sentään katsonut, miten pääset töihin bussilla tai hankkinyt pyörän lainaan?
Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.Hmm... en tiedä olenko mielipiteineni yksin, mutta minusta taksilla uuden työpaikan eteen kurvaava parikymppinen opiskelija ei anna kovinkaan hyvää kuvaa itsestään. Jotenkin huikentelevaista ja vastuuntunnotonta, eihän nyt taksilla ole töissä varaa käydä kellään tavallisella ihmisellä, saati pätkätöitä tekevällä opiskelijalla. 13 km matka taksilla kustantaa n. 30 euroa, se kerrottuna kahdella tekisi päivän työmatkakuluiksi 60 euroa. Siihenhän se käteen jäävä palkka kivasti menikin.
Aika jännä juttu myös se, miten oikein kuvittelee tuolla asenteella ja alavalinnalla rikastuvansa. Ei vaikuta kovin todennäköiseltä.
kiinnostaa kun kilo *****, en ole tuolla kun keikan tekemässä ja vakkaripaikan ihmiset tietää millainen olen. Mua ei kiinnosta ollenkaan millä työkaverit tulee töihin kunhan tulee. : DHmm... en tiedä olenko mielipiteineni yksin, mutta minusta taksilla uuden työpaikan eteen kurvaava parikymppinen opiskelija ei anna kovinkaan hyvää kuvaa itsestään. Jotenkin huikentelevaista ja vastuuntunnotonta, eihän nyt taksilla ole töissä varaa käydä kellään tavallisella ihmisellä, saati pätkätöitä tekevällä opiskelijalla. 13 km matka taksilla kustantaa n. 30 euroa, se kerrottuna kahdella tekisi päivän työmatkakuluiksi 60 euroa. Siihenhän se käteen jäävä palkka kivasti menikin.
Aika jännä juttu myös se, miten oikein kuvittelee tuolla asenteella ja alavalinnalla rikastuvansa. Ei vaikuta kovin todennäköiseltä.
Joillakin aloilla herättää epäilyksen, ettei työntekijä ole ajokunnossa töihin tullessaan, jos tulee taksilla, mutta ei nyt tietty tässä ap:n tapauksessa varmaan. Mutta oikeasti. Ja jos ei ole ajokunnossa, ei ole työkunnossakaan. Luonnollisesti on miljoona muutakin syytä tulla taksilla töihin, kuin tuo ettei ole ajokunnossa, muttei ekana tule kyllä mieleen, että taksilla tullaan sen takia, ettei ole rahaa!Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.
Juu juu, mutta yleensä tuollaisessa onkin kyse juuri siitä, että muuten ei pääse. Asuu vaikka jossain korvessa (siis oikeasti) ja auto yllättäen aamulla hajoaa. Pienituloiset ihmiset ei normaalisti käytä taksia työmatkoihin vaan siksi, etteivät viitsi julkisilla kulkea.Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.
Aika jännä, ensin saarnaat siitä kuinka ensivaikutelma voi mennä jos myöhästyy ekana päivänä (vaikka myöhästymiseen olisi tosi hyvä syy), ja nyt sitten sanot että sua kiinnostaa kuin kilo ****** mitä muut susta ajattelee työntekijänä? Ohoh, oletpas sä ailahtelevainen.kiinnostaa kun kilo *****, en ole tuolla kun keikan tekemässä ja vakkaripaikan ihmiset tietää millainen olen. Mua ei kiinnosta ollenkaan millä työkaverit tulee töihin kunhan tulee. : D
määkin oon tehny aika paljon työnjohtoa jos joku mun alainen tulis taksilla töihin niin löisin pillin suuhun ja pyytäsin syvää puhallusta