Pikaista apua KIITOS!

eipä tietenkään 22-vuotiaan tarvi olla vielä ihan aikusten tasolla mutta toisaalta niin nuoren kannattais ehkä aika varovasti ja harkiten käydä meitä varttuneempia opettamaan
Erikoista, minä en toisena miehenä ole niin epävarma itsestäni että kokisin uhaksi tuon. Musta on mukava saada vaikutteita kaikenikäisiltä. Viisautta on niin vauvoilla kuin vaareilla :) Jokainen ihminen on mahdollisuus oppia uutta.
 
eipä tietenkään 22-vuotiaan tarvi olla vielä ihan aikusten tasolla mutta toisaalta niin nuoren kannattais ehkä aika varovasti ja harkiten käydä meitä varttuneempia opettamaan
vahvat mielipiteet.. kaikesta :D Mutta toisaalta tosielämä on tarpeeks vaikeaa ja vakavaa etteikö täällä voisi hieman höllätä pipoa ja myöskin huumorilla ottaa ja heittää asioista:)
 
Erikoista, minä en toisena miehenä ole niin epävarma itsestäni että kokisin uhaksi tuon. Musta on mukava saada vaikutteita kaikenikäisiltä. Viisautta on niin vauvoilla kuin vaareilla :) Jokainen ihminen on mahdollisuus oppia uutta.
no sikäli kun noita häppärin purkauksia oon lukenu niin ei niissä hyvin paljoa opittavaa ole ollut 4 lapsen isälle
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
ddddd
Vastaisuuden varalle kannattaa opetella käyttämään reittiopasta ja karttapalveluita. Niiden lisäksi kannatta edellisenä päivänä käydä katsomassa reitti, jos ei ole varma ja epäilee ehtimistään.
 
On tuo nauru maittanut toisessa ketjussa siihen malliin, että tuommoinen päähäntaputtelu tässä ketjussa on vähän epämiellyttävää.
Nauru toisessa ketjussa tekee minusta kaksinaamaisen?

Ei se sitä tarkoita, jos tässä ketjussa olen HooGeen kanssa samoilla jäljillä, että joka asiassa olisin samaa mieltä. Ja jos joku osaa kirjoittaa argumentin hauskasti ja nasevasti niin aivan varmasti saatan nauraa, ihan sama kenelle se on kirjoitettu.
 
Tark Kana
Nauru toisessa ketjussa tekee minusta kaksinaamaisen?

Ei se sitä tarkoita, jos tässä ketjussa olen HooGeen kanssa samoilla jäljillä, että joka asiassa olisin samaa mieltä. Ja jos joku osaa kirjoittaa argumentin hauskasti ja nasevasti niin aivan varmasti saatan nauraa, ihan sama kenelle se on kirjoitettu.
Tiedät itsekin mitä tarkoitan. Mutta ollaan vaan eri mieltä tästä, ei se mitään haittaa.
 
hyhaho
Se on vaan niin ihanaa ja spontaania uutta elämänvaihetta dokaa tili tyhjäksi ja mennä taksilla muiden rahoilla, tai rahoilla joita ei vielä ole, töihin.

Vaikka sinne pääsisi bussilla, jos osaisi saman, mitä 12-vuotias siskontyttöni, eli kattoisi reitit reittioppaasta ja oman kulun teitä pitkin puhelimen gepsistä.

Ja lisäksi kaikki taksikuskit ois ihan hanurista ja hirveitä, jos ne KEHTAISI olla ottamatta pikkuprinsessaa kyytiin vaikka sillä ei ole rahaa.

Ja lisäks on IHAN OK esittää täydellistä ja ladella neuvoja lastenkasvatuksesta (vaikka ei ole omia lapsia, joo eihän niitä tarvii siihen mut ois ees jotain pohjaa näillä jutuilla) tosi pitkään, ja heilua norsunluutornissa ja olettaa sitten, et kun lopulta ite haluuki iih dokaa jee, nii kaikkien pitää nyt vaan tajuta ja UNOHTAA kaikki vanha, koska nyt on UUSI ELÄMÄNVAIHE. MIKS ETTE TAJUA VAAN OOTTE TOMMOSII INHOTTAVII JA TAKERRUTTE SIIHEN ET MITÄ OON JOSKUS SANONU KU NYT ON IHAN ERI TILANNE :(

Mitä tässä nyt ehkä yritän sanoa on se, että jos se hg-kulta muistaa, että muillakin ihmisillä on erilaisia elämänvaiheita ja vaikeeta ja tilanteita, muistaa sen sitten taas kun krapulaltaan on päässyt kipuamaan sinne hello kittyillä koristeltuun prinsessatorniin, eikä sitten tuomitsisi ja heristäisi sormeaan muille niin innokkaasti?

On siinä kyllä paita ja peppu, hg ja mies1 :D kumpikin kokee että maailma pyörii oman navan, halujen ja mieltymysten ympärillä. Jossain on joku mennyt vinoon, kun vaan tietäs missä ja mikä.
 
  • Tykkää
Reactions: potku
viera.s
Hmm... en tiedä olenko mielipiteineni yksin, mutta minusta taksilla uuden työpaikan eteen kurvaava parikymppinen opiskelija ei anna kovinkaan hyvää kuvaa itsestään. Jotenkin huikentelevaista ja vastuuntunnotonta, eihän nyt taksilla ole töissä varaa käydä kellään tavallisella ihmisellä, saati pätkätöitä tekevällä opiskelijalla. 13 km matka taksilla kustantaa n. 30 euroa, se kerrottuna kahdella tekisi päivän työmatkakuluiksi 60 euroa. Siihenhän se käteen jäävä palkka kivasti menikin.

Aika jännä juttu myös se, miten oikein kuvittelee tuolla asenteella ja alavalinnalla rikastuvansa. Ei vaikuta kovin todennäköiseltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya
Hmm... en tiedä olenko mielipiteineni yksin, mutta minusta taksilla uuden työpaikan eteen kurvaava parikymppinen opiskelija ei anna kovinkaan hyvää kuvaa itsestään. Jotenkin huikentelevaista ja vastuuntunnotonta, eihän nyt taksilla ole töissä varaa käydä kellään tavallisella ihmisellä, saati pätkätöitä tekevällä opiskelijalla. 13 km matka taksilla kustantaa n. 30 euroa, se kerrottuna kahdella tekisi päivän työmatkakuluiksi 60 euroa. Siihenhän se käteen jäävä palkka kivasti menikin.

Aika jännä juttu myös se, miten oikein kuvittelee tuolla asenteella ja alavalinnalla rikastuvansa. Ei vaikuta kovin todennäköiseltä.
Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Hmm... en tiedä olenko mielipiteineni yksin, mutta minusta taksilla uuden työpaikan eteen kurvaava parikymppinen opiskelija ei anna kovinkaan hyvää kuvaa itsestään. Jotenkin huikentelevaista ja vastuuntunnotonta, eihän nyt taksilla ole töissä varaa käydä kellään tavallisella ihmisellä, saati pätkätöitä tekevällä opiskelijalla. 13 km matka taksilla kustantaa n. 30 euroa, se kerrottuna kahdella tekisi päivän työmatkakuluiksi 60 euroa. Siihenhän se käteen jäävä palkka kivasti menikin.

Aika jännä juttu myös se, miten oikein kuvittelee tuolla asenteella ja alavalinnalla rikastuvansa. Ei vaikuta kovin todennäköiseltä.
kiinnostaa kun kilo *****, en ole tuolla kun keikan tekemässä ja vakkaripaikan ihmiset tietää millainen olen. Mua ei kiinnosta ollenkaan millä työkaverit tulee töihin kunhan tulee. : D
 
sattuu vatsaan
Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.
Joillakin aloilla herättää epäilyksen, ettei työntekijä ole ajokunnossa töihin tullessaan, jos tulee taksilla, mutta ei nyt tietty tässä ap:n tapauksessa varmaan. :) Mutta oikeasti. Ja jos ei ole ajokunnossa, ei ole työkunnossakaan. Luonnollisesti on miljoona muutakin syytä tulla taksilla töihin, kuin tuo ettei ole ajokunnossa, muttei ekana tule kyllä mieleen, että taksilla tullaan sen takia, ettei ole rahaa! ;)
 
viera.s
Mä olen itse toiminut pääosin työnjohtajana. Jos mun työntekijä kurvaa taksilla työpaikan pihaan ajattelen että siinäpä on tunnollinen työntekijä. Tulee vaikka taksilla, jollei muuten pääse.
Juu juu, mutta yleensä tuollaisessa onkin kyse juuri siitä, että muuten ei pääse. Asuu vaikka jossain korvessa (siis oikeasti) ja auto yllättäen aamulla hajoaa. Pienituloiset ihmiset ei normaalisti käytä taksia työmatkoihin vaan siksi, etteivät viitsi julkisilla kulkea.
 
kiinnostaa kun kilo *****, en ole tuolla kun keikan tekemässä ja vakkaripaikan ihmiset tietää millainen olen. Mua ei kiinnosta ollenkaan millä työkaverit tulee töihin kunhan tulee. : D
Aika jännä, ensin saarnaat siitä kuinka ensivaikutelma voi mennä jos myöhästyy ekana päivänä (vaikka myöhästymiseen olisi tosi hyvä syy), ja nyt sitten sanot että sua kiinnostaa kuin kilo ****** mitä muut susta ajattelee työntekijänä? Ohoh, oletpas sä ailahtelevainen.
 

Yhteistyössä