Pikaista apua KIITOS!

Hg, mikä on improper?
improper (adv. improperly)

1 väärä, sääntöjenvastainen
He said he had done nothing improper. Hän sanoi ettei ollut tehnyt mitään väärää.
2 sopimaton, säädytön
It was improper for a young lady to drive a young man home. Nuoren neidin ei sopinut antaa nuorelle miehelle kyytiä kotiin.


Mulla on nettisanakirja auki, koska opiskelen tässä :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
"hmm"
mies1, jos sinua niin harmittaa hg:n kimpussa olevat ihmiset, kannattaisi varmaan vähän rajata tuota käytöstäsi (ei siinä ole pahaa jos pidät jostain palstailijasta ja vaikka olisit ihastunut tms) mutta kommentointisi tuo oikeasti jo jonkun sosiaalisen häiriön mieleen, missä et oikein ymmärrä mikä on normaalia käytöstä ja milloin alat olemaan jo aika, hmh, stalkkaava hahmo. se, että ihastelet ja ylistät tyyliin jokaista hg:n pierua yllyttää ihmisiä vittuilemaan hänellekkin entistä enemmän. ota vähän etäisyyttä ja käyttäydy normaalisti.
 
Sanopas tämä sama asia tuolle sinun ihanalle ja spontaanille "naisellesi". ;) Hänhän se täällä on kovaan ääneen haukkunt ihmisiä ja siinä sivussa syyllistynyt kunnianloukkaukseen, joten eiköhän tämmöiset sutkautukset ole vain "pay back time"? ;)

Ja mitä tulee ylipäänsä tuommoisiin syytteisiin, niin miten luulet poliisin saavan ko viestin kirjoittajan vastuuseen teoistaan? Kerrotko?
Ja ei, älä linkittele poliisin sivustoja vaan kerro ihan omin sanoin. :)
Voitko antaa linkkejä sun väitteelle? Ja onko asiassa nyt olennaista se, ettei jää kiinni? Täällä moderoidaan vähän heikosti eli jokaisen pitää moderoida itseään riittävällä tasolla.
 
Paraskin puhuja haukkumisesta ja siihen johtavasta pahasta olosta!!!!!!!
Ehkäpä sinunkin kannattaisi alkaa miettimään mitä näppikseltäsi tänne päästelet ja miettisit samalla mitä nuo sinun tekemisesi mahtavatkaan kustantaa yhteiskunnalle vielä joku kaunis päivä.
Anteeksi mitä.? Siis voitko olla edelleen loukkaantunut jostain iänikuisesta riidasta joka vielä sovittiin niin että pyysin anteeksi ja sä annoit? Hmm, elä avaa näitä ketjuja jos on edelleen antipatiaa mua kohtaan. :) Sillä selviät helpoimmalla. Outoa, että muistelet ja piikität todella törkeästi vaikka asia on sovittu! Ei ole aikuismaista.
 
näin
Kannattas sun hg:n sanoa tolle miehelle et jättää sut rauhaan, se aiheuttaa aika paljon vihaa sua kohtaan.
Sä et ärsyttäny mua ennen kuin tuo mies tuli kuvioihin ja nykyään veri kiehuu noista teidän typeristä jutuista.
 
Anteeksi mitä.? Siis voitko olla edelleen loukkaantunut jostain iänikuisesta riidasta joka vielä sovittiin niin että pyysin anteeksi ja sä annoit? Hmm, elä avaa näitä ketjuja jos on edelleen antipatiaa mua kohtaan. :) Sillä selviät helpoimmalla. Outoa, että muistelet ja piikität todella törkeästi vaikka asia on sovittu! Ei ole aikuismaista.
Kyse ei ole siitä että olisin loukkaantunut, vaan yksinkertaisesti siitä miten sinä täällä kovaan ääneen selitätä miten ihmisten haukkuminen on typerää ja se kertoo haukkujan pahasta olosta. Silti sinä sorrut siihen samaan tekoon tavalla tai toisella, etkä edes näytä itse tajuavan käytöksesi olevan typerää ja kertooko se tosiaan sinunkin pahasta olostasi?

Olethan jo tässäkin ketjussa haukkunut taksikuskit miten ne ovat idiootteja kun eivät suostu heittämään ilmaisiksi tyttöä jota ei kiinnosta mennä dösällä töihin. :D

Hei, ihan oikeesti nyt tyttönen!!! Otahan se järki käteesi, mieti tovi elämääsi ja etenkin sitä miten käyttäydyt täällä. Et anna itsestäsi todellakaan fiksua kuvaa vaikka kovin tunnut suuna päänä joka paikassa olevan.
AIKUISTU!!
 
hyhaho
mies1 mielestä kaikki muut on niin rajoittuneita ja epäspontaaneja ja epänaisia... On kyllä erittäin rajoittunutta lokeroida ihmisiä aivan jatkuvalla syötöllä julkisesti sen mukaan, mitä itse pitää mukavana ja ihanana. Ja aivan asiaan liittymättä. Keskustelu kuin keskustelu ajautuu siihen, mikä on mies1 omasta mielestään sopivaa ja kivaa ja naisiellista, ja mikä ei.

Katalaa, inhottavaa ja ahdasmielistä. Lisäksi nämä senssipalstamaisesti kirjoitetut hoogeen ylistys- ja analysointiviestit vaan vahvistavat kuvaa selkeästi jollain tavalla häiriintyneestä hahmosta. Mikä nyt on koko ajan ollut kaikille selvää, että näin on, mutta miksi ei mies1 itse havaitse oman käytöksensä omituisuutta?
 
[QUOTE="hmm";29733317]mies1, jos sinua niin harmittaa hg:n kimpussa olevat ihmiset, kannattaisi varmaan vähän rajata tuota käytöstäsi (ei siinä ole pahaa jos pidät jostain palstailijasta ja vaikka olisit ihastunut tms) mutta kommentointisi tuo oikeasti jo jonkun sosiaalisen häiriön mieleen, missä et oikein ymmärrä mikä on normaalia käytöstä ja milloin alat olemaan jo aika, hmh, stalkkaava hahmo. se, että ihastelet ja ylistät tyyliin jokaista hg:n pierua yllyttää ihmisiä vittuilemaan hänellekkin entistä enemmän. ota vähän etäisyyttä ja käyttäydy normaalisti.[/QUOTE]

En valitettavasti pahemmin rajaile ja hipsuttele käytöstäni tai käytöksessäni muita miellyttävään tapaan, vaan kuljen omia teitäni. Siitä joko pitää tai ei. Tietenkin palaute oikeassa elämässä on aina tervetullutta ja pidän hyvästä käytöksestä ja myönteisestä lähtökohtaisesta suhtautumisesta. Mut ei me voi elää muiden mukaisesti. :)

Eihän toi mun ylistely ole juuri mitään. Silloin kun oikeasti palvon naista, liikutaan ihan eri tasolla. :D Tuo on sellaista perussympaattista suhtautumista. :) Tietysti ilmaisen sen suht värikkäästi.
 
"lol"
Ja häppäri vaa tykkää ku mies1 (jokainen normaali nainen pitää häntä häiriintyneenä) antaa hälle huomiota. Kertoo paljon apestä tämäkin seikka, ei silläkään ole kaikki kotona.
 
"hmm"
En valitettavasti pahemmin rajaile ja hipsuttele käytöstäni tai käytöksessäni muita miellyttävään tapaan, vaan kuljen omia teitäni. Siitä joko pitää tai ei. Tietenkin palaute oikeassa elämässä on aina tervetullutta ja pidän hyvästä käytöksestä ja myönteisestä lähtökohtaisesta suhtautumisesta. Mut ei me voi elää muiden mukaisesti. :)

Eihän toi mun ylistely ole juuri mitään. Silloin kun oikeasti palvon naista, liikutaan ihan eri tasolla. :D Tuo on sellaista perussympaattista suhtautumista. :) Tietysti ilmaisen sen suht värikkäästi.
nooh, itseppä sitten välikädellisesti kaadat sitä paskaa hänen niskaansa :/
 
Kyse ei ole siitä että olisin loukkaantunut, vaan yksinkertaisesti siitä miten sinä täällä kovaan ääneen selitätä miten ihmisten haukkuminen on typerää ja se kertoo haukkujan pahasta olosta. Silti sinä sorrut siihen samaan tekoon tavalla tai toisella, etkä edes näytä itse tajuavan käytöksesi olevan typerää ja kertooko se tosiaan sinunkin pahasta olostasi?

Olethan jo tässäkin ketjussa haukkunut taksikuskit miten ne ovat idiootteja kun eivät suostu heittämään ilmaisiksi tyttöä jota ei kiinnosta mennä dösällä töihin. :D

Hei, ihan oikeesti nyt tyttönen!!! Otahan se järki käteesi, mieti tovi elämääsi ja etenkin sitä miten käyttäydyt täällä. Et anna itsestäsi todellakaan fiksua kuvaa vaikka kovin tunnut suuna päänä joka paikassa olevan.
AIKUISTU!!
Ymmärrän että tää aloitus antoi todella huonon ja vastuuttoman kuvan mutta en kyllä tajua miten se on niin käsittämättömän hirveää ja epäinhimillistä että ihminen on yllättäin pa ja joutuu turvautumaan toisten apuun jotta pääsee töihin. Tai vaikka saisi ruokaa tms. Eikös se ole sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä että autellaan kaveria hädässä ja ollaan enemmänkin "me"?
Vaikka tuo taksimies olisi hyvin voinut ajatella että joo aivan sama ole kusessa -who cares, mutta hän oli itse isä ja hänen lapsensa opiskelijoita:) Hän kertoi heistä matkalla ja heidän työkokemuksistaan. Pystyi ehkä samaistumaan mun äkkitilanteeseen kun opiskelijana raha ei aina ole ja elämäntyyli todellakin vie ne rahat:D Kysy keltä hyvänsä korkeakouluopiskelijalta.
 
iu
AIKUISTU!!
Mihinkään muuhun tässä käsiteltyyn yhtään kantaa ottamatta: Ei 22-vuotiaan kai nyt ihan niin hirveän aikuinen tarvitse vielä olla. Ehtiihän sitä olla aikuinen aika hemmetin kauan, jos ikää riittää. (Mä olin kamalan lapsellinen vielä paljon vanhempanakin, eikä hävetä tai kaduta yhtään. On tässä saanut tästä aikuisuudestakin jo nauttia ihan riittämiin.)
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Ymmärrän että tää aloitus antoi todella huonon ja vastuuttoman kuvan mutta en kyllä tajua miten se on niin käsittämättömän hirveää ja epäinhimillistä että ihminen on yllättäin pa ja joutuu turvautumaan toisten apuun jotta pääsee töihin. Tai vaikka saisi ruokaa tms. Eikös se ole sitä kuuluisaa yhteisöllisyyttä että autellaan kaveria hädässä ja ollaan enemmänkin "me"?
Vaikka tuo taksimies olisi hyvin voinut ajatella että joo aivan sama ole kusessa -who cares, mutta hän oli itse isä ja hänen lapsensa opiskelijoita:) Hän kertoi heistä matkalla ja heidän työkokemuksistaan. Pystyi ehkä samaistumaan mun äkkitilanteeseen kun opiskelijana raha ei aina ole ja elämäntyyli todellakin vie ne rahat:D Kysy keltä hyvänsä korkeakouluopiskelijalta.
Nii, olisit saanut mutsiltasi fyrkkaa lainaan siksi ajaksi kunnes saat tilin, mutta mieluummin pummit taksilta kyydin ja maksat sille sit kun jaksat?
Et nyt taida oikeasti edes tajuta miten typerän kuvan itestäsi annat tämän aloituksen myötä?
Olen se minäkin sinun ikäisesi ollut ja tehnyt tyhmyyksiä ja dokannu rahani, mutta silti olen AINA pitänyt huolen siitä, että mulla on vuokra, sähkö ja puhelin maksettuina sekä dösäkortti ladattuna. Jonka jälkeen olen sitten voinut huoletta pistää rahat palamaan. Mutta ehkä mä sitten olenkin nipo?

En väitä, että olisin itse sinun iässäsi ollut täydellinen. Kun enpä ole sitä vieläkään, mutta jotain vastuuntuntoa sinullakin pitäisi olla jo! Et voi todellakaan käyttäytyä noin kuin käyttäydyt. Tai noh, ehkä voitkin.. ihan sama se kyllä mulle on.
 
hyhaho
Niin. 22-vuotias voi toki usein olla vähän lapsellinen. Eikä se haittaisi ketään sinänsä. Mutta kun on kyse hahmosta, joka näsäviisaana paasaa muille (oikeasti aikuisille) ihmisille kuinka asiat pitäisi tehdä, jeesustelee perään ja kauhistelee. Lisäksi työnkuva on ilmeisesti jonkinlaista lastensuojelua, ja mua vähän karmii, että tää baarissa dokaileva pikkumimmi joka ei nyt hirveen suuripiirteisenä yhtäkkiä välitä yhtään mistään, pitää huolta toisista ihmisista, ja vielä lapsista.

Että sen takia tässä nyt yritetään vähän keskimäärästä enemmän saada sitä tajuamaan, että josko tulevaisuudessa pitäs suutansa enempi kiinni, oppis olemaan ja pitämään huolta eka itestään, ja sitten vasta keskittyis muiden neuvomiseen. Tällä kehitysvauhdilla joskus 10v päästä siis.

Nyt voi sitte rauhassa alotella niitä "Iih uuh dogaamaan jee!" -postejaan, vaikka vois kyllä harkita demi.fi -sivulle siirtymistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Freiya ja potku

Yhteistyössä