Täydellinen nainen on 165 cm pitkä brunette, painaa 58 kiloa ja omaa c-kupin ryhdikkäät rinnat.

• Viestiketjun aloittaja Kuka palstamammoista?
  • Ensimmäinen viesti
Mä en istu tuohon "täydellisen naisen muottiin" mistään kohdasta. olen pitkä tasapaksu mutta en lihava lautainen blondi joka juo punkkua, ei jumppaa, ei aja millään minillä eikä katso potaskaa telkkarista. Vaan silti olen miehelleni maailman rakkain :heart:

sortti
Aika hyvin meen muottiin. Mutta veikkaan että oon liian vanha, eikö ihanneikä ole miehestä riippumatta joku 20v.

Totta puhuen, eiköhän kysely ole tehty jollekin keskenkasvuisille. Aikuisille parisuhteessa nyt harvemmin on merkitystä juoko punaista vai valkoista tai mistä sarjoista tykkää.

"olen"
2 cm liian lyhyt, 1 kg liian painava, kaiken lisäksi blondi ja kuppi on juuri ja juuri c, monissa rintsikoissa jopa b. Tyhdikkyydestä ja mun rinnoista ei voi puhua samana päivänä. Vaikka muuten kyllä ryhdikäs olenkin.

Eikä se valkkarikaan käy. Juon vaan punkkua.

"kuppi"
Eiks miehet vieläkään oo tajunneet että kuppikoko a) vaihtelee liivimerkeittäin huomattavasti b) saattaa muuttua useita kertoja naisen elämän aikana c) riippuu hyvin paljon myös ympärysmitasta

Ja kun tutkimusten mukaan naisista suurin osa käyttää liian pientä kokoa, ihannekoko on oikeasti d :)

"hmm"
älkää liikaa tuomitko tuohon tutkimukseen osallistuneita miehiä. heille on annettu valmiita vaihtoehtoja joista pitää valita jokin, ja mieluisimmista vaihtoehdoista otettu keskiarvo. varmasti tutkimukseen osallistuneille miehille ei ole oikeasti niin väliä, juotko punaista vai valkoista viiniä tai kuinka monta senttiä olet pitkä :)

"hmh"
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29733062:
onko aivotoimintakin täydellistä noilla mitoilla. :confused:
Pitääkö naisella olla miehen mielestä aivotoimintaakin?

Olen ymmärtänyt että monen palstamiehen mielestä semmoinen on naisessa aivan turha ja joutava juttu...

[QUOTE="hmh";29733072]Pitääkö naisella olla miehen mielestä aivotoimintaakin?

Olen ymmärtänyt että monen palstamiehen mielestä semmoinen on naisessa aivan turha ja joutava juttu...[/QUOTE]

monen voi olla muttei minun.

"vieras."
täydellinen nainen on noin 165 senttiä, olen 178cm
brunette olen
C-kupin rinnoilla en ole vaan A
ja painaa 58 kiloa, painan 64kg
lempisarjoina naisella on Game of Thrones, Coronation Street ja Frendit. Ainoastaan katsoin frendejä
Pillifarkkuja ja minihameita käyttävä, pillifarkut joo, minihameet hyvin, hyvin harvoin
unelmanainen katsoo tarkkaan mitä syö, no enpä katso
juo valkoviiniä, en juo valkoviiniä
käyttää luonnollista meikkiä, joo käytän
ja tulee tietenkin toimeen miesten äitien kanssa. Anopin kanssa ainakin toimeen tulin

Vaikka hän katsoo mitä syö, niin hän kuitenkin on valmis herkuttelemaan pihviaterioilla. Pihviateriat käy
Nainen ajaa Mini Cooperia, foorttiin tyydyn
ja on valmis kokeilemaan uusia asioita sängyssä, ehkä joo

ei mennyt ihan putkeen :D

Olen 13cm liian pitkä, painan 5 kiloa liikaa, liian pienet rinnat, en juo valkoviiniä.
No, brunette olen, pillifarkkuja käytän, harvemmin minihameita, frendejä katsoin,

täysin virheellinen
Voi ei, olen liian pitkä (172cm), liian lihava (59kg), tissitkin on E-kupin. No onneks tukka on sentään ruskea. Hitsi, mut mun hiukset on samanlaiset kun Isabellalla salkkareissa eli ei pitkät, tämäkin varmasti virhe. :D Nooo, olen naimisissa ja raskaana eli tyytyväinen elämääni. Anoppinikin on mahtava mutta sarjoja joita miehet halusivat naisen katsovan niin en tykkää ja autokin on väärä... :0

melkein täydellinen
165 cm - check
Ryhdikäs C-kuppi - check
Brunette - check
58 kg - bääb, puntari näyttää 55...

No, en juo viiniä ollenkaan, en ole edes koskaan katsonut noita sarjoja, enkä kyllä ole kovin innokas kokeilemaan uutta sängyssä (hyvä jos vanhaakaan). Meikkiä tosin käytän hillitysti ja kaapista löytyy pillifarkkuja ja hameita, vaikka ei kylläkään minihameita.

En siis sittenkään ole täydellinen, mutta kuten eräässä Frasierin jaksossa todetaan, täydellistä ateriaa parempi on vain ateria, jossa on yksi pieni virhe, jota voi repostella koko illan. :)

Yhteistyössä