Täydellinen nainen on 165 cm pitkä brunette, painaa 58 kiloa ja omaa c-kupin ryhdikkäät rinnat.

• Viestiketjun aloittaja Kuka palstamammoista?
  • Ensimmäinen viesti
Brittitutkimus, joten ei mitään väliä jos ei aio brittimiestä iskeä. Onneksi suomalaiselle peräkammarin pojalle ja mies1 kelpaa edelleen kaikki kaksijalkainen jäniksestä tikapuihin!

"vvieras"
No, jo noita kolmea naista katsoo niin kelly brook on muodokas leveälantioinen ja isotissinen, cheryl cole on laiha ja kapea lantioinen sopivilla tisseillä ja tuo jennis lihaksikas urheilija ja tissitön. Yhdistävä tekijä on ruskettunut iho ja tumma tukka. Ruskeat silmät näyttäisi olevan suosiossa.

Voisi siis päätellä että niillä muodoilla niin väliä kunhan on hoikka. Ja eikös tuo ollut se vaimo aines...tummatukista halutaan vaimot.

Epäilen myös että joku jaluaa vaimoksi ehdottomasti vaalean sinisilmän vähän vaaleammallakin iholla.

tqw
:D

Olen liian pitkä ( + 11 cm), liian lihava (+ 8 kg), eivätkä rinnatkaan ole oikeanlaiset (c-d -kuppi, enkä mä kolmen lapsen imetyksen jälkeen niitä ilman apuvälineitä maailman ryhdikkäimmiksikään kutsuisi). Noihin muihin juttuihin en taida edes ottaa kantaa...:LOL:

Mutta hei, olkoon tämä positiivisena esimerkkinä siitä, että tämänkinlaisena olen löytänyt hyvän miehen, jonka kanssa yhteiseloa takana tähän mennessä 17 vuotta. Toivoa siis on meillä ei-täydellisilläkin! :D

Pituutta 3cm liikaa, painoa huomattavasti liikaa, rinnat liian isot. Hiuksis on oma väri joka on ööööhhh... vaaleanruskia mutta on kyllä aavistus punertavaa seas. En mä osaa sanoa mikä mun hiusten väri on. :D

Yhteistyössä