Joo kyllä sitä koulussa ihmeteltiin ja siitä kiusattiin. Surettaa kyllä kotiäitien lasten puolesta.Minustakin se oli omituista, että kaverin äiti oli vain kotona, kotiäitina siis. Ilmeni tosin myöhemmin, että oli hienompaa nimittää kotiäidiksi naista, joka ei omien traumojensa vuoksi kyennyt sjoittumaan työelämään.
Kirjoituksistasi huomaa kyllä, että trauma jäänyt ja siitä että olet itse myös kotona. Mutta sun on aivan turha surra muiden kotiäitien lasten puolesta. Asiat voivat olla niin taloudellisesti kuin henkisestikin kohdallaan kun /jos äiti on kotiäitinä.Joo kyllä sitä koulussa ihmeteltiin ja siitä kiusattiin. Surettaa kyllä kotiäitien lasten puolesta.
No kohta en enää ole vain kotona. Ja kyllä lapset vertailee onko vanhemmat töissä vai kotona vaikka kuinka taas yrittäisit sanoa ihan mitä vaan.Kirjoituksistasi huomaa kyllä, että trauma jäänyt ja siitä että olet itse myös kotona. Mutta sun on aivan turha surra muiden kotiäitien lasten puolesta. Asiat voivat olla niin taloudellisesti kuin henkisestikin kohdallaan kun /jos äiti on kotiäitinä.
Sulla on se ongelma tämän asian suhteen omassa päässäsi.Olethan useaan otteeseen kirjoittanut miten vastenmielistä sulle on olla kotona. Mitä sillä on väliä vaikka lapset vertailisi? Huomaan vaan sen, että sinä häpeät olla kotona ja luulet että kaikilla kotiäideillä on yhtä paha olla kuin sinulla.Áivan turhaa surra muiden kotiäitien lasten puolesta.Omaa pahaa oloasi et saa sillä pois.No kohta en enää ole vain kotona. Ja kyllä lapset vertailee onko vanhemmat töissä vai kotona vaikka kuinka taas yrittäisit sanoa ihan mitä vaan.
Saa kai sitä vertailla mutta kyllä siinä äkkiä joutuu koulussa kiusatuksi jos kaikkien muiden luokkalaisten äidit käy töissä. Ihan turhaa puolustelet kotiäitejä.Sulla on se ongelma tämän asian suhteen omassa päässäsi.Olethan useaan otteeseen kirjoittanut miten vastenmielistä sulle on olla kotona. Mitä sillä on väliä vaikka lapset vertailisi? Huomaan vaan sen, että sinä häpeät olla kotona ja luulet että kaikilla kotiäideillä on yhtä paha olla kuin sinulla.Áivan turhaa surra muiden kotiäitien lasten puolesta.Omaa pahaa oloasi et saa sillä pois.
No eikä joudu, ihan turhaan tuollaista väität.Saa kai sitä vertailla mutta kyllä siinä äkkiä joutuu koulussa kiusatuksi jos kaikkien muiden luokkalaisten äidit käy töissä. Ihan turhaa puolustelet kotiäitejä.
Sulla on ISO ongelma asian suhteen, et vaan halua myöntää sitä. Silloin kun olin kotiäitinä, niin ei meillä lapset joutuneet asian tiimoilta kiusatuiksi. Lapset myös tykkäsivät kun äiti oli kotona heidän tullessaan koulusta kotiin. Nuorin menee syksyllä ekalle luokalle ja aion niin pitkälti kuin mahdollista sovittaaa päiväni hänen lukujärjestyksensä mukaan, mutta saattaa myös tulla tilanteita että hän menee ip-kerhoon ja se on myös ihan okSaa kai sitä vertailla mutta kyllä siinä äkkiä joutuu koulussa kiusatuksi jos kaikkien muiden luokkalaisten äidit käy töissä. Ihan turhaa puolustelet kotiäitejä.
Mä en ole kotiäiti en ole ikinä ollut ja töihin olen kesällä menossa plus muitakin suunnitelmia on.Oliko sun äidilläkin tapana syyttää omista valinnoista toisia, ja kiertää täysin vastuuta, niin kuin sinulla?
Jos ei, niin mikä sinua vaivaa?
Et vastannut kysymykseen, voisitko tehdä sen nyt?Mä en ole kotiäiti en ole ikinä ollut ja töihin olen kesällä menossa plus muitakin suunnitelmia on.
ei pienissäkään kyläkouluissa tarvitse pelätä leimautumista kotiäitiyden vuoksiEi ehkä isommissa kouluissa mutta pienen kunnan kyläkoulussa se on hyvinkin mahdollista.
Niin no nykyään työttömiä naisia paljon jotka sitten kotiäitinä silloin 80-luvulla se tuntui kyllä olevan todella harvinaista.ei pienissäkään kyläkouluissa tarvitse pelätä leimautumista kotiäitiyden vuoksi
Mä en ole kotiäiti en ole ikinä ollut ja töihin olen kesällä menossa plus muitakin suunnitelmia on.
Mikä naurattaa? työpaikka ja pojalle päiväkotipaikka jo kesäksi valmiina,on koko kesän hoidossa.