Hymyilyttää se miten olet äkkiä kirjoittamassa ettet ole kotiäiti, kun pelkäät leimautumista.....Mikä naurattaa? työpaikka ja pojalle päiväkotipaikka jo kesäksi valmiina,on koko kesän hoidossa.
Hymyilyttää se miten olet äkkiä kirjoittamassa ettet ole kotiäiti, kun pelkäät leimautumista.....Mikä naurattaa? työpaikka ja pojalle päiväkotipaikka jo kesäksi valmiina,on koko kesän hoidossa.
No enhä mä ole ikinä ollut kotiäiti. Poika meni hoitoon n vuoden vanhana pph.lle kun aloin opiskella merkonomiksi ja aina ollut joko pph.lla tai päiväkodissa hoidossa toki vain n 10-15 pv/kk mutta kuitenkin.Hymyilyttää se miten olet äkkiä kirjoittamassa ettet ole kotiäiti, kun pelkäät leimautumista.....
Minulle aivan sama oletko ollut vai ei, mutta huvittavaa miten pelkäät että sinua sanotaan tai luullaan kotiäidiksi. Hmm kun oikein miettii...et ole töissä, olet kotona ja vaikka lapsi 10-15 pv /kk hoidossa niin sanoisin sinua silti kotiäidiksiNo enhä mä ole ikinä ollut kotiäiti. Poika meni hoitoon n vuoden vanhana pph.lle kun aloin opiskella merkonomiksi ja aina ollut joko pph.lla tai päiväkodissa hoidossa toki vain n 10-15 pv/kk mutta kuitenkin.
No moni muu ei kyllä pidä kotiäitinä kun lapsi kuitenkin päiväkodissa.Minulle aivan sama oletko ollut vai ei, mutta huvittavaa miten pelkäät että sinua sanotaan tai luullaan kotiäidiksi. Hmm kun oikein miettii...et ole töissä, olet kotona ja vaikka lapsi 10-15 pv /kk hoidossa niin sanoisin sinua silti kotiäidiksi
Tai sitten pitävät, mutta eivät tuo sitä julki. Mitä sillä loppujenlopuksi on väliä ...No moni muu ei kyllä pidä kotiäitinä kun lapsi kuitenkin päiväkodissa.
Tai sitten pitävät työttömänä tms ainakin päivähoitopapereiden mukaan käyn töissä.Tai sitten pitävät, mutta eivät tuo sitä julki. Mitä sillä loppujenlopuksi on väliä ...
En mä siitä ole katkera äidilleni.Jos lapsuudessa jää traumoja aikuinen ihminen osaa traumansa käsitellä ja hakea niihin apua. Katkeroitumisesta ei ole mitään hyötyä. Jos äiti oli kotiäiti se tosia asia on aikuisena pakko hyväksyä koska mitään mahdollisuutta sitä asiaa ei enää ole muuttaa, eikä se toisaalta ole lapsen asia miettiä tai vertailla millainen äiti olisi jos hän olsi valinnut toisin tai ollut enemmän naapurin Liisin äidin kaltainen.
Miksi sitten aloitus? Mitä teemme sillä tiedolla että äitisi oli kotiäiti ja sinulle jäi siitä ikuinen trauma... ja jos et ole katkera miksi et halua traumaa hoitaa/poistaa/päästä siitä yli, miksi se on ikuinen?En mä siitä ole katkera äidilleni.
Ajankuluksi ja lähinnä sitä tarkoitin että itse en halua ikinä olla kotiäiti kuten hän oli.Miksi sitten aloitus? Mitä teemme sillä tiedolla että äitisi oli kotiäiti ja sinulle jäi siitä ikuinen trauma... ja jos et ole katkera miksi et halua traumaa hoitaa/poistaa/päästä siitä yli, miksi se on ikuinen?
Ajankulukseen tietysti jokainen voi tehdä ihan mitä haluaa. Sillä tiedolla että et iknä halua kotiäidiksi minä en ainakaan myöskään tee mitää... ihan sama.Ajankuluksi ja lähinnä sitä tarkoitin että itse en halua ikinä olla kotiäiti kuten hän oli.