Öitä ja kauniita unia.öitä
Öitä ja kauniita unia.öitä
ihminenEn mä viitsi kun asut toisella paikkakunnalla.
ärsyttää se et äippä on tääl myöhään eikä tuo sydäntään aamul.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29726808:Lapsukaiset on tähän aikaan nukkumassa. Pistäppä siekin pää tyynyyn jo.
mut tiiän mikä mun äitin nikki on mut en nolaa sitä. kait soitit "teinilles" et rakastat sitä. tänäänEn mä viitsi kun asut toisella paikkakunnalla.
Ollaan yhteydessä joka päivä. Ja nähdään säännöllisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Emmä puhunukkaa;29726839:mut tiiän mikä mun äitin nikki on mut en nolaa sitä. kait soitit "teinilles" et rakastat sitä. tänään
ihminenOllaan yhteydessä joka päivä. Ja nähdään säännöllisesti.
Juu, ikävä on lasta.Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä;29726848:ihminen
viimeks?Juu, ikävä on lasta.
2 viikkoa sitten.viimeks?
paska. Laps koulus vissiin?2 viikkos sitten.
Meeppä nyt vittuun täältä kiusaamasta kaikkia.paska. Laps koulus vissiin?
Putin on Venäjän presidentti. Ei ole pallikateutta ainakaan Putinin kääpiötä vastaanmielt sä oot putinist? onko sulla palli kateutta?
en kiusannu sun omaa mielipidettäs kyselin putinist. toiselle oli eri keskustelu se et sua en pidä minään muuna kun säälittävänä hyypiönä. ei tarkoita et pitäisin toistaMeeppä nyt vittuun täältä kiusaamasta kaikkia.
Niin ne teinit tuppaa olemaan. Mutta antaa nyt asian olla. Tää on jo muutenkin huono asia mulle ja lapselle.paska. Laps koulus vissiin?
Elä ny nuin sano. Eipä kaikki tiedä mun elämää.Meeppä nyt vittuun täältä kiusaamasta kaikkia.
tietämätön olin. sen takia snoinkin et paskaNiin ne teinit tuppaa olemaan. Mutta antaa nyt asian olla. Tää on jo muutenkin huono asia mulle ja lapselle.
niintietämätön olin. sen takia snoinkin et paska
Mää tänään aukioloaikoja tsiigaillessani paninkin merkille että ihme kun tsadin seudulla ei oo.Okke Onko hyvät eväät? Ei näytä mun hengailunurkilla olevan mokomaa.
Sirahvin pitäs olla pitelemässä ämpäriä kädestä tai muusta ulokkeesta eikä päivittämässä palstalle :stick:Mää tänään aukioloaikoja tsiigaillessani paninkin merkille että ihme kun tsadin seudulla ei oo.
Mut meikällä on ainaki tullu kupu ravituksi siellä käynnin jälkeen en valita. Otin lohisalaatin.