Naureskelin kanssa tälle aiemminKannattaa sitten olla varovainen tuo poron kans.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2343754-liiallinen-poron-katselu-tuhoaa-miehen-potenssin/
Naureskelin kanssa tälle aiemminKannattaa sitten olla varovainen tuo poron kans.
http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2343754-liiallinen-poron-katselu-tuhoaa-miehen-potenssin/
no ilmankos mullakaan ei enää meinaa ottaa eteen kun oon viimesen vuosikymmenen syöny reilusti poroa ja hirveäKannattaa sitten olla varovainen tuo poron kans.
Syöt vaan nyt enemmän sitä lohta niin jo vain taas kohta potkii ylöspäin! :hug:no ilmankos mullakaan ei enää meinaa ottaa eteen kun oon viimesen vuosikymmenen syöny reilusti poroa ja hirveä
häätyy ensin kysyä rouvalta että onko tuo saanu tarpeekseen vai peräti liikaaSyöt vaan nyt enemmän sitä lohta niin jo vain taas kohta potkii ylöspäin! :hug:
Juu ei oo oikein ekologistakaan tyhjäkäynti.häätyy ensin kysyä rouvalta että onko tuo saanu tarpeekseen vai peräti liikaa
tyhjän seisottaminen ei oo mistään kotosin
Ruutis prkl, poro menee suoraan kynään!no ilmankos mullakaan ei enää meinaa ottaa eteen kun oon viimesen vuosikymmenen syöny reilusti poroa ja hirveä
eikun muikkuhan se meneeRuutis prkl, poro menee suoraan kynään!
Nyt täytyy todeta etten oikeesti tiedä. Lasten mummi mulle nuota aina lykkää mukahan kun kävästään.onko vasaa vai raavasta ja mistäpäin poroa on tuo palanen?
tarttee soittaa mummille ja kysyä että mitä se on...Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726452:Nyt täytyy todeta etten oikeesti tiedä. Lasten mummi mulle nuota aina lykkää mukahan kun kävästään.
Ilmeisesti.tarttee soittaa mummille ja kysyä että mitä se on...
Kun porosta puhuthan niin ei ole väliä onko nuaras, hirvas vai vasa tai täyskokonen eikä sillä mistäpäin se lihapalanen on. Kun kaikki on yhtä mureeta kuin sisäfile. Kunhan jaksaa roplata vaikka kopurasta jänteet ja kalvot pois niin yhtä hyvää lihaa kuin sisäfile. Porosta. Ei siis Turusta vaan PorostaAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726452:Nyt täytyy todeta etten oikeesti tiedä. Lasten mummi mulle nuota aina lykkää mukahan kun kävästään.
noh, käristyksen pystyy tekemään mistä kohasta vaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726478:Ilmeisesti.
Kun porosta puhuthan niin ei ole väliä onko nuaras, hirvas vai vasa tai täyskokonen eikä sillä mistäpäin se lihapalanen on. Kun kaikki on yhtä mureeta kuin sisäfile. Kunhan jaksaa roplata vaikka kopurasta jänteet ja kalvot pois niin yhtä hyvää lihaa kuin sisäfile. Porosta. Ei siis Turusta vaan Porosta
Kokkeile joskus. Esim kylkilihat riivit täysin kalvottomiksi ja jänteettömiksi.oot kyllä aivan metsässä
Niin ja mettiäinenhän mie oonkinoot kyllä aivan metsässä
Mikä on pancho villa?No kai määki räplään puhelinta sitte ku muutki... Jee, pääsette henkeen mukaan pancho villaan!
joku gigolo varmaanMikä on pancho villa?
Meinaakko että sirahvi haluu jakaa tsikolonsa meiän kans :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Samusetä;29726606:joku gigolo varmaan
Okke Onko hyvät eväät? Ei näytä mun hengailunurkilla olevan mokomaa.
Viimeksi kun siellä päin kävin tuli tuolla syötyä .