The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Suokaa mulle anteeksi.

Meikäläistä on hirveen vaikee ymmärtää ja ymmärrän syyn miksi.

Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.

Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.

Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.
Tervetuloa herra omituinen höpöttäjä :D :hug:

on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.
itse eron jälkeen laihduin sen vuoksi kun en nukkunut tai syönyt. Varmaan joku sanoo että ei ole mahdollista mutta saatoin nukkua viikon aikana 3, KOLME, tuntia. . pari päivää saattoi mennä syömättäkin peräjälkeen. .

itse eron jälkeen laihduin sen vuoksi kun en nukkunut tai syönyt. Varmaan joku sanoo että ei ole mahdollista mutta saatoin nukkua viikon aikana 3, KOLME, tuntia. . pari päivää saattoi mennä syömättäkin peräjälkeen. .
Sama se oli mulla silloin kuin romahdin totaalisesti. Toki en muista syöneeni juurikaan mitään, kulutin vain alkoa ja tupakkaa.
Onneksi sisko tajusi hädän ja sai mut suht ajoissa hoitoon, silloin tosin painoin enää 40kg.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726334:
Sama se oli mulla silloin kuin romahdin totaalisesti. Toki en muista syöneeni juurikaan mitään, kulutin vain alkoa ja tupakkaa.
Onneksi sisko tajusi hädän ja sai mut suht ajoissa hoitoon, silloin tosin painoin enää 40kg.
Nää on jänniä miten eri ihmisillä menee niin eri tavalla. Mää lopetin juomisen oikeestaan kokonaan silloin ku oli tosi huonot ajat, mulle tuli siitä vaan niin paljon paskempi olo. Ruoka kyllä maistuu, mussa on kans lohtusyöjän vikaa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä