en kyllä tykkää shakirasta tai lähinnä sen äänestä mut tää on hyvä enkä niin rihannastakaan...
Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna - YouTube
Shakira - Can't Remember to Forget You ft. Rihanna - YouTube
Tervetuloa herra omituinen höpöttäjä :hug:Suokaa mulle anteeksi.
Meikäläistä on hirveen vaikee ymmärtää ja ymmärrän syyn miksi.
Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.
Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.
Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.
Tuskin kuitenkaan yhtä paljon kuin mulla.no ei sitä nyt niin vähän ole ettei olis varaa lähteäkin pois.
ai oon vai? lähinnä mielestäni oon aika ajoin alakuloinen ja se on vissisti eri kuin masennus,masentunut ihminen ei nouse edes sängystä.tinku, sää oot masentunu
no sitähän minä en tiedä kun en oo sua nähnyt.Tuskin kuitenkaan yhtä paljon kuin mulla.
no niinkun tiedät niin meikä on aikas harjaantunu keittiösykolookiai oon vai?
Jos laihtuisin n.15kg niin paino olis lähempänä normaalia.no sitähän minä en tiedä kun en oo sua nähnyt.
Riippuu masennuksen tasosta. Jotkut pääsevät sohvalle asti.ai oon vai? lähinnä mielestäni oon aika ajoin alakuloinen ja se on vissisti eri kuin masennus,masentunut ihminen ei nouse edes sängystä.
mulle riitttäis kun laihtuisin joku 2-3kg mut ite haluisin pois 5kg mut kun ei lähde.Jos laihtuisin n.15kg niin paino olis lähempänä normaalia.
Arvasin tuon. Sulla on vähän ylimääräistä. Mua ei haittaa muutama hassu liikakilo. Jos on huomattava ylipaino niin siitä on aika helppo päästä eroon.mulle riitttäis kun laihtuisin joku 2-3kg mut ite haluisin pois 5kg mut kun ei lähde.
Mää kävin jotain vuoden vielä töissäkin ennenku tuli totaalinen romahdus. Sen jälkeen en sitten tullutkaan pariin aikaan pois peiton alta.Riippuu masennuksen tasosta. Jotkut pääsevät sohvalle asti.
itse eron jälkeen laihduin sen vuoksi kun en nukkunut tai syönyt. Varmaan joku sanoo että ei ole mahdollista mutta saatoin nukkua viikon aikana 3, KOLME, tuntia. . pari päivää saattoi mennä syömättäkin peräjälkeen. .on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.
Itellä lähti noin 10 kg ihan itsestään ja sitten omin toimin samanverran. oli tosin varaa lähteäkkin eli mun hopeareunus pilvessä oli tää laihtuminen.mää kans tulin erosta niin huonoon happeen että en saanu juuri syötyä moneen viikkoon
laihuin noin 6 kiloa
Sama se oli mulla silloin kuin romahdin totaalisesti. Toki en muista syöneeni juurikaan mitään, kulutin vain alkoa ja tupakkaa.itse eron jälkeen laihduin sen vuoksi kun en nukkunut tai syönyt. Varmaan joku sanoo että ei ole mahdollista mutta saatoin nukkua viikon aikana 3, KOLME, tuntia. . pari päivää saattoi mennä syömättäkin peräjälkeen. .
Mun pitääs huomenna väsätä poronlihasta jotin oikein hyvää syötävää.oli muuten ristuksen hyvää se hiilirillissä lämmäytetty sisäviletti
Nää on jänniä miten eri ihmisillä menee niin eri tavalla. Mää lopetin juomisen oikeestaan kokonaan silloin ku oli tosi huonot ajat, mulle tuli siitä vaan niin paljon paskempi olo. Ruoka kyllä maistuu, mussa on kans lohtusyöjän vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726334:Sama se oli mulla silloin kuin romahdin totaalisesti. Toki en muista syöneeni juurikaan mitään, kulutin vain alkoa ja tupakkaa.
Onneksi sisko tajusi hädän ja sai mut suht ajoissa hoitoon, silloin tosin painoin enää 40kg.
onko vasaa vai raavasta ja mistäpäin poroa on tuo palanen?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;29726338:Mun pitääs huomenna väsätä poronlihasta jotin oikein hyvää syötävää.
Kannattaa sitten olla varovainen tuo poron kans.onko vasaa vai raavasta ja mistäpäin poroa on tuo palanen?