The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725895:
:| kuulostaa kurjalta.
on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.

on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.
Mulla oli nuorempana sellainen suru että laihduin alle viikossa 2kg. Ja laihduin lisää kun ruokahaluttomuus jatkui. Mulla oli tuota rasvaa mitä pudottaa niin ei haitannut yhtään.

Viimeksi muokattu:
Mulla oli nuorempana sellainen suru että laihduin alle viikossa 2kg. Ja laihuin lisää kun ruokahaluttomuus jatkui. Mulla oli tuota rasvaa mitä pudottaa niin ei haitannut yhtään.
mä en edes laihdu. mut eron jälkeen laihuin ihan tikuks ja se oli mulle tosi kamalaa kun ikinä ollut niin laiha ja se oli jo fyysisesti kamalaa,ei ollut voimia ollenkaan kun vaan kiloja lähti,tietenkin kun en syönyt yhtikäs mitään,hyvä kun nestettä sain jotua. mut nyt vaan ei ruoka mee alas et väkisin on vähän yritettävä. laihtuis edes niin olis jotain hyötyäkin mutta kun ei edes sitä.

mä en edes laihdu. mut eron jälkeen laihuin ihan tikuks ja se oli mulle tosi kamalaa kun ikinä ollut niin laiha ja se oli jo fyysisesti kamalaa,ei ollut voimia ollenkaan kun vaan kiloja lähti,tietenkin kun en syönyt yhtikäs mitään,hyvä kun nestettä sain jotua. mut nyt vaan ei ruoka mee alas et väkisin on vähän yritettävä. laihtuis edes niin olis jotain hyötyäkin mutta kun ei edes sitä.
Jos sulla on rasvaa kropassa niin vähän?

Suokaa mulle anteeksi.

Meikäläistä on hirveen vaikee ymmärtää ja ymmärrän syyn miksi.

Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.

Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.

Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.

Suokaa mulle anteeksi.

Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.

Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.

Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.
:confused:

Suokaa mulle anteeksi.

Tervetuloa

Nyt ei tuu mieleen mitä pahaa olisit sanonut.

kahvikirahvi
Mäki oon tunnesyöjä, masenuneena ei ruoka mee alas ja parhaassa tapauksessa laatta lentää ruuan jälkeen. Mut tyytyväisenä tulee sit mässytettyä senkin edestä.
Vaan nyt on vika savukehetki ennen kun leffa alkaa. Heippa ja wish me luck!

• Tykkää
Reactions: LIEN ja IhQ
Suokaa mulle anteeksi.

:hug: Tietty olet tervetullut ketjuun,pöhkö! aina en vaan ymmärrä juttujas mutta en mä muutenkaan ymmärrä läheskään kaikkea ja mitään sellaista ei ole sattunut että ketjusta pois ajettaisiin. tullos takaisin vaan!

• Tykkää
Reactions: LIEN
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä