Mulle taas syöminen on liian helppoa. Syön ahdistukseen. :|hyi että tää pakkosyöminen on kamalaa:x
Mulle taas syöminen on liian helppoa. Syön ahdistukseen. :|hyi että tää pakkosyöminen on kamalaa:x
:ashamed:Eiih, nytkö sen raukan päälle jo yrjötään!
Eikä tuu lukeen ketjua palattuaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725844::ashamed:
Toivottavasti pitkäkaula nauttii alkomahoolia maltillisesti :saint:
en oo oikein eron jälkeen saanut tota ruokailua mitenkään takas kohilleenMulle taas syöminen on liian helppoa. Syön ahdistukseen. :|
Minen oo sanonu mittää.....Eikä tuu lukeen ketjua palattuaan
:hug:Mulle taas syöminen on liian helppoa. Syön ahdistukseen. :|
:| kuulostaa kurjalta.en oo oikein eron jälkeen saanut tota ruokailua mitenkään takas kohilleen
nytkin sain puolet annoksesta syötyä ja sit tuli jo ällötys olo.
:hug:en oo oikein eron jälkeen saanut tota ruokailua mitenkään takas kohilleen
nytkin sain puolet annoksesta syötyä ja sit tuli jo ällötys olo.
Eetpä tietenkään :stick:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725876:Minen oo sanonu mittää.....
Ai kauhee, naapurit luulee että oon seonnu ku nauraa räkätän täällä
on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29725895::| kuulostaa kurjalta.
Mulla oli nuorempana sellainen suru että laihduin alle viikossa 2kg. Ja laihduin lisää kun ruokahaluttomuus jatkui. Mulla oli tuota rasvaa mitä pudottaa niin ei haitannut yhtään.on se kyllä kurjaa mut en mä sille mitään voi,kun ei sitä väkipakolla voi. kyllä mä syön mut en edes joka päivä...ennen se oli niin monipuolista ja säännöllistä kun teki kahdelle. nyt ei oo motivaatiota.
mä en edes laihdu. mut eron jälkeen laihuin ihan tikuks ja se oli mulle tosi kamalaa kun ikinä ollut niin laiha ja se oli jo fyysisesti kamalaa,ei ollut voimia ollenkaan kun vaan kiloja lähti,tietenkin kun en syönyt yhtikäs mitään,hyvä kun nestettä sain jotua. mut nyt vaan ei ruoka mee alas et väkisin on vähän yritettävä. laihtuis edes niin olis jotain hyötyäkin mutta kun ei edes sitä.Mulla oli nuorempana sellainen suru että laihduin alle viikossa 2kg. Ja laihuin lisää kun ruokahaluttomuus jatkui. Mulla oli tuota rasvaa mitä pudottaa niin ei haitannut yhtään.
mun kans,ainakin pienet. odotan tässä nyt et saapuuko se seura tänne vai meenkö sinne vai eikä kumpikaan mee minnekkään. yksin jos täs olen niin tsihautan maltillisesti mut jos saan seuraa niin sitä tiedä mitä sattuu ja tapahtuu.Tekis mieli vetää kännit. :vampire:
Jos sulla on rasvaa kropassa niin vähän?mä en edes laihdu. mut eron jälkeen laihuin ihan tikuks ja se oli mulle tosi kamalaa kun ikinä ollut niin laiha ja se oli jo fyysisesti kamalaa,ei ollut voimia ollenkaan kun vaan kiloja lähti,tietenkin kun en syönyt yhtikäs mitään,hyvä kun nestettä sain jotua. mut nyt vaan ei ruoka mee alas et väkisin on vähän yritettävä. laihtuis edes niin olis jotain hyötyäkin mutta kun ei edes sitä.
Suokaa mulle anteeksi.
Meikäläistä on hirveen vaikee ymmärtää ja ymmärrän syyn miksi.
Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.
Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.
Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.
TervetuloaSuokaa mulle anteeksi.
Mulle on neljännesvuosisata maksettu liksaa siitä, et mä olen aina oikeassa. Vaihtoehtoa jos mä olen väärässä ei ole olemassa. Ei.
Mä tykkään paskanjauhannasta ja paskanjauhamisesta. Ja mulla on hirveen huono huumorintaju.
Niinpä pyydän anteeksi omaa käytöstäni ja toivon olevani jokseenkin tervetullut takaisin ketjuun.
Onnea ja menestystä .Mäki oon tunnesyöjä, masenuneena ei ruoka mee alas ja parhaassa tapauksessa laatta lentää ruuan jälkeen. Mut tyytyväisenä tulee sit mässytettyä senkin edestä.
Vaan nyt on vika savukehetki ennen kun leffa alkaa. Heippa ja wish me luck!
:hug: Tietty olet tervetullut ketjuun,pöhkö! aina en vaan ymmärrä juttujas mutta en mä muutenkaan ymmärrä läheskään kaikkea ja mitään sellaista ei ole sattunut että ketjusta pois ajettaisiin. tullos takaisin vaan!Suokaa mulle anteeksi.
no ei sitä nyt niin vähän ole ettei olis varaa lähteäkin pois.Jos sulla on rasvaa kropassa niin vähän?