Miten nelikymppinen nainen olisi viehättävä ja vetävä? Tavisäiti siis...

• Viestiketjun aloittaja AntiikkiaAntiikkia
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724505:
Kappas vain, eipä sanokaan. Mutta sellaisen kuvan tuosta saa ellei saivartele. Toisekseen, vaikka korkokenkiä ei olisi työpaikalla olenkaan, miksi sanoja kertoo ylpeänä miten työkaveriMIES kertoo korkokenkien olevan seksikkäät? Tuosta voi päätellä vain sen asian, että sanoja on viehättynyt kun työkaveri puhuu seksikkyydestä hänen kanssaan, ja mehän tiedämme miksi.
Olen useinkin ollut tilanteessa, jossa keskustelen NAISpuolisen työkaverin kanssa muodista tai vaikka sisustuksessa ja sivusta keskustelun kuullut mies heittää jonkun oman kommenttinsa. Vaikka juuri "näin eilen kaupan X ikkunassa ihanat korkkarit" ja tuo mies kommentoi että korkkarit on seksikkäät. No big deal, i rest my case ja teen jotain järkevää väittelyn sijaan. Meen vaikka naapurin siivouskomeroon keikistelemään kullin toivossa.

iu
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724507:
Mun mies on potra mies, iloinen ja hyvinvoiva, ei tarvitse olla huolissaan. :D
Oiii, jos tuossa ei lukis tuota sanaa "mies", niin vois luulla että puhut lapsistas (tai sianporsaista :O ) Nyt alkaa aika todella säälittää se... :( (Tai ehkäpä hän ihan oikeasti on sellainen potra ja iloinen punaniska, mistäs mä tiedän.)

[QUOTE="mies1";29724495]Nope. Seksikkyyden tarkoitus voi olla muukin kuin se, että paneminen nopeutuu. Sitä juuri kutsutaan leikiksi tai peliksi. Siihen voi liittyä kauneus eli halu näyttää viehättävältä toisille, mutta tämänkin tarkoitus voi olla muukin kuin pano tai nopeammin toteutuva pano. Leikkiä ja kauneutta voi siis harrastaa ILMAN tarkoitusta panoon tai mahdollisimman nopeaan panoon (!).

Tää on eräs iso asia, jossa eläinten ja ihmisten seksuaalisuus eroaa. Ihminen voi nauttia seksuaalisuudestaan sen itsensä vuoksi, ilman "pointtia" siis. Kun taas eläimen seksuaalisuus menee niin että kun panettaa niin sitten pannaan ja se siitä. Tosin tässäkin on poikkeuksia esim. simpansseilla, mutta ihminen on vienyt ton selkeästi pisimmälle.[/QUOTE]

Oikeassa maailmassa seksikkyyden ainoa tarkoitus on panoon johtaminen. Bisnesmaailmassa seksikkyyttä käytetään, koska alitajuisesti esim mies uskoo leivänpaahdinta ostaessaan pääsevänsä panolle, jos mainoskuvassa on nainen joka lipoo seksikkäänä huuliaan kuin odottaisi miestä laukeavaksi suuhunsa.

Viimeksi muokattu:
Olen useinkin ollut tilanteessa, jossa keskustelen NAISpuolisen työkaverin kanssa muodista tai vaikka sisustuksessa ja sivusta keskustelun kuullut mies heittää jonkun oman kommenttinsa. Vaikka juuri "näin eilen kaupan X ikkunassa ihanat korkkarit" ja tuo mies kommentoi että korkkarit on seksikkäät. No big deal, i rest my case ja teen jotain järkevää väittelyn sijaan. Meen vaikka naapurin siivouskomeroon keikistelemään kullin toivossa.
:LOL:

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724523:
Oikeassa maailmassa seksin ainoa tarkoitus on panoon johtaminen. Bisnesmaailmassa seksikkyyttä käytetään, koska alitajuisesti esim mies uskoo leivänpaahdinta ostaessaan pääsevänsä panolle, jos mainoskuvassa on nainen joka lipoo seksikkäänä huuliaan kuin odottaisi miestä laukeavaksi suuhunsa.
Ei. Sä oot lähes sitkeämpi kuin mä :D Mut väittelet heikommin ;)

Oikeassa maailmassa seksi =/= seksuaalisuus vaan seksi kuuluu joukkoon seksuaalisuus.

Ehkä vaan trollaat tuon bisnesmaailma-esimerkkisi mukaan :) Teet aivan kummia johtopäätöksiä ja se johtuu siitä ettet erota seksiaktia ja seksuaalisuutta. Kannattaisi muuten tutustua myös miesten sielunelämään, tosin se voi olla vaikeaa jos läheisyys = yhdyntä.

[QUOTE="mies1";29724545]Ei. Sä oot lähes sitkeämpi kuin mä :D Mut väittelet heikommin ;)

Oikeassa maailmassa seksi =/= seksuaalisuus vaan seksi kuuluu joukkoon seksuaalisuus.

Ehkä vaan trollaat tuon bisnesmaailma-esimerkkisi mukaan :) Teet aivan kummia johtopäätöksiä ja se johtuu siitä ettet erota seksiaktia ja seksuaalisuutta. Kannattaisi muuten tutustua myös miesten sielunelämään, tosin se voi olla vaikeaa jos läheisyys = yhdyntä.[/QUOTE]

Seksuaalisuus/seksikkyys on nimenomaan luotu siksi että ihmiset panisi ja lisääntyisi, ei sillä ole luomakunnalle mitään muuta tarkoitusperää.
Siksi onkin niin masentavaa että nyt siitä yritetään tehdä jotain muuta, ja sitten valitetaan kun se johtaakin siihen perinteiseen tarkoitusperäänsä, panemiseen.

Vähän niin kuin jos me alettaisiin teeskennellä että nälän näyttämisen tarkoitus on kommunikoida saadaksemme suosiota. Mielipuolista paskaa. Nälän tarkoitus on se että mennään syömään.

Makuja monia
Minä pukeuduin nuorena aina mahdollisimman peittäviin vaatteisiin, ei esim. farkkuja vaan väljät puuvillahousut, isot villapaidat jne. Vasta nyt nelikymppistä lähestyessä olen hiukan alkanut ajatella miltä näytän, en enää pukeudu ihan niin peittävästi. Edlleenkään en meikkaa, olen liian laiska.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724561:
Seksuaalisuus/seksikkyys on nimenomaan luotu siksi että ihmiset panisi ja lisääntyisi, ei sillä ole luomakunnalle mitään muuta tarkoitusperää.
Siksi onkin niin masentavaa että nyt siitä yritetään tehdä jotain muuta, ja sitten valitetaan kun se johtaakin siihen perinteiseen tarkoitusperäänsä, panemiseen.

Vähän niin kuin jos me alettaisiin teeskennellä että nälän näyttämisen tarkoitus on kommunikoida saadaksemme suosiota. Mielipuolista paskaa. Nälän tarkoitus on se että mennään syömään.
Ei, nisäkäs. Seksuaalisuuden tarkoitus ei ole VAIN paneminen tai mahdollisimman nopea paneminen.

Puhut luomisesta, lienet uskossa? Jotenkin arvasin :)

Nälässäkin ruuasta voi _nauttia_ aivan lukemattomin eri tasoin. Vain protestantti hotkii äkkiä ja jatkaa hommia. Tää on aivan saman tason asia kuin seksuaalisuuskin. On "jalompia" tapoja olla seksuaalinen ja syödä kuin eläinkunnan tapa - luulisi että sinä ilmeisesti kristittynä toisit tämän esiin.

[QUOTE="mies1";29724595]Ei, nisäkäs. Seksuaalisuuden tarkoitus ei ole VAIN paneminen tai mahdollisimman nopea paneminen.

Puhut luomisesta, lienet uskossa? Jotenkin arvasin :)

Nälässäkin ruuasta voi _nauttia_ aivan lukemattomin eri tasoin. Vain protestantti hotkii äkkiä ja jatkaa hommia. Tää on aivan saman tason asia kuin seksuaalisuuskin. On "jalompia" tapoja olla seksuaalinen ja syödä kuin eläinkunnan tapa - luulisi että sinä ilmeisesti kristittynä toisit tämän esiin.[/QUOTE]

Kyllä on, se on sen ainoa tarkoitus.

En ole uskossa.

Ruuansyöminen on ruuan syömistä, aivan sama syökö nälkään vai nautinnon vuoksi. Sama asia panemisessa, paneminen on panemista, tapahtuu se sitten lisääntymiseksi tai nautinnon vuoksi. Sinä sekoitit nyt nälän syömiseen. Seksikkyys on nälkä, syöminen on pano. Nälkä johtaa syömiseen.

Selvä kuin pläkki.

"mies1"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724659:
Kyllä on, se on sen ainoa tarkoitus.

En ole uskossa.

Ruuansyöminen on ruuan syömistä, aivan sama syökö nälkään vai nautinnon vuoksi. Sama asia panemisessa, paneminen on panemista, tapahtuu se sitten lisääntymiseksi tai nautinnon vuoksi. Sinä sekoitit nyt nälän syömiseen. Seksikkyys on nälkä, syöminen on pano. Nälkä johtaa syömiseen.

Selvä kuin pläkki.
Miehesi taitaa tehdä kuin Speden Naisen logiikassa, youtubesta löytyy niitä pätkiä :) Paras olla hiljaa vaan niin vähemmällä pääsee. :)

• Tykkää
Reactions: nisäkäs ja LIEN
:xmas:

Kun ikää tulee lisää, arvostan eniten yli nelikymppisiä naisia".
Tässä vain pari syytä miksi (tämä on siis MIEHEN näkökulma nelikymppisistä naisista):

Yli nelikymppinen nainen ei ikinä herätä sinua yöllä kysyäkseen
"mitä mietit?", sillä häntä ei todellakaan kiinnosta mitä mietit.

Jos yli nelikymppinen nainen ei halua katsoa matsia,
hän ei istu perseellään valittamassa siitä.
Hän tekee jotain, mitä haluaa tehdä. Ja se on yleensä jotain paljon kiinnostavampaa.

Yli nelikymppinen nainen tuntee itsensä tarpeeksi hyvin ollakseen varma siitä, kuka hän on, mitä hän haluaa ja keneltä sen haluaa.

Harvat yli nelikymppiset naiset vähät välittävät siitä, mitä sinä mahdat ajatella siitä, mitä he tekevät.

Yli nelikymppiset naiset ovat arvokkaita. He harvoin aloittavat huutotappelua kanssasi oopperassa tai ravintolassa.

Tietenkin, jos aihetta on, he eivät epäröi ampua sinua, jos heillä vain on mahdollisuus selvitä siitä seuraamuksitta.

Naiset eivät kitsastele kiitoksissaan, jopa ansaitsemattomissa sellaisissa. He tietävät millaista on olla aliarvostettu.

Yli nelikymppisellä naisella on pokkaa esitellä sinut ystävättärilleen. Nuorempi nainen, jolla on mies, usein jättää parhaan ystävänsäkin huomiotta, koska ei luota mieheensä muiden naisten seurassa.

Yli nelikymppistä naista ei voisi vähempää kiinnostaa, jos olet ihastunut hänen ystäväänsä, koska hän tietää, etteivät hänen ystävänsä petä häntä.

Naisista tulee selvännäkijöitä, kun he ikääntyvät. Sinun ei koskaan tarvitse tunnustaa syntejäsi yli nelikymppiselle naiselle. He tietävät ne jo.

Yli nelikymppinen nainen näyttää hyvältä kirkkaanpunaisessa huulipunassa. Kun hän pääsee henkisesti yli muutamasta rypystä, on yli nelikymppinen nainen rutkasti seksikkäämpi kuin hänen nuorempi vastineensa.

Yli nelikymppiset naiset ovat suorasukaisia ja rehellisiä. He kyllä kertovat suoraan, että olet nuija, jos käyttäydyt kuin nuija.

Sinun ei koskaan tarvitse miettiä, mitä mieltä he sinusta ovat. Kyllä, me ylistämme yli nelikymppisiä naisia hyvin monista syistä.

Valitettavasti se ei ole molemminpuolista. Jokaista tyrmäävää, fiksua, pärjäävää, seksikästä yli nelikymppistä naista kohti on kalju, pönäkkä, epäsiisti muinaisjäännemiekkonen verkkaripöksyissään tekemässä itsestään idioottia jonkun parikymppisen tarjoilijattaren kanssa...

[QUOTE="mies1";29724672]Miehesi taitaa tehdä kuin Speden Naisen logiikassa, youtubesta löytyy niitä pätkiä :) Paras olla hiljaa vaan niin vähemmällä pääsee. :)[/QUOTE]

Kyllä, mun kanssa on turha tosiasioita väännellä, asiat oin niin kuin ne on ja miksi ne on tehty.

parrumän
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724424:
Ei taida syntyä ymmärrystä meidän välille, koska mä olen ehdottomasti sitä mieltä että seksikkyyden tarkoitus on nimenomaan seksiin johtaminen, Seksikkyyttä ei tarvita mihinkään muuhun.

Meillä jos mä käyttäydyn seksikkäästi, niin se tarkottaa että mua saa panna.
Aika hyvin sie vejät, parru kovana seuraan kirjoitteluas. Miten olis pienet panot?

• Tykkää
Reactions: nisäkäs
"poikia3"
Alkuperäinen kirjoittaja nisäkäs;29724457:
Meinaatko että kirjottaja olisi maininnut käyttävänsä jonkun mielestä seksikkäitä kenkiä, ellei hän nimenomaan olisi siitä mielissään = haluaakin olla seksikäs = haluaa seksiä. Voin kertoa että ei olisi maininnut. Tuo sanottiin ylpeydellä, hän nauttii tilanteesta.
Niin, sinä todelkakin laitat sanomakseni asioita, joita en ole sanonut. Kuulut varmaan myös niihin ihmisiin, joiden mielestä nainen ja mies eivät voi olla ystäviä. Järkytän sinua lisää, minun parhaat ystäväni aviopuolisoni lisäksi ovat miehiä. Ja me puhumme vaikka mistä. Esim ongelmista kotona. Tämä työkaverini, joka on siis mies, on yksi parhaista ystävistäni. Ja me siis puhumme ihan mistä vaan, siitäkin, minkä koemme seksikkääksi.

Ja kuten jo aiemmin kirjoitin, jotkut meistä ovat aina seksikkäitä, jotkut ovat sitä jonkun silmissä vaikkeivät haluaisikaan. Itse koen ensisijaisesti olevani naisellinen. Korkokenkiä käytän töissä, koska ne nyt vain kuuluvat siistiin työpukeutumiseen, joka on kohteliasta asiakkaita kohtaan ja koska tunnen itseni niissä naiselliseksi. Ihan samoin kuin alusvaatteeni ovat sina pitsisiä, vaikkei kukaan niitä näekkään. Niistä tulee naisellinen olo.

"poikia3"
Voi taivas - ihmeellinen tulkinta myös flirtistä tällä nisäkkäällä. Sehän on harmitonta läpän heittämistä, josta molemmille osapuolille tulee hyvä olo. Tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa; haluaisinko jonkun petikumppanikseni vai en.Olempa joskus flirtannut, jopa kahden miehen kanssa yhtä aikaa, olen varmaan siis halunnut ryhmäseksiä. Ihan oikeasti, löysää jo nutturaa ja pliis lopeta myös se nimitteleminen. Mikkoalaralon näköistä tai oloista minusta ei saa tekemälläkään.

AntiikkiaAntiikkia (ap)
Onpas tämä ketju saanut kommentteja... palaan paikalle vielä antamaan kommentteja alkuperäiseen aloitukseeni.
20-30 -vuotiaana sai aina baareissa, kaupungilla, joka paikassa huomiota miehiltä. Silloin tunsi itsensä kauniiksi, upeaksi naiseksi. Se nosti itsetuntoa ja piristi mielialaa. Nyt vähän vaille nelikymppisenä (ei tule käytyä juurikaan baarissa, jos käy niin kukaan mies ei puhu/katso) ei saa enää mitään huomiota naisena. Kaikki kohtelevat vain ystävänä, työkaverina, äitinä, kodinkoneena. Ja minä todella yritän tehdä parhaani itseni suhteen, että en olisi se lyllerö matami, joka vähät välittää ulkonäöstään. Se vain on niin masentavaa kun oma naiseus on lakastunut. Olisi niin ihanaa saada joskus jotain kehuja naisena!

AntiikkiaAntiikkia (ap)
Olen suorastaan kateellinen niille naisille, jotka vihdoinkin nelikymppisinä ovat sinut itsensä kanssa (ulkonäöstä huolimatta) ja heistä paistaa itsevarmuus ja hyvä itsetunto. Minä en tiedä mistä saisin itselleni samaa fiilistä?! En ole koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni (koulukiusattu), vaikka parikymppisenä olin varmasti ihan nätti. Harmittaa, että nyt taas neljänkympin tienoilla nämä samat möröt tulevat minua kiusaamaan. Olisi niin ihana olla tyytyväinen itseensä, mutta mistä ihmeestä minä sen meikin itselleni taion?

Olen suorastaan kateellinen niille naisille, jotka vihdoinkin nelikymppisinä ovat sinut itsensä kanssa (ulkonäöstä huolimatta) ja heistä paistaa itsevarmuus ja hyvä itsetunto. Minä en tiedä mistä saisin itselleni samaa fiilistä?! En ole koskaan ollut tyytyväinen ulkonäkööni (koulukiusattu), vaikka parikymppisenä olin varmasti ihan nätti. Harmittaa, että nyt taas neljänkympin tienoilla nämä samat möröt tulevat minua kiusaamaan. Olisi niin ihana olla tyytyväinen itseensä, mutta mistä ihmeestä minä sen meikin itselleni taion?
Et ainakaan kerjäämällä muilta kehuja.
Se lähtee omasta asenteesta, edelleen. Kukaan muu ei voi sitä sinulle antaa.

Brusseli
Onpas tämä ketju saanut kommentteja... palaan paikalle vielä antamaan kommentteja alkuperäiseen aloitukseeni.
20-30 -vuotiaana sai aina baareissa, kaupungilla, joka paikassa huomiota miehiltä. Silloin tunsi itsensä kauniiksi, upeaksi naiseksi. Se nosti itsetuntoa ja piristi mielialaa. Nyt vähän vaille nelikymppisenä (ei tule käytyä juurikaan baarissa, jos käy niin kukaan mies ei puhu/katso) ei saa enää mitään huomiota naisena. Kaikki kohtelevat vain ystävänä, työkaverina, äitinä, kodinkoneena. Ja minä todella yritän tehdä parhaani itseni suhteen, että en olisi se lyllerö matami, joka vähät välittää ulkonäöstään. Se vain on niin masentavaa kun oma naiseus on lakastunut. Olisi niin ihanaa saada joskus jotain kehuja naisena!
Ihan samanlaisia ajatuksia oli mullakin :) Mun mielestä asenne, että 40v voi heittää pyyhkeen kehään ja antaa olla tai että niinhän ne muutkin rapistuu ja ei ne miehetkään enää hyvältä näytä, on ihan uskomaton häviäjän asenne. Naiseus ja miehisyys ovat tärkeä osa minäkuvaa eikä niitä pidä vähätellä. Mun kokeiltu reseptini:

Käytös:
-Hymyile. Suuri osa naisista vähentää iän mukana hymyilyä ja nauramista. Vanhemmiten ryppyjen myötä sun naamaan jää ilme joka sulla on suurimman osan ajasta. Ole jenkki, näytä hampaat.
-Puheenaiheet. Älykkyys ja sosiaalinen asema ovat seksikkäitä myös miesten mielestä
-Ryhti, ryhti, ryhti. Erottaa Prismaloserin ja Aikuisen Naisen :)
-Flirttaa. Jos et ole vielä 40 vuodessa oppinut niin nyt on aika. Parasta tietysti jos teet sen niin, että kohde ei edes tajua sitä.
-Asenne. Toi sun asenne näkyy varmasti. Muuta se.

Terveys:
-Älä tupakoi ja humallu. Kyllä, se näkyy.
-Syö terveellisesti ja juo paljon vettä.
-Älä rusketa kasvoja, käytä laadukasta itseruskettavaa läpi vuoden muutaman kerran viikossa.
-Pidä hampaat terveinä jotta voit näyttää niitä

Ulkonäkö:
-Opettele meikkaamaan. Täälläkin äänessä olleet meikkauksen vastustajat ovat niitä jotka eivät osaa. Nuorekas raikas meikki ennen kaikkea ihoa tasoittamaan. Unohda puuterit ja raskaat värit. Varaa aamusta 10min pelkkään laittautumiseen.
-Pistä vaatekaappi uusiksi. Jos haluat huomiota, vähennä radikaalisti mustaa ja harmaata kaapistasi. Osta kokonaisuuksia. Ei ole "keski-ikäisiltä kiellettyjä" vaatteita. Katso kevään tyyliä ja mitä parikymppiset laittaa päälleen ja poimi sieltä parhaat uudet jutut. Ja älä katso niitä amisteinejä maakunnissa vaan niitä opiskelijoita keskustan kahviloissa. Tai kahlaa blogeja tai instaa. Ota joku hyvä pukeutuja mukaan shoppailemaan.
-Korot pidentävät jalkoja ja lähettävät viestiä. Mutta vain jos osaat kävellä niillä. Muista huolehtia jaloistasi, osta hyvät.
-Jos haluat erottua Prisman matameista niin unohda heidän mielipiteensä. Kuten täällä palstalla. Eivät he halua että "saisit kehuja naisena" kuten toivoit. Olisit heille uhka.

Vartalo:
-Kirjoitit itse "Kyse siis tavallisesta naisesta, joka on pyöreä". Harvoin pyöreä, ylipainoinen vartalo on toimiva ja terve. Vakava suositus terveyden ja ulkonäön kannalta: jos olet ylipainoinen, laihduta.
-Oli vartalosi millainen tahansa, tässä iässä on jo aika päästä sinuiksi sen kanssa. Liikutko luontevasti julkisesti bikineissä tai alasti yleisissä saunoissa. Jokaisen pitäisi pystyä siihen ilman häpeää. Et ole enää mikään arka teini. Häpeätkö itseäsi vielä mummonakin? Korjaa joko päänuppi tai kroppa tai molemmat jos et pysty. Epävarmuus syö sut sisältä.

Todella hienoa että olet ottanut ensimmäisen askeleen ja halunnut tehdä asialle jotain. Nyt seuraavaksi teet. Et välitä muista. Mulle mieheni tuki oli älyttömän tärkeätä. Kerro hänellekin sun suunnitelmista ja pyydä tukea. Mä luulen, että hän auttaa mielellään :) Sä onnistut! :)

Onko sulla miestä, ap?

En ole vielä neljääkymmentä, mutta mulla oli vuosi-pari sitten semmoinen rupsahtamiskriisi mutta se meni ohi. Ja mä en nykyisin kaipaa huomiota muilta kuin omalta mieheltäni, mutta kyllä kieltämättä huvittaa/pistää miettimään kun muut miehet eivät enää huomaa, ennen kun heitä sai hätistellä sivummalle. Mutta oman miehen huomio riittää siis oikein hyvin, samoin kavereiden kehut esim. hyvästä vaatevalinnasta tai laihtumisesta.

Mua on kehuttu sen verran nuorempana että ne kehut riittävät koko loppuelämän tarpeiksi. Mulle riittää se tieto, että olen ollut sievä edes nuorempana ja tiedän millaista olla kehuttu ja kuolattu.

Jotenkin ajattelen että se oli sitä aikaa se, nyt on rupsahtamisen aika, ja tässä vaiheessa elämää on hyväkin olla muita "avuja" joilla säväyttää kuin ulkonäkö. Ja oikeasti, on olemassa kauniita ja arvokkaita keski-ikäisiä, ei tämä elämä vielä ohi ole. Mutta ehkä eri ikävaiheissa on eri jutut, se että ei saada huomiota niin paljon kuin 20-30-vuotiaana, kuuluu elämään.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
Yks kiva piirre nykyajan muodissa on se, että 40-50-vuotiailla ei tarvitse olla tanttamuoti, eli lyhyeksi nyrhityt hiukset jollain violetilla raidalla+vahvat rillit+tuulipuku.
Tosi monella on pitkähköt tai pitkät hiukset, sauvakävely ja marttakerho ei ole niitä ainoita oikeita vapaa-ajan muotoja jne.

Mun mielestä naisellinen muoti on yksi millä vielä tuossa iässä näyttää hyvältä.

Nyt kun muistaisin tuonikäisiä julkkisnaisia niin laittaisin kuvia nuorekkaasta ja naisellisesta tyylistä...

• Tykkää
Reactions: LIEN

Yhteistyössä