:vampire:juuri se sama. koko aamu mennyt siihen ja äsken taas.
Jankuttajat on ärsyttäviä.
:vampire:juuri se sama. koko aamu mennyt siihen ja äsken taas.
mää voin tulla kuhertelee enskuussa kun on loma :snotty:Mää en tiedä miten mun kuherteluaikeet ottaa tuulta alleen niin tinku voi tulla mun kanssa kuhertelemaan.
Mulla kans. Mennäänkö kimpassa? :xmas:mää voin tulla kuhertelee enskuussa kun on loma :snotty:
puolen kuun paikkeilla mut laitan sulle jossain välissä vaik yksärii tarkemmin.Joo tuu vaan koska loma alkaa?
Amyn Shooting starin akustinen versiokin on ihana. Ihana ihana, tykkään.Mä tykkään tästä. Amy Diamond - What's In It For Me (With Lyrics) - YouTube
Jeah, can't wait! :kiss:puolen kuun paikkeilla mut laitan sulle jossain välissä vaik yksärii tarkemmin.
onkohan täällä joku viiiiiirus joka sulkee tän....liikaa häröilyäHuomenta :wave:
Tää ketju on vaarallinen, tietokone sulki kaksplus sivun, kun klikkasin the ketjua
Kohta on loma ohi, plääh. : /
Mukavaa viikonloppua :kiss:
Vissiin sivu voi sisältää vahingollista sisältöä tai muuta, en lukenut tarkalleenonkohan täällä joku viiiiiirus joka sulkee tän....liikaa häröilyä
:hug:taitaa miggeä taas pukata tai jotain,pää särkee ja oksettaa,otin kyl tabletin mut se ei auta. vein reseptin uusittavaks ja se tuli sähkösenä ja apteekissa huomasin et se on väärä lääke joka ei auta mutta kun oli pakko saada jotain niin otin sen kuitenkin et jos se kuitenkin auttais ja kun en siihen hätään muuta saanut niin nyt on sitten väärää lääkettä tai sama lääke mut eri valmistajan mut jotenkin tää ei sovi mulle mut toivotaan et vähän edes helpottais vaikkei se kyllä viimekskään....helvetti tälläsii sähkösiä reseptejä kun mikään ei menen oikein:kieh:
:hug: migreeni on kyllä pyllystä. Toivottavasti lääke ees vähän helpottaa sun oloa.taitaa miggeä taas pukata tai jotain,pää särkee ja oksettaa,otin kyl tabletin mut se ei auta. vein reseptin uusittavaks ja se tuli sähkösenä ja apteekissa huomasin et se on väärä lääke joka ei auta mutta kun oli pakko saada jotain niin otin sen kuitenkin et jos se kuitenkin auttais ja kun en siihen hätään muuta saanut niin nyt on sitten väärää lääkettä tai sama lääke mut eri valmistajan mut jotenkin tää ei sovi mulle mut toivotaan et vähän edes helpottais vaikkei se kyllä viimekskään....helvetti tälläsii sähkösiä reseptejä kun mikään ei menen oikein:kieh:
Sirahvi darling, elokuvissa on pimeää :hug:Huh, kolmannesta puljusta vasta löyty tanko. Hemmetin anttila kun nettisivut lupailivat liikoja ja valikoima myymälässäkin näytti supistuneen pelkkiin vaatteisiin ja sisustukseen.
Nyt kotia kohti josko sitä alkais vähän kahville ja syömään ennen kun alkaa stressata mitä sitä pukis illalla päälle :snotty:
Ai herttinen. Onneksi pöydät ei ole korkeita.Lien