The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää oon laiska tekeen ite pitsaa, mutta lämpimiä voileipiä ku laittaa ni aura on ehdoton ainesosa. Ja sipuli, ja valkosipuli, ja tomaatti.
Mie taidan tehdä oikein pitkän kaavan mukaan pitsaa. Eli pohja kohotetaan kylmäkohotuksella vähintään vuorokausi. Tulee aivan paras pohja :p.

Miun lempparit on itse tehtynä joko tonnikala, valkosipuli, kreikkalainen pepperoni ja mozzarella. Tai pepperoni makkara, punasipuli, paahdettu paprika, herkkusieni ja aura :p.

Oispa jo viikonloppu :D:

silloin kun multa poistettiin yks viisuri niin alla olikin mätää. Illalla oli sit kuumetta 39. Sain antibiootti reseptin varuiksi. Eikä se hammas ollut koskaan kipeä tms. :whistle:
:eek:

multa otettiin leikkaamalla kolme samaan aikaan. Ei kovin paha, yöllä vaan tahtoi verihyhmää kertyä suuhun parin päivän (tai siis yön) ajan. Puudutukset/kipulääkkeet leikkauksessa oli niin hyvät etten tuntenut kipua, nälkää enkä kirjaimia :d
:eek:

Viimeksi muokattu:
Porkkanaraaste toimii pizzassa mainiosti, mutta se kaipais kyllä seurakseen jotain suolaisempaa. Fetaa vaikka, tai lihajuttua jos semmosia syö. Ananaksen kanssa hieman makeaa mutta toimi siitä huolimatta :p
Elämäni parhaassa pitsassa jota söin jokunen vuosi sitten pikku-peikko nimisessä kahvilassa, oli porkkanaa ja kaalia. Mmmmm.
Jänniä pitsoja olet tehnyt/syönyt. Itelle ei olisi tullut mieleen kaalia laittaa pitsaan (tai porkkanaraastetta), varmaan mielikuvituksen puutetta :)

House of Cards on kyllä aivan törkeän hyvä. Voin suositella.

Mä en jaksa tänään yhtään mitään. Ei kai mun oo pakko jos en haluu?

Fazerin hillomunkit on hyviä. Niitä kyl haluisin lisää.

Ei sovi nää kevätsäät kaikille; tuolla juopot rellestää sisäpihalla taas niin että parvekelasit helisee.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
House of Cards on kyllä aivan törkeän hyvä. Voin suositella.

Mä en jaksa tänään yhtään mitään. Ei kai mun oo pakko jos en haluu?

Fazerin hillomunkit on hyviä. Niitä kyl haluisin lisää.

Ei sovi nää kevätsäät kaikille; tuolla juopot rellestää sisäpihalla taas niin että parvekelasit helisee.
Ei oo pakko, otetaan ihan rennosti. Minäkin yritän kovasti päästä rauhalliseen mielentilaan täällä, ei silloin auta hötkyillä suuntaan tai toiseen.

House of cards on listalla het blacklistin perässä.:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä