The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun tarttis varmaan ostaa sellai harja millä saa pestyä lattiat, ei tosta mopista oo mihinkään :kieh: Seuraavan kerran sitten harjailen täällä persus pystyssä niinku tuhkimo konsanaan. Suatana, tahon puhtaat lattiat!

Mun tarttis varmaan ostaa sellai harja millä saa pestyä lattiat, ei tosta mopista oo mihinkään :kieh: Seuraavan kerran sitten harjailen täällä persus pystyssä niinku tuhkimo konsanaan. Suatana, tahon puhtaat lattiat!
Mä oon todennu, et käsipelillä paras. Mää täällä nykyään konttailen perse pystys aina ku kuuraan lattioita. Ja tuleepahan tehtyä siinä samalla venytyksiä selällekin :D

Mä yritin selittää jotain oikeeta juttua sisustamisesta ja kalliosta mut ei nyt juuri ollut otollinen hetki järkevälle keskustelulle. Ja olen huomannut ettei tässä ketjussa juurikaan ole milloinkaan..
totta, tässä ketjussa ei mitenkään erityisemmin loista tollanen järkevä keskustelu

ei vaikka olen kaikkeni tehnyt että päästäisiin tästä alapäälänkytyksestä

Nyt mietitään vain näkyvää pintaa. Se on miesten murhe miten se toteutetaan ;)
Toi on maaliman helpoin juttu. Työnjako, eikä mitään kummempaa. Sä valkkaat pinnan ja miehes valkkaa rungon mihin se kiinnitetään. Mut älä valkkaa viis senttiä paksua luonnonkiveä, jos seinä saa olla vain nelisenttinen. Äläkä sano, et se tuli väärään paikkaan, jos se on just siinä mihin sen eilen tahdoit.

Yks lempilauseitani on vanha kirvesmiehen ohje - "mittaa kahdesti - sahaa kerran".

Kuis muruliinin elämä?
Siinähän se menee. Koulua koulua ja suunnitelmia seuraavasta irtiotosta luokkalaisten kesken. Sisältäen saunomista ja alkoholia, aurinkoa ja pussikaljaa :D

No joo jos ihan tosissaan niin koulu menee hienosti, rakkausrintamalla eletään perhosia vatsassa aikaa edelleenkin. Ainut mikä hieman reunoilta ketuttaa on selkä. Mutta eiköhän sekin sitten taas oo parempi ku tulee lämpöstä ja voi taas ottaa arskaa.

Niin ja suunnitellaan täällä esikoisen Usan matkaa tohinalla. Lähtee kesäkuussa pariksi viikoksi New Yorkiin ja sieltä sitte Missisippiin. Samalla käy kattomassa miten sielä palokunta toimii. Lähtee siis mun vanhimman siskon kanssa sinne kiertelemään. Rahaa vaan täytyy saada vielä muutamia satasia lisää säästöön.

• Tykkää
Reactions: kepsis
kahvikirahvi
Huoh. Oli pakko ottaa puolikkaalta peitto, lakana ja pehmolelut takavarikkoon. Sinne ne oli patjoineen päivineen nakeltu iloisesti ympäri huonetta sen sijaan että olis nukkunu päikkäreitä. No, nukkukoon päiväpeiton ja tyynyn kanssa sitten kerta ei petivaatteet kelpaa :kieh:

Toi on maaliman helpoin juttu. Työnjako, eikä mitään kummempaa. Sä valkkaat pinnan ja miehes valkkaa rungon mihin se kiinnitetään. Mut älä valkkaa viis senttiä paksua luonnonkiveä, jos seinä saa olla vain nelisenttinen. Äläkä sano, et se tuli väärään paikkaan, jos se on just siinä mihin sen eilen tahdoit.

Yks lempilauseitani on vanha kirvesmiehen ohje - "mittaa kahdesti - sahaa kerran".
Remppahommat me ulkoistetaan että työn jälki on sitten just eikä sinnepäin. Kunhan kruuttia kiusasin aikani kuluksi :p minä mietin mallin ja mies tilaa työn parhaaksi katsomastaan paikasta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä