The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta. Minä se osaan nukkua. Aina ja kaikkialla kellon ajoista viis.Pitää vapaillakin laittaa kello soimaan kun saatan nukku 14 tuntia putkeen ja sitten on päivä pilalla kun on pöhnä olo. Tänään illaksi töihin. Johan tästä joutaakin norkoilemasta :D

kahvikirahvi
Aamua täältäkin. Meillä on nyt sit vielä kotipäivä, mut joskl huomenna sit pääsis jo töihommiin.
Kyl uskon et puolikas on viel väsy ja kipee, se nukku päikkärit autossa melkein puoli viiteen asti mut meni silti himpun yli kahdeksan nukkumaan eikä protestoinu yhtään. Huolestuttava merkki.

Aamua täältäkin. Meillä on nyt sit vielä kotipäivä, mut joskl huomenna sit pääsis jo töihommiin.
Kyl uskon et puolikas on viel väsy ja kipee, se nukku päikkärit autossa melkein puoli viiteen asti mut meni silti himpun yli kahdeksan nukkumaan eikä protestoinu yhtään. Huolestuttava merkki.
Ihan selvästi tuli kotipäivä tarpeeseen. Mietin mitä tekis ennen töihin lähtöä. Ulos?? Kirpparille? Jotenkin vetelystyttää.. :p

kahvikirahvi
Onhan se vähän noloa jos joku töistä näkee sut pojan kanssa jossain hoplopissa :LOL: mä laitan ipanan pihalle ja alan purkaa terassilta jouluvaloja pois :D
Ai nyt jo jouluvalot pois? Eikä vielä oo edes juhannus? :confused:

Mää voisin itseasiassa heittäytyä tänään hurjaks ja pestä lattiat, oon suunnitellu sitä ties kuinka kauan enkä oo saanu aikaseks. Mutta josko tänään sitten kun puolikas käy päiväunille!

Ai nyt jo jouluvalot pois? Eikä vielä oo edes juhannus? :confused:

Mää voisin itseasiassa heittäytyä tänään hurjaks ja pestä lattiat, oon suunnitellu sitä ties kuinka kauan enkä oo saanu aikaseks. Mutta josko tänään sitten kun puolikas käy päiväunille!
Oon vähän ajoissa tänä vuonna. Mutta kevät on aikaisessa tänä vuonna. Kuusen vein jo viime viikolla.

kahvikirahvi
Nonni. Mitähän sitä tässä nyt tekemistä keksis kun on kaffet juotu ja lapsi syötetty :confused: En tykkää tällai kotipäivistä kun ei pääse mihinkään, kaatuu seinät päälle eikä kuitenkaan saa mitään hyödyllistä aikaseksi.

:wave:

Onpas tänään ollu vaikeuksia herätä tähän päivään. Parin tunnin päästä pitäis lähtiä liikenteeseen ja mun pitääs vielä keritä tekee vaikka mitä. Nyt vaan ei huvita.

Selkää särkeny koko viimmeyön ja sama jatkuu näköjään vieläkin, kai mun vaan on lannistuttava ja vedettävä lääkkeitä nassukkaan josko edes hiukan auttaisivat.

no mitenkäs olis se kiveä matkiva laatta, niitä näkee joskus todella hienoja
Niitä oon vähän katellutkin. Niitä saa myös vaikka minkä värisenä. Yhden näin mihin oli upotettu led-valoja. Ihana! :heart: kuvernaattori tuumi et jotenkin niin minun tapaista keksiä homma mihin tarvitaan rakennusmiehen lisäksi vähintään insinööri ja sähkömies... Mut tuo oli musta ihan iisi, olisin mä voinut siihen vesiputouksenkin haluta..:snotty:

Niitä oon vähän katellutkin. Niitä saa myös vaikka minkä värisenä. Yhden näin mihin oli upotettu led-valoja. Ihana! :heart: kuvernaattori tuumi et jotenkin niin minun tapaista keksiä homma mihin tarvitaan rakennusmiehen lisäksi vähintään insinööri ja sähkömies... Mut tuo oli musta ihan iisi, olisin mä voinut siihen vesiputouksenkin haluta..:snotty:
kyllä sun pitäis ottaa vähän vastuuta siitä toteutuspuolestakin, ei siinä nikkaroinnissa munia tarvita

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä