Liittyykö unet jotenkin eilisillan keskusteluihin kauneudenhoitotuotteista???huomenta :flower:
voi hyvänen aika mitä kuvia unimaakari taas maalaili
Ihan selvästi tuli kotipäivä tarpeeseen. Mietin mitä tekis ennen töihin lähtöä. Ulos?? Kirpparille? Jotenkin vetelystyttää..Aamua täältäkin. Meillä on nyt sit vielä kotipäivä, mut joskl huomenna sit pääsis jo töihommiin.
Kyl uskon et puolikas on viel väsy ja kipee, se nukku päikkärit autossa melkein puoli viiteen asti mut meni silti himpun yli kahdeksan nukkumaan eikä protestoinu yhtään. Huolestuttava merkki.
onneksi ei :huh:Liittyykö unet jotenkin eilisillan keskusteluihin kauneudenhoitotuotteista???
Kylään??Ihan selvästi tuli kotipäivä tarpeeseen. Mietin mitä tekis ennen töihin lähtöä. Ulos?? Kirpparille? Jotenkin vetelystyttää..
Onhan se vähän noloa jos joku töistä näkee sut pojan kanssa jossain hoplopissa mä laitan ipanan pihalle ja alan purkaa terassilta jouluvaloja poisKylään??
Muakin huvittais tehdä jotain tänään, mutta jos kerta kipeän lapsen kanssa kotia jää niin eikö se sitten pidä kotona pysyäkin :kieh:
Ai nyt jo jouluvalot pois? Eikä vielä oo edes juhannus?Onhan se vähän noloa jos joku töistä näkee sut pojan kanssa jossain hoplopissa mä laitan ipanan pihalle ja alan purkaa terassilta jouluvaloja pois
Oon vähän ajoissa tänä vuonna. Mutta kevät on aikaisessa tänä vuonna. Kuusen vein jo viime viikolla.Ai nyt jo jouluvalot pois? Eikä vielä oo edes juhannus?
Mää voisin itseasiassa heittäytyä tänään hurjaks ja pestä lattiat, oon suunnitellu sitä ties kuinka kauan enkä oo saanu aikaseks. Mutta josko tänään sitten kun puolikas käy päiväunille!
Yhhhh antakaa mulle voimia siivota, ei huvita vaikka pitäis kyllä ahkeroida.
mites olis hybridi eli runko puisista väliseinätolpista , tasot gyprocista ja pinta jostain eksoottisesta kiveä matkivasta laatastaMikä ois hyvä väliseinä ( kun muutetaan kolmio neliöiksi). Tiili, lasi, kaakeli, luonnonkivi vai mikä??? Pitäs olla jotain jännää, ei perus lastulevyä..
Nyt mietitään vain näkyvää pintaa. Se on miesten murhe miten se toteutetaanmites olis hybridi eli runko puisista väliseinätolpista , tasot gyprocista ja pinta jostain eksoottisesta kiveä matkivasta laatasta
no mitenkäs olis se kiveä matkiva laatta, niitä näkee joskus todella hienojaNyt mietitään vain näkyvää pintaa. Se on miesten murhe miten se toteutetaan
Niitä oon vähän katellutkin. Niitä saa myös vaikka minkä värisenä. Yhden näin mihin oli upotettu led-valoja. Ihana! :heart: kuvernaattori tuumi et jotenkin niin minun tapaista keksiä homma mihin tarvitaan rakennusmiehen lisäksi vähintään insinööri ja sähkömies... Mut tuo oli musta ihan iisi, olisin mä voinut siihen vesiputouksenkin haluta..:snotty:no mitenkäs olis se kiveä matkiva laatta, niitä näkee joskus todella hienoja
kyllä sun pitäis ottaa vähän vastuuta siitä toteutuspuolestakin, ei siinä nikkaroinnissa munia tarvitaNiitä oon vähän katellutkin. Niitä saa myös vaikka minkä värisenä. Yhden näin mihin oli upotettu led-valoja. Ihana! :heart: kuvernaattori tuumi et jotenkin niin minun tapaista keksiä homma mihin tarvitaan rakennusmiehen lisäksi vähintään insinööri ja sähkömies... Mut tuo oli musta ihan iisi, olisin mä voinut siihen vesiputouksenkin haluta..:snotty:
Höpöhöpö. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Se on puolison tehtävä tasa-arvon nimissä se toinen puoli.kyllä sun pitäis ottaa vähän vastuuta siitä toteutuspuolestakin, ei siinä nikkaroinnissa munia tarvita