The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sellai että tulee yskänpuuskia, välillä lievempiä ja välillä taas köhii naama punasena vedet silmissä ja oikein huomaa kun se koittaa nieleskellä kurkusta irtoavia limaklönttejä kun ei raukka osaa sylkästä niitä.

Ja ruutis, toihan posotti pää kolmantena jalkana 38.8 kuumeessakin, että siihen en menis luottamaan.
Joo... jäisin vielä huomenna kotiin.

• Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29702138:
Joo... jäisin vielä huomenna kotiin.
Nonni. Tuntuu vaan tyhmältä jäädä pois eikä ämpäristäkään oo oikein kotiin jäämään hoitamaan kipeetä kun sen työt on mitä on..

No, ei muutaku aamusta soittoa pomolle. Tiistaina meen sit töihin vaikka puolikkaan pää kainalossa :kieh:

Eikä se harjottelu mee nyt parista päivästä pilalle, eikä siellä pulju ilman mua kaadu :D Pomo oli perjantaina niin kiva kun soitin, se sano vaan että tietty jään kotiin hoitamaan mukulaa, lasten ehdoilla mennään ja hyvä ettei ihan kieltäny tuomasta lääkärintodistusta. Sano jotain tyyliin että käykää lääkärissä jos sitä vaatii, mutta uskoo kyllä ilman todistustakin että lapsi on kipeenä ja parempi hoitaa kotona vaan rauhassa.

kahvikirahvi
Mää en lukenu sitä juttua, mut puhuttiinko siinä mitään siittiöiden laadusta? Jos ei sillä oo väliä, niin tossahan olis tuhkamunallekin sopivaa spermanluovutusta.

kahvikirahvi
Mun tuli mieleen et paskin juttu mitä oon koskaan kuullu (ja oon kuullu tätä yllättävän usein). Yleensä kun menee jonnekin kylään, ekaa kertaa, ja ohimennen mainitsee jotain kasvissyönnistä, niin eka kommentoi on jotain tyyliin että "voi ei, eikä meillä oo nyt just edes porkkanaa tarjota."

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä