niinkuin kaunistamistarkoituksessakinko vain tuoreena, siinähän olisi varmaan kiva duuni miehelle kauneushoitolassa, ruikkia naisten kasvoille.mitä oon antanu ittelleni kertoa niin ei se toimi kuin ihan tuoreeltaan
niinkuin kaunistamistarkoituksessakinko vain tuoreena, siinähän olisi varmaan kiva duuni miehelle kauneushoitolassa, ruikkia naisten kasvoille.mitä oon antanu ittelleni kertoa niin ei se toimi kuin ihan tuoreeltaan
Joo... jäisin vielä huomenna kotiin.Sellai että tulee yskänpuuskia, välillä lievempiä ja välillä taas köhii naama punasena vedet silmissä ja oikein huomaa kun se koittaa nieleskellä kurkusta irtoavia limaklönttejä kun ei raukka osaa sylkästä niitä.
Ja ruutis, toihan posotti pää kolmantena jalkana 38.8 kuumeessakin, että siihen en menis luottamaan.
Siellä on tuoreutta ylläpitävä henkilökunta takahuoneessa, rohkeemmille (lue tuhmemmille) asiakkaille (kuten tinkulle), voi varmaan roiskia suoraan naamalle.Ai että kauneshoitolassa saisi spermanaamion. Ihan tuoretoimituksenako vaiko pullotettuna. Kauankohan sperma säilyisi, voisiko sitä myydä huutiksessa?
Tässäpä oiva liikeideaSiellä on tuoreutta ylläpitävä henkilökunta takahuoneessa, rohkeemmille (lue tuhmemmille) asiakkaille (kuten tinkulle), voi varmaan roiskia suoraan naamalle.
Työasuna palomiehen vehkeet. Letkua unohtamatta :xmas:.Haetaan palvelukseen naamionlahjoittajaa...:xmas:
Ja siis minä en hae, näin täsmennyksenä. Olen nuorekas jo muutenkin.:xmas:
Aivan! Nyt ne uuninpankkopojat hyötykäyttöön, potentiaali käyttämättä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29702169:Tässäpä oiva liikeidea
Nonni. Tuntuu vaan tyhmältä jäädä pois eikä ämpäristäkään oo oikein kotiin jäämään hoitamaan kipeetä kun sen työt on mitä on..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29702138:Joo... jäisin vielä huomenna kotiin.
kaikki pitkäaikaistyöttömät miehet. Kyllä meidän kuuluisi nyt saada joku tunnutus, näin hyvästä ideasta.Aivan! Nyt ne uuninpankkopojat hyötykäyttöön, potentiaali käyttämättä.
öitä:wave:Pakko kuulkaas luovuttaa tältä päivältä. Öitä kaikille.
kaikki pitkäaikaistyöttömät miehet. Kyllä meidän kuuluisi nyt saada joku tunnutus, näin hyvästä ideasta.
Piiskaa tosta sietäis saada.kaikki pitkäaikaistyöttömät miehet. Kyllä meidän kuuluisi nyt saada joku tunnutus, näin hyvästä ideasta.
Lahjakortti kauneushoitolaan?kaikki pitkäaikaistyöttömät miehet. Kyllä meidän kuuluisi nyt saada joku tunnustus, näin hyvästä ideasta.
ei taida simppujen uimataidot juurikaan vaikuttaaMää en lukenu sitä juttua, mut puhuttiinko siinä mitään siittiöiden laadusta? Jos ei sillä oo väliä, niin tossahan olis tuhkamunallekin sopivaa spermanluovutusta.
antaisinkohan sen anopille.:xmas:Lahjakortti kauneushoitolaan?
Voishan siitä appiukkokin ilahtua.
antaisinkohan sen anopille.:xmas:
Loistava idea :vampire:
antaisinkohan sen anopille.:xmas:
Mulla taas tuli mieleen vanha sanonta liittyen ahkeruuteen:Tän ketjun myötä sana "työllisyysvelvoite" saa ihan uusia vivahteita.
Noinhan se käsityöläisillä menee.Mulla taas tuli mieleen vanha sanonta liittyen ahkeruuteen:
Rakko laiskan kämmenessä,
känsä ahkeran kourassa.