The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Heti tuli täysin mykkää kun piti kertoa jotain hauskaa.

Mä tänään sanoin kuvernaattorille et alkaa sisustaa mun kaa ja suunnitella remonttia. Yleensä olen aika tyranni sisustuksen kanssa. Mut sehän innostui ja kuuntelin sen ideoita ja tuumaiset et ihan kivoja ajatuksia mut ei ne kyllä käy meille... :LOL: ei kuulema enää ikinä ala mun kaa sisustetaan yhdessä peliä.. :snotty:
Oon huomannu, että mun kommenteilla on tappava vaikutus, yleensä tulee aika hiljaista :-/
Sun juttu teidän sängystä oli aika hauska =)

Elä tinkkuliini huoli. Kuvernaattori oli aluksi ajatellut minusta ( kun puhun paljon ja enimmäkseen paskaa) että olen täysin seko ja karannut hourulasta. Minä kutsukin sitä vaan treffeille ja baariin ja milloin minnekin eikä se tohtinut kieltäytyä, kohtelias kun on. Jotenkin se vaan huomasi sitten muuttaneensa meille. Ei raukka edes tiennyt mikä siihen iski kun oli jo rengastettu.. Että olet vaan sinä ja joka siihen rinnalle jää, on sitten tarkoitettu siihen. Ei kannata sellasta edes huolia joka heti ekasta möläytyksestä säikähtää.

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
kahvikirahvi
Älä välitä tinku, ei se rakkaus muillekaan aina niin helppoa ole.

Tosta lauran tarinasta tuli mieleen että me oltiin nähty ämpärin kanssa pari kertaa kun mä oon ollu vielä yläasteella kun hän seurusteli yhden mun kaverin kanssa, ja molemmilla kerroilla se oli aika tukka jumissa, hyvä kun edes tiesi kuka mä oon.
Jostain syystä olin sitten pyytäny sitä parin vuoden päästä kaveriksi facessa, ja ekan kerran kun juteltiin siellä niin se oli pikku maistissa, ja lupasi tulla käymään parin viikon päästä. Aika vähän pidettiin yhteyttä ennen kun se sitten tuli, ja vikan viikon mietin että miks vitussa se tänne tulee, ja se oli miettiny että vittu kun tuli luvattua mutta ei kehdannu enää perua. Mut sitten kun nähtiin niin siitä se ajatus sitte lähti.

en oikeen edes tiedä,lauoin vaan jotain tyhmää epäilystä ja se veti kai herneen nenään ja meinas et turha edes yrittää aloittaa mitään. että oma vika oli. no,ei tässä mitään kaikki ok mut vituttaa kun möhlin.sen kerran kun joku haluis muhunkin tutustuu niin pilaan kaiken.
Useamman kerran on mulle käyny näin. Tekis mieli potkasta itseensä takamuksille. Kolme ceissii tulee heti mieleen. Yhteen juttuun liittyy narikka ja siellä kaadettu joulukuusi :ashamed:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä