The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
riippuuhan se paljon myös siitä toisestakin että mitä sitä tehdään ja miten luonnollista toisen kanssa on. kyllä mulla täytyy olla sellanen pari siinä jonka kanssa ei tarvii hävetä/pelätä/ujostella. silleen se toimii:)
No jos ylipäänsä ei itestään tykkää niin vaikee se on olla ns.normaalisti missään..tiedän kyllä että omassa päässä se(kin) vikana..

kahvikirahvi
Mahtaako puolikas olla vielä huomenna tarhakuntonen, nokka vuotaa ja yskä on kova :| Kuumetta ei enää tänään ollu enää, mut se yskä oli kuulemma jo viikolla häirinny vähän päiväunia tarhassa.

Kauheeta tää, muuten mun äitiys sujuu hyvin mutta oon niin epävarma lapsen sairastelutapauksista ja koska on tahrakuntonen :ashamed:

Meillä lapset pyytää päästä nukkumaan, kun väsyttää...sitten ne menee nukkumaan ja nukahtaa noin minuutissa. Kotona on niin kivaa iltaisin et kyllä se nukkuminen aina vanhempien kanssa valvomisen voittaa :LOL:

Mikä toffeen lapsi on horoskoopissa??

Meillä lapset pyytää päästä nukkumaan, kun väsyttää...sitten ne menee nukkumaan ja nukahtaa noin minuutissa. Kotona on niin kivaa iltaisin et kyllä se nukkuminen aina vanhempien kanssa valvomisen voittaa :LOL:

Mikä toffeen lapsi on horoskoopissa??
Vaaka eli tasapainoinen ja rauhallinen?

Mut se riemu repesi iltapalasta, se oli väärä. Oli vain se yhdessä tehty pizza. Puoli tuntia huutoa, kirkumista ja seinille hyppimistä. Voi luoja sentään. Ollaan haettu tähän apua ja lapsi on täysin normaali, on vain erittäin herkkä.

Nyt nukkuu jo ja kohta meen itsekin. Huomenna on päivä uus ja toivottavasti parempi.

Vaaka eli tasapainoinen ja rauhallinen?

Mut se riemu repesi iltapalasta, se oli väärä. Oli vain se yhdessä tehty pizza. Puoli tuntia huutoa, kirkumista ja seinille hyppimistä. Voi luoja sentään. Ollaan haettu tähän apua ja lapsi on täysin normaali, on vain erittäin herkkä.

Nyt nukkuu jo ja kohta meen itsekin. Huomenna on päivä uus ja toivottavasti parempi.
Yks vaaka jonka tunnen läheisesti on kyllä tasapainottomin keikkuja jonka tiedän :whistle:

Heti tuli täysin mykkää kun piti kertoa jotain hauskaa.

Mä tänään sanoin kuvernaattorille et alkaa sisustaa mun kaa ja suunnitella remonttia. Yleensä olen aika tyranni sisustuksen kanssa. Mut sehän innostui ja kuuntelin sen ideoita ja tuumaiset et ihan kivoja ajatuksia mut ei ne kyllä käy meille... :LOL: ei kuulema enää ikinä ala mun kaa sisustetaan yhdessä peliä.. :snotty:

• Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä