Palstalaisten nimet

• Viestiketjun aloittaja "tirppa"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jännää :P;29698669:
Millanen kommentti?
Se oli ketjussa, jossa joku äiti valitti lapsensa muumisuklaakalenterista, kun yksi suklaa puuttui.

Joku kommentoi siihen yksioikoisesti : muumi on kusipää.

irrallaan asiayhteydestä kommenti ei ole lainkaan hauska. mutta sinä yönä siinä ketjussa se jaksoi mua naurattaa. Se oli vaan niin ... absurdi on väärä sana, mutta jotenkin vaan niin ....:D

Ja välillä vieläkin:ashamed:

Se kertonee minusta jotakin.

• Tykkää
Reactions: Kissimi ja Lispetti
"sipsi"
Erään ystäväni "hieman" tosikko äiti tapasi sanoa, kun nuorina kikattelimme milloin millekin, hyvin ponnekkaasti "tyhjän nauraminen on typeryyden huppi." Ja se sai meidän joka kerta ulvomaan yhä villimmin :(

Mitenhän tuo muumihomma on mennyt minulta aikanaan ohi. Mutta nyt se naurattaa senkin edestä,,,

Minusta piti tulla Saana/Sanna Maaria, onneksi ei tullut kuitenkaan. Kamalan muotinimen minulle riipasivat, koska 6v isoveljeni päätti, että: "Se on Jenni!". Kiitti vaan... helppoo se oli hälle, kun on itellään kohtuullisen harvinainen nimi.

Eihän palstalaisilla nyt oikeita nimiä ole, eihän? :-o

Hauska arvaus ap:lla mutta en ole Päivi. :)

Astrolabe: Sanna
Data: Petri (Pete), toinen nimi ehdottomasti Tapani
HG:Jonna tai Lotta
Phoebsi jos ei ole Riikka tai Minna niin syön pääni.
Peyote: Henni, Susanna tai Anne
Krut: Jukka tai Juha
Wieruus: Sari
Ultramariini jos ei ole Maarit niin hänen on muutettava nimensä Maaritiksi.
Syö pääsi vaan :D

Minusta piti tulla Saana/Sanna Maaria, onneksi ei tullut kuitenkaan. Kamalan muotinimen minulle riipasivat, koska 6v isoveljeni päätti, että: "Se on Jenni!". Kiitti vaan... helppoo se oli hälle, kun on itellään kohtuullisen harvinainen nimi.
Jee, arvasin, hyvä minä.

Ciervo veikkas mun nimeks Donnaa, Jassua tai Jossua. Eipä ole mikään noista.

Yhteistyössä