Kaikkea ei voi saada elämässä. Mitä sä et ole saanu?

  • Viestiketjun aloittaja vieraaas
  • Ensimmäinen viesti
fffff
Onhan sitä vaikka ja mitä jota ei voi saada. Se mikä mua harmittaa entien on se etten tule saamaan lisää lapsia enkä todennäköisesti pääse koskaan naimisiin. Sekin harmittaa etten ole lahjakas missään enkä kovin älykäs(noin niinku koulussa olin aina huono melkein kaikessa).
 
"hemuli"
No rahaa vois kyllä olla sen verran ettei tarvis sen vuoksi valvoa öitä ja vois keskittyä nauttimaan muista ihanista asioista tässä elämässä. Raha ei tee onnelliseksi mutta sen puute tekee onnettomaksi ja jatkuva rahan riittämisen murehtiminen vie kaiken huomion pois muista asioista.
 
"joo"
[QUOTE="hemuli";29696611]No rahaa vois kyllä olla sen verran ettei tarvis sen vuoksi valvoa öitä ja vois keskittyä nauttimaan muista ihanista asioista tässä elämässä. Raha ei tee onnelliseksi mutta sen puute tekee onnettomaksi ja jatkuva rahan riittämisen murehtiminen vie kaiken huomion pois muista asioista.[/QUOTE]

ja tämä lisäksi suurin ongelma
 
Mä olen mielestäni ollut aika onnekas, vaikka hyvää on välillä saanut odottaa ja elämään on mahtunut myös vastoinkäymisiä ja menetyksiä. En osaa ajatella mitä en ole saanut, kun olen saanut niin paljon. Vaikeampina aikoina olen ajatellut välillä toisinkin...
 
  • Tykkää
Reactions: Owl

Yhteistyössä