The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kotihoito on muuttumassa tulevaisuudessa. Sitä mukaa kun "mielisairaalat" puretaan, siirtyy kotihoitoon asiakkaaksi mt- ongelmaisia ja päihdeasiakkaita. Kyllähän heitä hoitaa sairaalassa ja työ on mielenkiintoista, mutta illalla yksin skitsofreenikon juopon kämppään.. Niin, siellä voi odottaa ihan millainen vastaanotto tahansa.

Pitäs siivota ja aloittaa kevätsiivouskin (ikkunat yök), olla perheen kanssa, muistaa rapsuttaa puolisoakin välillä, syödä, nukkua... Pahimpana nakkina on tietsikan tyhjennys ja uudelleenasennus, ei nyt millään jaksais enää vapaa-ajalla.

Naapurit. V***u.

Joku saa päähänsä testata kotiteatterinsa volumeja tähän aikaan illasta.

Mä kestän hirveen hyvin naimaääniä, lasten ääniä, leikin ääniä tai työn ääniä. Mut tommoinen pelleily herättää pirun sisälläni jolloin tekee mieli roudata bändin 10 kW PA sisään, luukuttaa sitä ja kysyä, et kumpi kuuluu kovempaa?

Jos toi möykkä ei kohta hiljene, niin sisäinen äänenvaimentimeni herää eikä sit kellään ole kivaa.

Pitäs siivota ja aloittaa kevätsiivouskin (ikkunat yök), olla perheen kanssa, muistaa rapsuttaa puolisoakin välillä, syödä, nukkua... Pahimpana nakkina on tietsikan tyhjennys ja uudelleenasennus, ei nyt millään jaksais enää vapaa-ajalla.
Ikkunat on kyllä semmoinen murheen kryyni että ne voitas poistaa ja korvata tiilen palasilla :D

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Naapurit. V***u.

Joku saa päähänsä testata kotiteatterinsa volumeja tähän aikaan illasta.

Mä kestän hirveen hyvin naimaääniä, lasten ääniä, leikin ääniä tai työn ääniä. Mut tommoinen pelleily herättää pirun sisälläni jolloin tekee mieli roudata bändin 10 kW PA sisään, luukuttaa sitä ja kysyä, et kumpi kuuluu kovempaa?

Jos toi möykkä ei kohta hiljene, niin sisäinen äänenvaimentimeni herää eikä sit kellään ole kivaa.
mä oon hirmu hyvä näissä:whistle:

no sori,pakko repii jotain muuta ajateltavaa mut tottahan toi on.

• Tykkää
Reactions: krut
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä