Mies menee yöks töihin, kenet mie kampitan?? Itteni?öitä ihqu, muista kampitus
Ehkä aamulla sitten..jos vaan jaksas herätä ajoissa
Mies menee yöks töihin, kenet mie kampitan?? Itteni?öitä ihqu, muista kampitus
Niin oot. uskollisesti lepää reittä vastensori, olin taas ulkona kuin tamppoonin naru
niinku yleensäkkinNiin oot. uskollisesti lepää reittä vasten
:kiss: :hug: : pano:Tylsää ja yksinäistä ja ituttava olo. lähes tuntematon tyyppi pilas mun iltani. mitä väliä sillä oikeesti on mutta tällänen itun herkkis kun pitää olla niin...perkele!
Niin se pitää!En sitten tehnyt mitään, otin pienet päikkärit.
Ikkunat on kyllä semmoinen murheen kryyni että ne voitas poistaa ja korvata tiilen palasillaPitäs siivota ja aloittaa kevätsiivouskin (ikkunat yök), olla perheen kanssa, muistaa rapsuttaa puolisoakin välillä, syödä, nukkua... Pahimpana nakkina on tietsikan tyhjennys ja uudelleenasennus, ei nyt millään jaksais enää vapaa-ajalla.
mä oon hirmu hyvä näissäNaapurit. V***u.
Joku saa päähänsä testata kotiteatterinsa volumeja tähän aikaan illasta.
Mä kestän hirveen hyvin naimaääniä, lasten ääniä, leikin ääniä tai työn ääniä. Mut tommoinen pelleily herättää pirun sisälläni jolloin tekee mieli roudata bändin 10 kW PA sisään, luukuttaa sitä ja kysyä, et kumpi kuuluu kovempaa?
Jos toi möykkä ei kohta hiljene, niin sisäinen äänenvaimentimeni herää eikä sit kellään ole kivaa.
ja loisteputket vaan kattoon.Ikkunat on kyllä semmoinen murheen kryyni että ne voitas poistaa ja korvata tiilen palasilla
:heart::kiss: :hug: : pano:
ruukaat ulvoa kun sua pannaan oikeen kunnolla paksulla ja kovala kyrvällämä oon hirmu hyvä näissä
no sori,pakko repii jotain muuta ajateltavaa mut tottahan toi on.
Ja värit oli justiinsa nappiin!Oon valitettavasti löytänyt tuon liikkeen miehen vinkistä jo odotusaikana. Nyt taitaa katua sitä. Muksun tän hetkinen sänky on sieltä. Tykkään heidän tuotteista paljon.
ruutis:ashamed:ruukaat ulvoa kun sua pannaan oikeen kunnolla paksulla ja kovala kyrvällä
ruutis:ashamed:
kuka sitä nyt hiljaa on mut mä nyt satun olee aika äänekäs,sehän on puolet nautinnosta kummallekin.
Mitä bongasit? Heti kuvaa.Ja värit oli justiinsa nappiin!
no ei oikein onnistu.synnytäppä lapsi