Niin on jos ei ole univajetta.Päiväunet on aina huono idea. Väsyttää vaan kahta kauheemmin ja joutuu kokemaan kaks kertaa heräämisen samana päivänä. Yök.
Niin on jos ei ole univajetta.Päiväunet on aina huono idea. Väsyttää vaan kahta kauheemmin ja joutuu kokemaan kaks kertaa heräämisen samana päivänä. Yök.
No semmosta olis, mutta aamut on mulle aina vaikeita oli sitä vajetta tai ei.Niin on jos ei ole univajetta.
Mulla on ollut sitä monia vuosia. Joskus nukun päikkärit.No semmosta olis, mutta aamut on mulle aina vaikeita oli sitä vajetta tai ei.
Ei kai sentään tähän aikaan, menee yöunet.plaah! oikeesti,nyt painuu simmut kii ihan just....*Zzzzzz*
Kuulostaa hyvältä.jotahi pahhuutta?
eiköön nuo taas kutistune kun lyöt vähän reilummasti voita leivän päälleKuulostaa hyvältä.
Hitto, en tiiä muistaako kukaan kun joku viikko sitten kerroin ostaneeni kirpparilta housut. Löysin ne tänään ja panin jalkaan mutta ovat perhana vieköön kasvaneet tuolla kaapissa lojuessaaan :kieh:
Ja hyvinhän se meni :flower:Huih, eka viikko takana työkokeilua Ja väsyttää ihan himputisti.
Nyt on mahakin niin täynnä että sekin väsyttää...tehtiin liian hyvää pitsaa
Ei uskalla mennä lepäilemään ees mahansa kans kun nukahtaa kuitenkin
No juu, viikko meni ihan hyvin mukavaa porukkaa ja suht helppoja tehtäviä vielä, kun ei oikeen mitään osaa.Ja hyvinhän se meni :flower:
Piristi kummasti Jos nyt jaksais hetken.Ei kai sentään tähän aikaan, menee yöunet.
Millekkäs alettais?
Hereillä ollaanAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;29693959:Herääköhän tinku,jos sanon,että laitoin saunan päälle?
Sitten siinä käy niin että mikään ei tule tehdyksi ei ole vaarallista.Nin paljon hommia kerääntynyt viikonloppuun ettei jaksa. Mitä jos ei tee mitään?