"peloissaan"
Miten siis synnytit ja millä viikoilla päätettiin synnytystapa? Miten koit sen tilanteen? Jos synnytit alakautta, miten se synnytys meni?
Sorry, niinpä onkin!!Se on seKtio.
Argh!
se on kenguru ei ken guru!!!
Vai ootko Barbista Kenistä se Ken ja oot guru ?
Ei kiinnosta pätkääkään tarina sun nikkis takana, vaan oikeasti sectio- tai perätilasynnytyskokemukset, jonka vuoksi ylipäätänsä ryhdyin lukemaan ko. ketjua. Ärsyttää kun puolet kommenteista onkin ihan asian vierestä. Argh!Nikkiä valitessa Kenguru oli varattu, enkä jaksanut nikkiä miettiä sen kauempaa kun olin harmaana kirjoittanut tuolla nikillä, joten ajattelin, että perkele, laitetaan ken guru sitten.
Tässä tarina Ken gurun takaa, ollos hyvä . Eli ei tuon fiksumpaa ajatusta tässä(kään)...:xmas:
Mutta kuitenkin lähdit kommentoimaan mun nikkiä....Ei kiinnosta pätkääkään tarina sun nikkis takana, vaan oikeasti sectio- tai perätilasynnytyskokemukset, jonka vuoksi ylipäätänsä ryhdyin lukemaan ko. ketjua. Ärsyttää kun puolet kommenteista onkin ihan asian vierestä. Argh!
Ok. Huh että sulta leikattiin kun painoarvio heittikin noin paljon. Mulla isoin vauva ollu 3800g mutta lienee tuossa tilanteessa vielä eri juttu.. Mulla nopeeta lähteny synnytykset käyntiin ja tosi nopeeta syntyi edellinen. Ja sekin pelottaa jos päätettäis leikata, mutta synnytys lähtis ittekseen käyntiin sitä ennen..Mulle on tehty kaksi keisarileikkausta perätilan takia, viikoilla 39+5 ja 39+1. Lapset olivat 3650 g ja 3740 g, vaikka kumpikin arvioitiin kilon pienemmäksi. Ei edes kysytty, haluaisinko synnyttää, koska lantio on liian ahdas perätilasynnytyksiin. Edes alle 3-kiloisia en siis olisi saanut yrittääkään synnyttää.