The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi jeesuksen kevät sentään....tämä päivä näemmä onkin yhtä tervanjuontia ja pitkäperjantain viettoa etukäteen |O...aivan liian monta tuntia jo ollunna hereillä eikä toi kello ole kuin vasta vähän yhdeksän yli

Musta niin tuntuu että illalla meikäläisestä ei ole kuin tyhjiin puristettu nahkarutale jäljellä :snotty: :D

Mutta - kaiken maailman sairastamiset on ihan syvältä.

Että - aurinkoista ja heleää kevätperjantaita vaan kaikille :D :wave:

Hyvää huomenta. Ilma on harmaa vaan niin oon minäkin :D Pitäs jaksaa siivota mutta jotenkin laiskottaa tänään. Nukuin varmaan kellon ympäri kun oon ollut viime päivinä ihan puhki. Olen etsinyt lapsille kivoja sänkyjä netistä, mut mikään ei kelpaa.. Mulle. Lapset huutaa jokaisen kohdalla jee..

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
..ja mitä minun kieroon katsovat silmäni näkivätkään (ihanasti olette höpistelleet, kun kattelin sivuja taaksepäin)...

:heart:...oi, elämän kevättä! Rutkasti onnea teille kummallekin - Liebuska ja Liebuskan Mies :)!

Näin ne asiat vain...:)

:headwall: naiset
Minkäs teet kun syntyi tällaiseksi prinsessaksi.. Eiku. Tahtoo sellaisen jossa on vaatekaappi parven alla mut ei niitä hyviä sänkyjä ole enää niinkuin oli entesaikaan.. Ja jos parven ostaa niin sen ois oltava puuta eikä lastulevyä tai ohutta metalliputkea parilla pikku ruuvilla.. Kokemus anttilan paloautolastulevy hökötyksestä joka romahti, just kerkes lapsi alta pois..

Mä ostin kaksi viikkoa takaperin Verkkokauppa.comista sellaisen tukkupakkauksen Suffeleita, 80 kappaletta siinä niitä oli. No nyt on jäljellä kolme. :snotty: Taitaa käydä matka Jätkäsaareen viikonloppuna.

En kestä tota säätä. Tasan vuosi sitten olin Lissabonissa ja nautin oluesta, auringosta ja paikallisesta safkasta paikallisen kaverin kanssa. Nyt istun itä-Helsingissä sohvalla, raajarampana ja täynnä ketutusta. Ei oo taas itkupotkuraivarit kaukana, ei.

Että hyvää perjantaita vaan itse kullekin. :kieh:

Mä ostin kaksi viikkoa takaperin Verkkokauppa.comista sellaisen tukkupakkauksen Suffeleita, 80 kappaletta siinä niitä oli. No nyt on jäljellä kolme. :snotty: Taitaa käydä matka Jätkäsaareen viikonloppuna.

En kestä tota säätä. Tasan vuosi sitten olin Lissabonissa ja nautin oluesta, auringosta ja paikallisesta safkasta paikallisen kaverin kanssa. Nyt istun itä-Helsingissä sohvalla, raajarampana ja täynnä ketutusta. Ei oo taas itkupotkuraivarit kaukana, ei.

Että hyvää perjantaita vaan itse kullekin. :kieh:
:hug:

kahvikirahvi
Heippa, käytiin vaihtaan yks puolikkaalle ostettu paita joka olikin vähän liian pieni vaikka koko oli oikee. Sitten käytiin tilaamassa vauvan hautajaisiin kukkakimppu. Sitten heitin ämpärin kämpille niin hän pääsee vielä päikkäreille ennen kun lähtee taas illaksi töihin. Yö oli puolikkaan takia vähän levoton. Se raukka on niin tukkonen että oli yskiny tyynynsä ihan limaseks ja piti heittää pesuun :| Raukka.

Mut muuten oli ihan kiva ilta.

Heippa, käytiin vaihtaan yks puolikkaalle ostettu paita joka olikin vähän liian pieni vaikka koko oli oikee. Sitten käytiin tilaamassa vauvan hautajaisiin kukkakimppu. Sitten heitin ämpärin kämpille niin hän pääsee vielä päikkäreille ennen kun lähtee taas illaksi töihin. Yö oli puolikkaan takia vähän levoton. Se raukka on niin tukkonen että oli yskiny tyynynsä ihan limaseks ja piti heittää pesuun :| Raukka.

Mut muuten oli ihan kiva ilta.
Voi pikkusta :hug:

kahvikirahvi
mikäs se olikaan toi naapurin juttu, ei enää jaksa muistaa
"Hyvä naapuri, talon huonon äänieristyksen vuoksi olen tahtomattani joutunut useamman kerran kuulemaan/kuuntelemaan teiltä kantautuvia ääniä. Olen päätellyt että joku teillä asuva kärsii Touretten syndroomasta, sillä eihän kukaan terve ihminen huuda noin paljoa vittua ja saatanaa, eihän? Toivottavasti tiedätte että vaivasta ei tarvitse kärsiä yksin, sillä ympäri Suomea järjestetään vertaisryhmiä ja tapaamisia joissa voi tavata muita tästä kiusalliseta vaivasta kärsiviä. Lisätietoa löytyy googlettamalla ja osoitteessa www tourette fi

Toivon todella että mainitsemastani lähteestä on teille apua, ja löytäisitte tukiryhmien ja lääkäreiden avulla helpotusta tähän vaivaan. Ymmärän kyllä että sairautta ei voi täysin parantaa, mutta ainakin sitä pitäisi pystyä lääkkeillä hillitsemään - ja se olisi muillekin naapureille mukavampaa kun ei tarvitsisi joutua vittua, saatanaa ja satunnaista huorittelua kuuntelemaan.

Aurinkoisin terveisin, naapuri."

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä