Jos ei niin sitten kaksin käsin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687387:Riittääkö edes yksi käsi :xmas:
Jos ei niin sitten kaksin käsin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687387:Riittääkö edes yksi käsi :xmas:
laitan tulemaan jos hinnoista sovitaanAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687404:Voisit ottaa kuvan kädestä niin voidaan arvioida sopivuutta :xmas:.
ja kaikki muutkin kuvat kelpaa .
Mikäs on valuutta :xmas:laitan tulemaan jos hinnoista sovitaan
oon tavannu maksaa potut pottuina
kuva kuvastaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687419:Mikäs on valuutta :xmas:
kourimma tissejäHuhuh, mitä te täällä touhuatte?
Leikitään :saint:Huhuh, mitä te täällä touhuatte?
jepAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687404:Voisit ottaa kuvan kädestä niin voidaan arvioida sopivuutta :xmas:.
ja kaikki muutkin kuvat kelpaa .
Kuvaleikkejä :xmas:Huhuh, mitä te täällä touhuatte?
Livenä voisi olla *arvaa mikä* leikki :xmas:Kuvaleikkejä :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29687483:Livenä voisi olla *arvaa mikä* leikki :xmas:
Luulen että sopivia. :xmas:minkäkokosia kouria ketju miehillä on
Pp yökylään kummeille?Ah ja voih, olin jo sopinu meneväni viikonloppuna puolikkaan kanssa porukoille, mutta enpä muistanukkaan et puolikkaan kummit olis viemässä sitä hoploppiin... Argh kun pitää olla lahopää..
Joudun varmaan lähteen jo perjantaina töitten jälkeen sitten reissuun ja palaan jo lauantaina, tai sit sunnuntaina aamusellaan. Plööh. En tykkää kun suunnitelmat muuttuu, vaikka tietty kiva et kummit haluaa viettää aikaa poitsun kaa.
kourat ja muut ulokkeet on soppelin kokoisiaminkäkokosia kouria ketju miehillä on
Ulokkeet kuten nenä??kourat ja muut ulokkeet on soppelin kokoisia
Tai korvat :xmas:Ulokkeet kuten nenä??
Valitettavasti ollaan oltu kummien kanssa aika vähäsillä yhteydenpidoilla ja näkemisillä, niin en välttämättä yökylään antais. En siis sillä etteivätkö pärjäisi puolin ja toisin, mutta se on se äidin huoli. Enpä mää sitä kyllä yökylään antaiskaan kun omille porukoilleni ja ämpärille Ämpärin äidille ehkä hätätapauksessa, mutta en ainakaan mielelläni.Pp yökylään kummeille?
Öitä ihkunen :kiss:Taas alkaa suuta repimään siihen malliin että ois unille pian päästävä. Jottain palasta ja nukuksimaan..illanjatkoja kaikille!! Öitä..:kiss: