Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;29686923:¿Qué coño?
Joo, ei tulis mieleenkään paljastella itseensä täällä.Mää oon jo persettäni näyttänyt tosin vaan pienesti ja housujen kera mut tissejä en laita näkyviin,en paidan kanssa enkä ilman.
En panis pahakseni jos joku tois tänne yhden tissiparin näytille. Jaloilla ei o niin väliä, koska syrjään ne käännetään kumminkin. Älkääkä ny pervona pitäkö, ihan vaan tarttis varmistaa, et vieläkö osaan riisua tissiliivit vasemmalla kädellä vai onko niihin keksitty uudentyyppisiä hakasia. Tatsi menee jos ei harjoittele.Ai että niinku "mulla on tälläsii, mistäs teille saatas?"|O
Ei saa. Vessanpöntsään saa laittaa vaan rakon ja suolen tuotteita ja vessapaperia. Ei muuta. Ei terveyssiteitä, ei vanhoja maaleja, ei heinäpaaleja tai sensemmoisia. Tommoinen parivuotias turhan tehokkaasti tukkis 110mm putken ja edessä olis remppa.Saako lapsia vetää alas vessanpöntöstä?
Mulla oli masukuva taannoin näytillä. Sen härskimpää kuvaa mun luontoni ei salli mun laittaa. Enkä edes uskalla, koska naarasotukset kiihtyvät turhan helposti. Riski menettää oma rauhani ois liian suuri.Mää oon jo persettäni näyttänyt tosin vaan pienesti ja housujen kera mut tissejä en laita näkyviin,en paidan kanssa enkä ilman.
uhhuh, ei tod tartte isonnuslaseja nuiden ihanukksien tiirailuun
Optinen harha!uhhuh, ei tod tartte isonnuslaseja nuiden ihanukksien tiirailuun
no on sitten taiten tehtyOptinen harha!
Ben & Jerryksen rontit ovat taas menneet tuomaan uutuuksia kauppojen hyllyille .Mitä jädee mää ostaisin,kohta pitäs mennä...
No perse on vähän kauempana.no on sitten taiten tehty
ai sama ku kalamiehillä, ne työntää sen sinttinsä melkeen linssiin kiinniNo perse on vähän kauempana.
Siis kai ne vähän isoilta näyttää kun on tossa noin edessä, tai emt.
Paas laittaen lisääOhhoh mitä kuvia..
Jos mulla olis tän kokoset niin mun päivät menis munkkeja leipoessa.
jumaleissön! onks noi sun omat!