Mitäs Lettusella on?Ja hittonen ku unohtui, Lettuselle paljon tsemppiä!!:hug:
en nyt sanois noinkaanAika tylsää täytyy olla kun pitää tisseistä ottaa kuvia.
Kuis?en nyt sanois noinkaan
no tissikuvia ei ole maailmassa vielä lähellekkään liikaaKuis?
Elä irvistele tai harakka vie kielen!
okno tissikuvia ei ole maailmassa vielä lähellekkään liikaa
ikinä en oo ollu vääryyttä vastaan :lääh:ok
Ja sinä tietysti haluat kuvan? On kuitenkin paita päällä.
Levität eväkset portaille ja ripustat talipallon puun oksaan niin eiköhän se siitäLunta on satanu tänään enempi ku ollut koko talvena yhteensä. Muksuja ei saa sisälle,niin viskaanko vaan päivällisen hankeen vai miten tekis..
Luinkohan mie sit ihan väärin, pitää tarkistaa..mut jotain kremppaa, s-lomaa tms. masuvauvan saapumiseen saakka?Mitäs Lettusella on?
juuri näin, letukalla on tavallista hankalampi raskaus olluna ja se laskee päiviä että sais posahtaaLuinkohan mie sit ihan väärin, pitää tarkistaa..mut jotain kremppaa, s-lomaa tms. masuvauvan saapumiseen saakka?
Kukas se sit oli...hetko vaan
Muoks.oli se Lettuprkl.
sori, mun pikkuveli sanoi saman jo viisitoista vuotta sitten.Oon lähes varma että mun poikani on maailman ensimmäinen lapsi joka sanoo että "äiti, minä tykkään parsakaalista!"
nilitteleppä ihan rauhassa vaan, me ollaan nilityksenkuuntelun terävintä A-ryhmääKiitoksia kaikille jaksuista. Kyl tää tästä. Tuntuu tosi typerälle valittaa kun ei tää muksu ollut mitenkään selviö. Mutta kipuilu on aina kipuilua, vaikka lopputulos ois kuinka haluttu ja odotettu. Onneks voi tänne purkaa niin säästyy hra Lätty edes näiltä vaikerointikerroilta.
Että kiitos vaan kun saan nillittää teille. :heart:
Se olikin lähes. TrueBlood ehti jo facessa pilata tän.sori, mun pikkuveli sanoi saman jo viisitoista vuotta sitten.
...pidän sitä edelleen friikkinä.