The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ai samperi...näinköhän tässä meni näppituntumakin ihan sekaisin :snotty:...kun erikokoisia muniakin tässä joutui kopeloimaan ja käsittelemään :O :rolleyes:...

Tais mennä reisille ihan niin kokonaan koko homma....ei oo sitten ikinä menny :snotty:...ja sitten kuitenkin taas :D

On se tämä. Vaikeeta. Leipominen.

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee ja IhQ
Ihan kamalaa olla kotona ja ulkona aurinko paistaa. Näen nyt erittäin tarkasti, että ikkunat ja kaapit ovat kevätsiivouksen tarpeessa. Kurkistin myös keittiön tuuletushormiin :x
Järsii täällä ranteitaan, koska en jaksa siivota.

Ihan kamalaa olla kotona ja ulkona aurinko paistaa. Näen nyt erittäin tarkasti, että ikkunat ja kaapit ovat kevätsiivouksen tarpeessa. Kurkistin myös keittiön tuuletushormiin :x
Järsii täällä ranteitaan, koska en jaksa siivota.
Uuuuh, jaan niin kanssasi tuon fiiliksen :hug:...meillä on vallankin ikkunat ihan kamalassa kunnossa :snotty: vaikka mä ruukaan pitkin talveakin luututa niitä sisäpuolelta...mutta ei meillä vaan pysy ne puhtaina ja koskemattomina :snotty:

Joku tekovika niissä, maanantaikappaleita :snotty: :D

• Tykkää
Reactions: IhQ ja HopeaToffee
kahvikirahvi
Tiititii. Pitäis teipata lada kasaan ja ah ja voih. Ihan on näppituntuma hukassa. Mut kyl kai tää tästä.
Ja jee ämpäri tulee tänään töitte jälkeen käymään :)

Voidaanko sopia että tänään sitten paistaa aurinko koko päivän eikä taas iltapäivästä vedä harmaille ja ala ankeilemaan?

Ja oisko kellään mitään satavarmoja niksejä saada aikaa kulumaan? Mä oon nyt viettänyt kotona hienosti päälle kaksi kuukautta ja vielä toiset edessä ennen kuin saan vihdoin liikkuvuuteni ja oman kroppani takaisin (toivottavasti). Alkaa pikkuhiljaa nykimään päässä tää kyhjöttäminen.

On kyllä niin hemmetin hehkeetä, stana.

Jaahas, mitäs opimme tänään heti aamutuimasta?

1. Älä vehkele vieraitten munien kanssa

2. Älä sekoita kahden eri kokoluokan munia

3. Älä suhaa mitään kiireessä

4. Äläkä ota viime metreillä mitään uusia kikkakolmosia mukaan vanhaa hyvää tapaa sotkemaan

5. Äläkä mene erehtymään kuvittelemaan, että lopputulos olisi kaikkia osapuolia tyydyttävä

:snotty:....mutta onneksi takataskusta löytyy käypäsiä tilanteen kohentamisavuja, joten eiköhän tämäkin tästä kuitenkin vielä yhdeksi isoksi nautinnollisuudeksi muutu :p :D

Voidaanko sopia että tänään sitten paistaa aurinko koko päivän eikä taas iltapäivästä vedä harmaille ja ala ankeilemaan?

Ja oisko kellään mitään satavarmoja niksejä saada aikaa kulumaan? Mä oon nyt viettänyt kotona hienosti päälle kaksi kuukautta ja vielä toiset edessä ennen kuin saan vihdoin liikkuvuuteni ja oman kroppani takaisin (toivottavasti). Alkaa pikkuhiljaa nykimään päässä tää kyhjöttäminen.

Palstailun lisäksi lukeminen? käsityöt?

:hug:

:D - mitämitä, eikö siellä ollakaan kuulaan ja raikkaan hedelmällisinä :kiss:?

No, mitäs kummaa oikeesti? Sulle pukkas sitten sairaslomaa vai mitä? Kaapeissa en kehota aikaasi viettämään niitä järjestellen tai ihan vaan kattoen, se kun ei ketään hyödytä. Oot nyt ens alkuun täällä hengailemassa :)

Ja juuei, ei se heittädy harmaaksi ollenkaan siellä päin :)...koska meillä se heittäytyi :D

Samalta tehtaalta vissiin lasit tulleet. Näissä on erikoisominaisuutena likaantuva sisäpinta, täynnä sormen- ja nenänjälkiä. Jäljet loppuvat aina tietylle korkeudelle.
:O - kato, ihan varmaan samasta valmistuserästäkin! Ihan samanlailla noi tekovirheet meilläkin...ja se pinta on varmaan käsitelty niin, että pesemisen jälkeen on hetikohtanyt sama tilanne :snotty:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Palstailun lisäksi lukeminen? käsityöt?
Usko pois, mä en oo mikään huippu käsitöissä mutta niin vaan oon keräilly kaupoista lankoja ja ostanu virkkuukoukkua ja puikkoa ja ei siitä vaan mitään tule. Hävettää ihan. Luettukin on sen mitä voi ennen kuin mielenkiinto herpaantuu ja sitten tauotetaan ja jatketaan hetken päästä. Ja taas keskeytetään (= luovutetaan). On sellanen olo että tekee mieli vaan talloa jalkaa kuin pikkulapsi kun kenkuttaa. :kieh:

:D - mitämitä, eikö siellä ollakaan kuulaan ja raikkaan hedelmällisinä :kiss:?

No, mitäs kummaa oikeesti? Sulle pukkas sitten sairaslomaa vai mitä? Kaapeissa en kehota aikaasi viettämään niitä järjestellen tai ihan vaan kattoen, se kun ei ketään hyödytä. Oot nyt ens alkuun täällä hengailemassa :)

Ja juuei, ei se heittädy harmaaksi ollenkaan siellä päin :)...koska meillä se heittäytyi :D
Joo, mä oon NIIN onnellisen hehkuva koska nautin ja suorastaan rakastan
a) nivuskipua
b) selkäkipua
c) olkakipua
d) migreeniä
e) tulehtunutta lonkkaa
f) ummetusta
g) tunnetta jossa jokin elävä ja kovaluinen yrittää tunkea läpi ihon vaan koska se haluaa
h) laskea päiviä laskettuun aikaan (SEITSEMÄNKYMMENTÄ-VIISI) ttu-stana-prkl :kieh:

Joo, mulla selkä hajos. Eka silloin syksyllä olin kuusi viikkoa pois ympärivuorokautisen oksentelun takia. Sit olin about kuukauden töissä mutta selkä ei antanut istua ja liikkuva työ ei mahdollisuus, niin sitten viikko kerrallaan saikkua kunnes lopulta nasahti sitten ihan mammaloman alkuun asti, ettei tarvi koko ajan juosta. Mä käyn fysioterapiassa ja tänään esim. tunnin kuluttua TENS-hoitoa tohon lonkkaan kun en voi pahimpina päivinä ees kävellä. (SEITSEMÄNKYMMENTÄ-VIISI PÄIVÄÄ ENÄÄ.)

Voi kun pysyiskin aurinkoisena - pahoittelut että siellä suunnalla on taas perin keväinen ilma suomalaismittapuun mukaan. :hug:

Letulle :hug: noi kivut invalisoi mut täysin. Toivottavasti sulla loppuu ne jakaantumiseen. Jos ei, niin lupaathan hakea itsellesi apua, helpottaisi niin sitä vauvan kanssa touhuamista.
Joo, suurin osa näistä helpottaa sitten kun itse "ongelmien aiheuttaja" katsoo sopivaksi irtaantua musta. Olkapää nyt on sellainen että vaatisi leikkauksen mutta sille ei ole hyvää aikaa oikeastaan koskaan. Kaikki muut taitaakin olla enemmän tai vähemmän tulokkaan ansiota. Kyl tää tästä - odottavan aika vaan on tuskallisen pitkä. :hug:

No voihan sentään. Sulle tulikin sitten totaali pysähdys, enkä kyllä yhtään ihmettele, että meinaat pitkiin täihin tulla.

Siinä ei tässä vaiheessa paljoa lohduta eikä olotiloja helpota, vaikka kuinka sanoisi että loppusuoralla olet ja ihan oikeesti kohta helpottaa pienen nyytin muodossa.

Kivut, ja noin moninaiset, ovat niin. :hug:

Saatko sä edes nukutuksi mitenkään eli antaako noi kivut edes yönajaksi siunaaman rauhaa?

Lätyskä :heart: Mitäs tässä muuta ku että koita kestää :hug:
:heart: Nää on niitä (epätoivon) hetkiä kun täytyy muistaa että vauva! vauva! vauva! meille tulee vauva! ja sit vaan hengittää syvään (mut ei liian syvään koska sit meinaa pyörtyä koska keuhkoilla ei oo tilaa juurikaan enää tässä vaiheessa) ja tekee jotain mielikuvaharjoituksia joissa vauvalla on koliikki ja kaikki tässä taloudessa on ihan loppuunpalaneita unettomuuden pauloissa ja sit ajatella että hei, nyt mä vaan kärsin tästä yksin, mutta kesäkuussa ongelmat on kaikkien. jaettu ilo on paras ilo, eikös? :D

:heart: Nää on niitä (epätoivon) hetkiä kun täytyy muistaa että vauva! vauva! vauva! meille tulee vauva! ja sit vaan hengittää syvään (mut ei liian syvään koska sit meinaa pyörtyä koska keuhkoilla ei oo tilaa juurikaan enää tässä vaiheessa) ja tekee jotain mielikuvaharjoituksia joissa vauvalla on koliikki ja kaikki tässä taloudessa on ihan loppuunpalaneita unettomuuden pauloissa ja sit ajatella että hei, nyt mä vaan kärsin tästä yksin, mutta kesäkuussa ongelmat on kaikkien. jaettu ilo on paras ilo, eikös? :D
Oikein :flower: Varmaan vähän helpottaa sitten kun voit nakata pikkulätyn välillä Hra Lätyskälle. Ja ainakin jatkossa (75 päivän jälkeen?) knääpiö voi potkia sua vain ulkoapäin :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä