Jos on joskus ollut huoran maine...

  • Viestiketjun aloittaja Sani-Marianna
  • Ensimmäinen viesti
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29684406:
Jos sinulla on mies ja todennäköisesti muitakin tuttavia uudella paikkakunnalla, heille todennäköisesti merkitsee enemmän se, mitä olet nyt, kuin se, mitä joku nuoruuden toilailuistasi kännissä baarissa selittää. En kyllä keksi yhtään aikuisiällä tapaamaani ihmistä, josta olisin jälkikäteen muuttanut käsitystäni baarijuorujen perusteella. Varsinkin, jos ne baarijuorut koskevat henkilön tekemisiä 13-vuotiaana.
No tuokaan miehen saaminen ei ollu mulle kyllä itsestäänselvyys. Ihan tosissani pelkäsin etten tule koskaan saamaan miestä tai lapsia, koska olen niin horo.

Ja kyllä se silti kummasti söisi naista jos joutuisit aikuisiälläkin kahtelemaan sellasten naamoja jotka sua haukku peruskoulu iässä horoksi.

Ei jaksais sellasen kanssa elää enää. Haluaa olla siitä vapaa.

Vai pystyttekö sanomaan, että kukaan ihminen pystyis koko loppuiän elämään tollasen horottelun kanssa ja että voi hyvin? vaatii omasta mielestäni ainaki pirun kovan kuoren.. harvalla sellaista on. Ei ainakaan minulla.
 
ap.
[QUOTE="Vierailija";29684411]Sinullahan se ongelma tuntuu olevan. Itse en ole törmännyt aikuisiällä vastaavaan. Ja eihän ne asiat ihmisten muistista katoa, vaikka ikää tulee, joten sellast se on, deal with it.[/QUOTE]

NO NIIN TODELLAKIN ON!

Jos tietäisit minkälaista jouduin kestämään kun jengi piti huorana ja sulla oli huoran maine. Kuvittele se tilanne.

Ja mä tuskin koskaan pystysin diilaamaan sen asian kanssa että tuolla on monia ihmisiä jotka pitää sua huorana...

Miten siihen muka pystyy????

En minä ainakaan. Koska sillon mä jotenkin joutusin hyväksymään ja nielemään sen et mä oon huora/huoramainen. Mulle tulee siitä jotenkin niin surullinen ja likainen olo. :(
 
ap.
[QUOTE="noh";29684516]jossain = paikallinen baari. Maine jää taakse heti kun kasvat aikuiseksi ja lopetat baareissa notkuminen.[/QUOTE]

No en halua lopettaa baareissa käymistä!

Nautin siitä että saan joskus käydä juhlimassa, ottaa alkoholia, käydä baarissa kuuntelemassa musaa ja tanssimassa.

Ja tuskin tuo baari ainut paikka on missä voin niihin ihmisiin törmätä... VOIN TÖRMÄTÄ MISSÄ VAIN!
 
"dina"
Siis oikeastiko olet lähemmäs 30v? Pitäiskö sun vaikka mennä johonkin opiskelemaan, saisit muuta ajateltavaa, oppisit vähän uusia juttuja ja saisit fiksumpia kavereita? Jos kaikki sua siellä kiusaa, muuta pois sieltä peräjunttilasta ja unohda tollaset ihmiset.
 
ap.
Minä koen tuon maineen hirmu ahdistavana.

Kun voisi ajatella et se on yhtä kuin ei mitään, kun elää vaan niin et se on yhtä kuin ei mitään! mut tuntuu et se on HÄKKI. Joka asettaa rajoja. Ahdistaa sinut nurkkaan. Laittaa pelkäämään. Estää vapaasti elämisen.

Onko tuntemukseni siis jotenkin epänormaaleja?
 
ap.
[QUOTE="dina";29684543]Siis oikeastiko olet lähemmäs 30v? Pitäiskö sun vaikka mennä johonkin opiskelemaan, saisit muuta ajateltavaa, oppisit vähän uusia juttuja ja saisit fiksumpia kavereita? Jos kaikki sua siellä kiusaa, muuta pois sieltä peräjunttilasta ja unohda tollaset ihmiset.[/QUOTE]

kyllä, olen oikeasti 30v. Ja mulla on jo ammatti.

Tässä ongelma onkin se että mä oon asunut jo muualla ja kaikki on mennyt pidemmän aikaa hyvin, sitten näin av:llä yhden idioottimaisen keskustelun missä jotkut kertoivat että vaikka ovat 40v niin eivät silti suomen kokoisessa maassa ole päässeet menneisyydestään eroon. Toihan on aivan järkyttävää!
 
"Huhhuh"
Käytkö AP jossain juttelemassa noista pakkoajatuksistasi menneitä touhujasi kohtaan?

Ei oikein ole tervettä jostain netin keskustelupalstan höpinöistä itteensä noin ottaa.. varsinkaan kun ne eivät kohdistu sinuun itseesi.
Tulee mieleen sellainen yläasteen ns.polkupatja :D Juu tottakai sait huomiota pojilta ja se oli tooosi kivaa. Älä huoli, ei käy kateeks. Joillan on se "geeni" ja hyvähän se oli niille pojille. Jotkut jää elämään sitä vaihdetta ja luulee olevansa kovinkin haluttu ja suosittu kun jalat aukee kaikille. Ja onhan sitä kai tavallaan? Toiset taas hakee hyväksynnän ja haluttavuuden toisilla tavoilla. Kummatkin tavat ovat ok jos on sinut itsensä kanssa.

Mutta miten ihmeessä tuo nyt sitten voi vaivata jos enää et toimi noin? Vai vieläkö hutsuttaa ja vokottelet muiden miehiä? Sitten ymmärrän jos kalvaa joku alitajuinen syyllisyyden tunne. Eihän tiikeri raidoistaan pääse.. Eli ei menneisyyttä voi pyyhkiä pois jos ei omat tavat muuksi ole muuttuneet. Jos taas et enää tarvitse moista itsetunnon heikkoa kohotusta niin anna menneiden olla :)
 
Vierasmiess
kyllä, olen oikeasti 30v. Ja mulla on jo ammatti.

Tässä ongelma onkin se että mä oon asunut jo muualla ja kaikki on mennyt pidemmän aikaa hyvin, sitten näin av:llä yhden idioottimaisen keskustelun missä jotkut kertoivat että vaikka ovat 40v niin eivät silti suomen kokoisessa maassa ole päässeet menneisyydestään eroon. Toihan on aivan järkyttävää!
News flash! Menneisyydestä ei pääse eikä pidä päästä eroon minkään kokoisessa maassa koska se on sun päässä.

Elä sen kanssa, mutta mitäs sitä häpeilemään. Kai sitä pikkuisen lapsena itse kukin sormella on kokeillut ;) vähän turhaankin. Hauskaa se oli.
 
"jkm"
Oikein arvattu. No mulla huorittelijoita oli pojat sekä tytöt.

Teinhän minä paljon väärin. Seurustelin monen kanssa, säädin, särjin sydämmiä, olin kiinostunut varatuista ja en osannut peittää sitä, epäsuorannaisesti koitin flirttailla ja iskeä. Jälkimmäinen on sitä mitä kadun eniten ja haluaisin jättää tekemättä jos pystyisin. Mut oikeuttaako tämä jos ihminen on ala-aste ikänen tai just täyttäny 13v niin järjestelmälliseen elämän tuhoamiseen ja kiusaamiseen? vittuilun olisin varmaan ansainnut eli jotain ilkeitä sanoja ja sitten esim. että minut jätetään sen porukan ulkopuolelle, mutta ihan päivittäistä kaikkee paskaa... maineita.

Olenko kohtuuton kun vaadin tällästä tai sanon?

Yritänkö teidän mielestä pönkittää vain omaa asemaani vai otanko huomioon molemmat osapuolet realistisesti?
:LOL: jos oot oikeasti yli 30, niin et kyllä edes muistaisi noita alle 13-vuotiaana tekemiäsi asioita. Tai ainakaan noin kovasti niihin paneutuisi.

Taidat olla max. 17 w.


ps. katsopa sanakirjasta mitä "seksistinen" tarkoittaa.

"Yritänkö teidän mielestä pönkittää vain omaa asemaani vai otanko huomioon molemmat osapuolet realistisesti?"
Tota... joo.
 
Oksettavaa
Oksettavaa todellakin jos jotkut kyylää sua ja tekemisiäsi. Kaikki tekee virheitä. Vai onko täällä täydellisiä ihmisiä? Näköjään Suomessa on maailman täydellisimmät ihmiset. :D sitten jos tiikeri ei pääse raidoistaan niin kaikki muutkin lokaan. Koulukiusaajat vastuuseen teoistaan ja muutkin saatanan räksyttäjät ja juoruilijat.
 
storm
Mun mielestä huorittelu ei oo mitään aikuisen ihmisen käytöstä. Jokainen on tehnyt omat mokansa ja monien mielestä se ei varmaan edes ole mokailua. En ymmärrä miten jollain aikuisella ihmisellä on oikeasti niin naurettavan tylsä elämä, että ehtii miettiä muiden teiniaikaisten seksikumppaneiden määrää ja vielä huoritella. Käsittämätöntä lapsellisuutta ja en todellakaan tiennyt että tuollaista voi tapahtua :O
 
ap.
[QUOTE="Huhhuh";29684656]Käytkö AP jossain juttelemassa noista pakkoajatuksistasi menneitä touhujasi kohtaan?

Ei oikein ole tervettä jostain netin keskustelupalstan höpinöistä itteensä noin ottaa.. varsinkaan kun ne eivät kohdistu sinuun itseesi.
Tulee mieleen sellainen yläasteen ns.polkupatja :D Juu tottakai sait huomiota pojilta ja se oli tooosi kivaa. Älä huoli, ei käy kateeks. Joillan on se "geeni" ja hyvähän se oli niille pojille. Jotkut jää elämään sitä vaihdetta ja luulee olevansa kovinkin haluttu ja suosittu kun jalat aukee kaikille. Ja onhan sitä kai tavallaan? Toiset taas hakee hyväksynnän ja haluttavuuden toisilla tavoilla. Kummatkin tavat ovat ok jos on sinut itsensä kanssa.

Mutta miten ihmeessä tuo nyt sitten voi vaivata jos enää et toimi noin? Vai vieläkö hutsuttaa ja vokottelet muiden miehiä? Sitten ymmärrän jos kalvaa joku alitajuinen syyllisyyden tunne. Eihän tiikeri raidoistaan pääse.. Eli ei menneisyyttä voi pyyhkiä pois jos ei omat tavat muuksi ole muuttuneet. Jos taas et enää tarvitse moista itsetunnon heikkoa kohotusta niin anna menneiden olla :)[/QUOTE]

No emmä ole enää tollasta tehnykkään... ootas 13 vuoteen. Tottakai olen siis ollut seksikäs ja seksuaalinen ihminen, mutta en mitenkään holtittomasti eli lähes jokasen vastaantulijan kanssa ja muutenkin mulla oli siinä sit rauhallisempi vaihe pitkäänkin. Useita vuosia. Mitään en toilaillut.

Ja mikä on ns. polkupatja?

No onko minulla sitten se geeni? minne se on elimistöstäni hävinnyt?
 
ap.
News flash! Menneisyydestä ei pääse eikä pidä päästä eroon minkään kokoisessa maassa koska se on sun päässä.

Elä sen kanssa, mutta mitäs sitä häpeilemään. Kai sitä pikkuisen lapsena itse kukin sormella on kokeillut ;) vähän turhaankin. Hauskaa se oli.
No mut miks mä jouduin kärsimään siitä sitten niin hirveän paljon?

Ja mä en koskaan pysty elää tän asian kanssa. Että olisin huora tai huoramainen. En ikinä. Olen monta kertaa yrittänyt ja joka kerralla on tullut itku ja kuvotus ja häpeä.

Joskus mietin jopa että kiva kun kohta 3v täyttävällä tyttärelläni on äitinään huora...

Mun ei ois ikinä pitäny lapsia varmaan tehdäkkään tai saadakkaan, mitä jos niille joskus kostaantuu tavalla tai toisella että niillä on äitinä TÄMMÖNEN?
 
ap.
[QUOTE="jkm";29684723]:LOL: jos oot oikeasti yli 30, niin et kyllä edes muistaisi noita alle 13-vuotiaana tekemiäsi asioita. Tai ainakaan noin kovasti niihin paneutuisi.

Taidat olla max. 17 w.


ps. katsopa sanakirjasta mitä "seksistinen" tarkoittaa.

"Yritänkö teidän mielestä pönkittää vain omaa asemaani vai otanko huomioon molemmat osapuolet realistisesti?"
Tota... joo.[/QUOTE]

Niin mitä joo, jatka..?

Ja mä en ymmärrä mitä harvinaista siinä on että ihminen muistaa asioita. Muistan minä asioita 3-vuotiaasta lähtien. Joten miksi en tätä, yhtä elämäni traumaattisimmista kokemuksista ja niistä teoista mitä itse tein jotka johtivat siihen.
 
ap.
Oksettavaa todellakin jos jotkut kyylää sua ja tekemisiäsi. Kaikki tekee virheitä. Vai onko täällä täydellisiä ihmisiä? Näköjään Suomessa on maailman täydellisimmät ihmiset. :D sitten jos tiikeri ei pääse raidoistaan niin kaikki muutkin lokaan. Koulukiusaajat vastuuseen teoistaan ja muutkin saatanan räksyttäjät ja juoruilijat.
Eli nuo susta olivat koulukiusaajia?
 
ap.
Mun mielestä huorittelu ei oo mitään aikuisen ihmisen käytöstä. Jokainen on tehnyt omat mokansa ja monien mielestä se ei varmaan edes ole mokailua. En ymmärrä miten jollain aikuisella ihmisellä on oikeasti niin naurettavan tylsä elämä, että ehtii miettiä muiden teiniaikaisten seksikumppaneiden määrää ja vielä huoritella. Käsittämätöntä lapsellisuutta ja en todellakaan tiennyt että tuollaista voi tapahtua :O
Jep, aivan samaa mieltä sun kanssasi..
 
ap.
[QUOTE="love";29684814]Yritä unohtaa, unohda. Jätä taaksesi, älä katso taaksesi.
Elä eteenpäin.[/QUOTE]

Näin mä oon yrittänyt tehdäkkin. Ja niin mä oon tehnykkin. Silti joskus tulee joitakin laukasevia tekijöitä. Esim palstakeskustelu. Joka vetää nämä kurjat muistot takaraivosta esille. Eli muhun on jäänyt jälkiä tuosta asiasta. Mutta sen tiesin jo siinä vaiheessa kun tuo homma loppu.
 
jäljillä
Sähän oot ite aloittanut tuon Vauva-palstan teini-iän sekoiluketjun. Ekasta viestistä ei huomaa, mutta tuosta jossa kerrot lasten syntymävuodet huomaa. Samanlaista kielenkäyttöä ja samat nuo syntymävuodet.

http://www.vauva.fi/keskustelu/3948605/ketju/teini_ian_sekoilusta_leima_otsassa_melkein_20_v_myohemmin/sivu/2
 
ap.
ap.
Luin nyt tuosta yhdestä tytöstä tuon ketjun ja voin sanoa että voi raukkaa...

Jos on joutunut tuollaisen käyttäytymisen uhriksi jo, niin siitä ei kovin helpolla paluuta ole ja maine hällä näyttää jo olevan. :(

Näin se menee tässä idiootissa yhteiskunnassa. Kuten itsekin totesi, tyttö on siis selkeästi jollain tavalla myös fiksu, niin varmasti ansaitsi virheistään jonkun rangaistuksen mutta ei tuollaista helvettiä nyt kuitenkaan mitä on joutunut kokenemaan!

Hänhän on vasta hirmu pieni. Edellisenä vuonna käynyt vasta ala-asteen 6-luokkaa. Vaikka olisi naisen kroppa tuossa iässä, niin ei voi kukaan sanoa että aikuisen aivot ois kuitenkaan vielä päässä. Jokainen ala-ikäinen ja etenkin peruskoulu ikäinen on vielä hyvin, hyvin, hyvin lapsukainen vaikka muuta luulisi..

Tuonnekin päässyt tuo voissa haistattelija tyyppi. Ai että tekisi mieli tintata tuommoista turpaan joka tuolle tytölle kirjottelee. :D ja mikä on vielä tuo teennäinen anteeksi pyyntö siinä viestin alussa!?!?!? :S
 
"vieras."
Mene nyt jumalauta jo sinne terapiaan. Oulun keikka meni vissiin taas perseelleen ja asut taas kotona? Joko nyt olis aika kokeilla sitä hoitoa kun olet nyt huomannut, että se oma apu ei enää riitä ja nuo pakkoajatukset muuttavat mukana. Tai sitten jatka täällä tarinointia vielä seuraavatkin vuodet, samapa se oikeastaan mulle on.
 

Yhteistyössä