Mä tässä googletan ovislimoja ja kiinnittymisvuotoa.. en tiiä mitä mulla on kun en ovistestiin ainakaan plussaa saa. Ja se limailu loppu ku seinään. Löysinpäs sit tuolta joltai muulta saitilta oman kirjoitukseni ketjuun, jossa joku pohti samoja mitä mä nyt..
"Mulla oli kans selkeiden oireiden perusteella kp11.13 about ovis ja sit kp20-21 tuli nii järettömät määrät limaa parilla vessareissulla ja alamahaan vihlo vasemmalta. Jos se oli ovis, ni eipä mulla sit vissiin aikasemmin ovista ole ollukkaan.
Nyt on kp28/28, eilen hölmö menin testaamaan päivällä ja negahan se. Muutenki aika menkkaoireita ilmassa, että eiköhän ne huomen ala
.
Se pöhötys/turvotus kyllä hävis ja mässäilyinto, mikä aina on tässä vaiheessa kiertoa, maha palasi normaaliks littanaks
. Ja valkkaria tulee, ja tuli yks vessareissu oikein lorahtamalla, kuten myös lenkillä ollessa housut kastu valkkarista".
Ja mä plussasin tuolloin kp31/28. Eli mulla oli kiinnittymistä. Nyt en tiiä mitö uskoa, kroppaa, testiä..? Juu tiedän että aika näyttää. .mut oishan se kiva tietää, mitä tää on.