ei ollenkaan, sillä paljokkaalla on semmonen vaikutus vaikka kehenonkohan jotenkin huolestuttavaa kun Lien paukahti paikalle niin mulla rupes tekee mieli munaa
Vaan joukkoon mukaan vaan . Ihmetellään sitten aamulla kuka heräsi mistä :saint:.No jos miutki mukkaan huolitaan niin voin sen patjapaikan varata itelleni, tulee liian kuuma nukkua jos kaik on samassa läjässä
et tu brutus :kiss:No jos miutki mukkaan huolitaan niin voin sen ruutispaikan varata vaan itelleni, tulee liian kuuma nukkua jos kaik on samassa läjässä
saako kysyä että miksi?[video=youtube;nC5O6BrXxTI]https://www.youtube.com/watch?v=nC5O6BrXxTI[/video]
tinkusta tulee aina mieleen tää mimmi
saa kysyä mutta en osaa antaa tieteellisen tarkkaa vastaustasaako kysyä että miksi?
Mie pane mittään Ne on nää pervot tääl..Taasko täällä pannaan?
Mie pane mittään Ne on nää pervot tääl..
Vaan kohta pitää nätisti laittaa itsensä vaaka-asentoon ja alkaa kutsumaan nukkumattia hiekkoineen vierailulle. Tuskin tarvii kovin kovasti kutsua, tuntuu että se on tulossa jo.
Öitä siis!
Jaa Mä voin kyllä hoidella sut.onkohan jotenkin huolestuttavaa kun Lien paukahti paikalle niin mulla rupes tekee mieli munaa
Jaa Mä voin kyllä hoidella sut.
Öitä :kiss:nukkumasa kutsuu...joten nusnus ja pusi kaupan päälle.
naiset nyt on vaan tommosiiHuokaus.
Sellainen äidin sydäntä raastaa olo. Lapsen sydänsurut. Miksi onkin nuo tyttöjen väliset ystävyyssuhteet yhtä draamaa ?
Rinsessa :kiss:Huokaus.
Sellainen äidin sydäntä raastaa olo. Lapsen sydänsurut. Miksi onkin nuo tyttöjen väliset ystävyyssuhteet yhtä draamaa ?
ei kaikki, osa naisista varttuu ja aikuistuu empaattisiksi, itsensä ja toiset hyväksyviksi ihmisiksi, jotka osaavat antaa ja ottaa tilaa ystävyydessä. Ilman draamaa.naiset nyt on vaan tommosii
mikään elämässä ei ole 100-0ei kaikki, osa naisista varttuu ja aikuistuu empaattisiksi, itsensä ja toiset hyväksyviksi ihmisiksi, jotka osaavat antaa ja ottaa tilaa ystävyydessä. Ilman draamaa.
Aikuisiksi ja ehjiksi.
Osa miehistä sitten taas.
- no ei sittenkään mitään....:xmas:
:hug:Huokaus.