PKolitkos sä PK-seutua vai tampesteria....? en mä muista :ashamed:
PKolitkos sä PK-seutua vai tampesteria....? en mä muista :ashamed:
Söpösiä lurjuksia taitavat olla. Äitiinsä tulleet :heart:.... - aika hyvin kuitenkin, vaikka kuumeessa löytyy, tuota willityspotkua tuntuu olevan
Sitkeitä sissejä, mokomat lurjukset :heart:
Iltapalan syöt kyllä, ettet näe sitten painajaisia. Ja eka viikko on aina semmosta muurahaisten kanssa menemistä, mutta ens viikko sujuu jo hyvinkin .Joks mie saan mennä nukkuu..tuntuu että silmät menee väkisinkin kiinni.
Onneks huomenaamulla saa nukkua vähän pidempään, paitsi jos stressi herättää taas vaille 6. En jaksa ees suihkuun vääntäytyä. Iltasadulla tarttis jaksaa käydä ja iltapalasta syödä...tosin ei varmaan tekis pahaa jättää se syöminen väliin.
Elä kehtoo nillittää.Jos mä jotain sanon faktaksi, niin se on.
Jos jotain sanon omaksi mielipiteekseni, niin se on mun mielipide.
Kumpaankaan en lähteitä laita jos ei joku erikseen semmoista vaadi.
...tietty voisit kutsua paikalle jonkun kumoamaan kanssasi sitä viinilekkeriä...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683110:Ja varsinkin kun tempasee väsyneenä. Pitäisiköhän testata perjantaina tuota taktiikkaa? Jättäisi yöunet muutamaan tuntiin niin ei kovin montaa lasia tarvii kumota niin lähtee luuta lapasista :xmas:.
- no tuossa oli jo kokolailla liikaa...senkin nökkönen noitamuksellisuus :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683128:Söpösiä lurjuksia taitavat olla. Äitiinsä tulleet :heart:.
just tota asennetta mä tarkotinJos mä jotain sanon faktaksi, niin se on.
Jos jotain sanon omaksi mielipiteekseni, niin se on mun mielipide.
Kumpaankaan en lähteitä laita jos ei joku erikseen semmoista vaadi.
Sanasi on lakini.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683138:Elä kehtoo nillittää.
On miulla onneksi pari hyvää ystävää vartijoiksi jo kutsuttuna ....tietty voisit kutsua paikalle jonkun kumoamaan kanssasi sitä viinilekkeriä...
... ei muuten, mut olishan se hirveen ikävää jos luuta pääsisi karkuun...
taitavat sen seudun ukkelot olla vähän turhan fiinejä mulle...mulle kun kelpaa sellaset maajussit ym duunarit.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683121:
Höpsistä... pitää osata valita paikkansa. Tavan väkeä täällä ihan valta osa on.taitavat sen seudun ukkelot olla vähän turhan fiinejä mulle...mulle kun kelpaa sellaset maajussit ym duunarit.
Tampereella on kaupunginosa nimeltä Lielahti, ja sitä paikalliset kutsuu lietsuks.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683056:Tempaset ittes tänne isolle kylälle niin lähetään lietsuun :xmas:.
Jospa tuppaamme ittemme sinne siis ja siun luokse sitten yökylään :xmas:Tampereella on kaupunginosa nimeltä Lielahti, ja sitä paikalliset kutsuu lietsuks.
ottasittekko pliis mutki messiin?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683183:Jospa tuppaamme ittemme sinne siis ja siun luokse sitten yökylään :xmas:
Tottakai :kiss:.ottasittekko pliis mutki messiin?
pliide?
Mut jos sun sana on fakta niin teetkö niinku laki sanoo vai niinku on oikein?Sanasi on lakini.
otaks lusikkaan?ottasittekko pliis mutki messiin?
pliide?
eiköookki?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683196:Tottakai :kiss:.
Tuo pliide oli niin söpöö ja ihkuu .
saatampa ottaakki...otaks mut silleen rajusti?
Jou man .eiköookki?
Noilt nurkilta muistaakseni löytyy myös Hervanta. Neljännevuosisata sitten sitä kutsuttiin Hervottomaksi. Pyhäjärvellä taas on taiteilijakoti nimeltä Hunninko. Sitä sit on aina kutsuttu hunningoksi.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;29683183:Jospa tuppaamme ittemme sinne siis ja siun luokse sitten yökylään :xmas:
saatampa ottaakki...
apitir sirahvin viekkuun :heart:Joo tänne vaan kaikki
Saatte kyllä tapella nukkumapaikoista keskenänne, yks mahtuu viereen ja sohva leviää kahelle. Sit joku erakko saa nukkua patjalla jos halajaa.
Minä varaan ruutiksen! ihan sama vaikka oltas partsilla kunhan ruutis ottaa....Joo tänne vaan kaikki
Saatte kyllä tapella nukkumapaikoista keskenänne, yks mahtuu viereen ja sohva leviää kahelle. Sit joku erakko saa nukkua patjalla jos halajaa.